Hij is dicht. Leeghalen van al je posts vind ik een béétje typischquote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef Shagya het volgende:
[TK]Breedbeeld Laptop. BenQ Joybook 8100 Mag op slot, in al dat gezeur heb ik geen zin.![]()
Mijn antwoord op een normale post in dat topic heb ik laten staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is dicht. Leeghalen van al je posts vind ik een béétje typisch
Maar goed; dicht dus.
Ik was je vóórquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef donroyco het volgende:
Onderstaand topic mag dicht, de twee spellen heb ik inmiddels al in bezit!![]()
[GEZ]Tomb Raider 2 en RollerCoasterTycoon 2 (PC)
Bij voorbaat dank![]()
![]()
In ieder geval bedanktquote:
Donequote:Op zondag 9 april 2006 05:55 schreef tisauch het volgende:
Deze mag dicht wat mij betreft![]()
[TK] !!! - - - Opruiming - - - !!!
donequote:Op zondag 9 april 2006 23:36 schreef Driverrrr het volgende:
[TK] Texas instruments ti-83
zou je daarin wat willen opruimen. jopido verziekt mijn topic nogal.
Op marktplaats worden ze voor meer dan 50 euro verkocht, en nieuwprijs is 109 euro, maar jopido blijft zeuren.
alvast bedankt
Je hebt een punt. Maar het is aan de koper het te kopen product te onderzoeken op gebreken, niet aan derden.quote:Op maandag 10 april 2006 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi ElisaB,
Vreemde manier van modereren heb jij hier in V&A. Uit mijn korte 'vraaggesprekje' met Mauro blijkt dat het wel eens goed zou kunnen dat de distributieriem van de auto vervangen dient te worden, wat meer dan 1000 euro kan kosten bij een Fiat-dealer. Hijzelft rept daar met geen woord over, en desgevraagd komt hij met de mededeling dat het over 40.000 km pas hoeft. Gemakshalve gaat hij maar even voorbij aan de termijn van 3 jaar dat zo'n riem meegaat.
Hoe zou jij het vinden om zo'n auto te kopen en er thuis achter te komen dat er meteen voor 1000 euro onderhoud voor de deur staat?
Of mensen die gaan beweren dat hun zelfgemaakte beamer vergelijkbaar (of zelfs beter) is dan een professionele beamer omdat de lichtopbrengst groter is...
Het lijkt er sterk op dat je het belangrijker vindt dat mensen vooral niet "offtopic" gaan (wat in feite gewoon ontopic is) dan dat mensen voor teveel geld rotzooi proberen te slijten, wat in bepaalde gevallen bijna aan oplichting grenst, of in ieder geval wat betreft misleiding de grens overschrijdt.
Als mensen gaan beweren dat mijn geluidsinstallatie voor in de auto kut klinkt in mijn topic, vind ik dat niet leuk. Dat zijn echter wel volkomen ongefundeerde opmerkingen, want NIEMAND hier op Fok heeft mijn set gehoord en kan daar dus een oordeel over vellen. Als men nou zegt dat mijn speakers rubberen conussen hebben, en dat papieren conussen beter klinken, zou het een ander verhaal zijn (onwaar, maar tenminste onderbouwd).
Ik loop dus geen onzin te verkondigen in topics, maar probeer mensen wel te behoeden voor een miskoop. Persoonlijk zou ik als potentiele koper ook ingelicht willen worden door iemand met verstand van het betreffende object, als er haken en ogen aan de koop zouden zitten.
Misschien is het een idee om de policy nog eens goed onder de loep te nemen, in plaats van dit beleid te handhaven wat oplichting en misleiding in de hand werkt?
Groetjes,
American_Nightmare
Heb je ook gelijk in. Maar ik denk dat bijv. ElisaB, net als ik, het idee heeft dat je de TS in de betreffende topics meer afzeikt dan dat je goede bedoelingen hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Juridisch misschien ja. Dat is nou de charme van het forum, dat ook derden zich ermee kunnen bemoeien. Zo kun je juist een heel betrouwbare 'marktplaats' opzetten, die een meerwaarde biedt tov marktplaats.nl, 2dehands.nl etc.
Als je bijvoorbeeld een 2e handse Fiat koopt weet je na enig onderzoek dat een Distributieriem maar maximaal 80.000 km meegaat en dat vervangen een dure klus is.quote:Op maandag 10 april 2006 14:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar het is aan de koper het te kopen product te onderzoeken op gebreken, niet aan derden.
Tis simpel: V&A-ers zijn niet achterlijk en worden geacht zelf na te denken voor ze iets aanschaffen. We hebben jou niet nodig om de wereld te redden. Users kunnen wel op zichzelf passen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien is het een idee om de policy nog eens goed onder de loep te nemen, in plaats van dit beleid te handhaven wat oplichting en misleiding in de hand werkt?
Groetjes,
American_Nightmare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |