Klik maar even door op die 2 sites die bovenaan staan (exclusief verzendkosten). Daar kost hij tegenwoordig ook 475E. Maar dat terzijde. Een lager bod is ook prima, ik doe 't alleen liever als set inclusief bluetooth-device. Het is een vraagprijs.quote:Op maandag 17 april 2006 20:28 schreef SHERMAN het volgende:
Nieuw isie 428.
http://tweakers.net/pricewatch/95451
Hoe oud is ie?
Hoe lang op de accu?
Hmm... mijn fout dan! Ik dacht dat Win CE 'tzelfde was als Windows Mobile. Er staat in elk geval de originele bijgeleverde software op. Achterop staat Pocket PC 2003 Permium with Outlook 2002. En een logootje Designed for Windows Mobile.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:27 schreef mindflick het volgende:
TomTom draait toch niet op windows CE?
Heb TomTom 3 origineel (inclusief maps van Europe)...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:56 schreef DJJoris het volgende:
Zit TomTom er ook bij geleverd?
quote:Op woensdag 19 april 2006 07:05 schreef JeOma het volgende:
[..]
Heb TomTom 3 origineel (inclusief maps van Europe)...
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef JeOma het volgende:
In elk geval draait TomTom 5.- er al maanden op!
quote:
't Is inderdaad een vraagprijs. Je bod staat genoteerd...quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef genman het volgende:
veels te hoog je vraagprijs dat krijg je er nooit voor . ik bied ¤ 200
alleen schop?? Niks noteren? Of reageren op mijn bod...??quote:Op woensdag 26 april 2006 23:54 schreef JeOma het volgende:
schop
Bij deze. Bod genoteerd. Als ik mij pda niet los verkoop is de kans dat ik mijn GPS ontvanger los verkop vrijwel gelijk aan 0 overigens. Daarnaast vind ik 45E te weinig. Dus al met al geef ik je weinig kans. Maar voor jouw info: bod is genoteerd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:02 schreef ReVu het volgende:
[..]
alleen schop?? Niks noteren? Of reageren op mijn bod...??
Ofcourse. Je mag 'm komen halen in Apeldoorn. Als ik in de buurt kom van waar jij woont wil ik 'm ook wel komen brengen, maar ik ga er niet een paar honderd kilometer voor omrijden ofzo. ;-)quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef jochem8 het volgende:
Doe je ook aan afhalen / brengen JeOma?
Mail me anders even op [fokusername]@hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |