Sjitquote:Op woensdag 26 april 2006 11:22 schreef Rio het volgende:
edit: helaas, ik heb een pesthekel aan MSN, dus dat is geen optie.
Waar laat ik de bloemen bezorgen?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sjit
Ik heb je topic maar weer eens opgeschoond
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef Rio het volgende:
Waar laat ik de bloemen bezorgen?
dan is er [TK] oid voor gezet in de titel, iets wat je zelf behoort te doenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:20 schreef RedFever007 het volgende:
WTFbetekent 'tags gezet' eigenlijk
![]()
Dingen als [TK] of [GEZ] erbij zetten als deze er nog niet staanquote:Op donderdag 27 april 2006 09:20 schreef RedFever007 het volgende:
WTFbetekent 'tags gezet' eigenlijk
![]()
Gut, hier stond net iets anders. Je maakt het niet geloofwaardigerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:47 schreef spooky1234 het volgende:
[TK] voordelige mobiele telefoons / pda's
mag die aub weer open?
ik heb inmiddels N70 en P300 in huis.. dus die zijn te koop..
vario en pro heb ik toch maar niet gedaan
klopt.. er stond eerst dat die andere 2 ook beschikbaar zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gut, hier stond net iets anders. Je maakt het niet geloofwaardiger
moet je hem ook ff uit je sig halenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef Batman2k het volgende:
[TK] Grote Opruiming! (veel items, fok prijzen)
dicht please..
lol.. goed dat je het zegtquote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
moet je hem ook ff uit je sig halen
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef ElisaB het volgende:
done(niet je sig, maar het slotje natuurlijk)
Done.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef schvvmert het volgende:
[TK] Pentium 4 2.4 Ghz Desktop Compaq Evo D510 mag dicht dankuwel.![]()
Inderdaad opvallend jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:41 schreef Magneet het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/127250
ff in de gaten houden, alles van deze persoon is gloedjenieuw en nog in de verpakking. Het zijn pas 3 items, maar toch.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef Magneet het volgende:
[TR] Nokia 6680 UMTS Smarthphone
[TK] Nokia 6680 UMTS Smartphone
dubbel
Dubbel? De ene is te koop en de andere te ruil. Lijkt me wel een verschil?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef Magneet het volgende:
[TR] Nokia 6680 UMTS Smarthphone
[TK] Nokia 6680 UMTS Smartphone
dubbel
is hetzelfde toestel zo te zien dan mag hij er tk/tr van laten makenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dubbel? De ene is te koop en de andere te ruil. Lijkt me wel een verschil?
Eigen namen of persoonsgegevens verwijderen we altijd (tenzij ze door de user zelf worden gepost). Ik ga niet kijken of ze ergens anders misschien staan, maar haal ze gewoon weg als ik ze tegenkom. Nix ergs, nix bijzonders; geen zorgenquote:Op zondag 30 april 2006 21:16 schreef Nachtdier het volgende:
Dank je!
Alleen snap ik even niet waarom z;n naam is verwijdert uit mijn post? Zeker gezien mijn post in het verkooptopic.
En dicht is ie!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef spooky1234 het volgende:
deze kan op slot..
[TK] Samsung p300 nieuw, simlockvrij ongebruikt + garantie
ik heb email contact met raimen en we gaan ergens van de week wat regelen.. ik post wel in de ervaringentopic hoe dat gegaan is
Dan is ie bij deze geslotenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:52 schreef Tha_Flash het volgende:
[TK] Puch Maxi S
mag dicht Supje komt hem ophalen![]()
Slotje gedaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:22 schreef RedFever007 het volgende:
Mag ook dichtgegooid worden [TK] Digitale fotocamera Epson PhotoPC 3000Z
Camera inmiddels ontvangen![]()
*Eensch is. Het is me nu veel te onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:10 schreef outcast_within het volgende:
ik had ooit een idee ge-oppert.
topics sorteren op aanmaak datum. Vind het nu ik weer een beetje in VenA gluur. nog steeds een erg handige functie
Een echt Adelante antwoord.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:53 schreef Adelante het volgende:
Mijn zegen hebben jullie, maar met de huidige replique software is dat denk ik godsonmogelijk.
wat ik dus bedoel is, mag hij open totdat hij hem heeft??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[TK] Kapotte Big Muff (russisch)
hij heeft hem nog niet binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ja, inderdaad. Dat vind ik ookquote:
* TeleluvR zoekt het vrouwelijke woord voor schoft...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TeleluvR op 05-05-2006 13:37:40 ]Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:31 schreef TeleluvR het volgende:
* TeleluvR zoekt het vrouwelijke woord voor schoft...Jij lag lacht je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb last van een relbakhumeur en het was een teringstreek van me. Dus schop me maar; een vrouwelijk woord voor schoft zou kunnen zijn: takkewijf, pokketrut, teringsnol, vuil stuk vreten of slabaksloerie.
Pick one
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Rood of groenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:36 schreef outcast-within het volgende:
doet u mij maar een pokketruk
Mod dat dan ook even weg!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij lag je dood
Ik heb last van een relbakhumeur en het was een teringstreek van me. Dus schop me maar; een vrouwelijk woord voor schoft zou kunnen zijn: takkewijf, pokketruk, teringsnol, vuil stuk vreten of slabaksloerie.
Pick one![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef TeleluvR het volgende:
Mod dat dan ook even weg!![]()
Ik zit aan het witbier! Witbier!
Dan weet je het nu! Schaam je, witbier is de beste uitvinding sinds de grasmaaier...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat gisteren heel even aan een heel klein beetje witbier. Ik wist niet dat het zo lekker is!
Gewoon nooit eerder bedacht dat ik het proeven moestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:39 schreef TeleluvR het volgende:
Dan weet je het nu! Schaam je, witbier is de beste uitvinding sinds de grasmaaier...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal - om het goed te maken met jou - vanavond een witbiertje drinken
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:41 schreef TeleluvR het volgende:![]()
Dan mag je ook mijn gemodde opmerking laten staan...
En zo is het!quote:
Er is maar één gameconsole die er toe doet natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
gewoon even nieuwsgierig: waarom is er een gamecubekraampje maar geen playstationkraampje?
dit valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is maar één gameconsole die er toe doet natuurlijk!
Je hebt nooit kunnen winnen van je neefjes met mariokart?quote:
ps2 all the wayquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt nooit kunnen winnen van je neefjes met mariokart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |