Logischquote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja en ja.
En het word geen bami maar tomatensoep.
oehquote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... ik kan m'n befaamde broodje hete kip een keer naar een meet meenemen... geen gek idee.
JA. Ik heb tegenwoordig een hele mooie agende, om daar nu alleen rijelssen en evenementen in te zetten is ook zo watquote:
nee hij heeft psies diezelfde avond genomen als dat ik besloot het te nemen dus de volgende dag op het werk was het ff scheldenquote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heeft 'ie 't genomen via jouw eigen referral link?is weer 3 maanden gratis hosting
ja er is niks weg hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had zelf toch ook nog wel een backup neem ik aan...?
Mja, om er nu iedere dag in te zetten 07h30-16h30 WERK is ook weer zo overdrevenquote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JA. Ik heb tegenwoordig een hele mooie agende, om daar nu alleen rijelssen en evenementen in te zetten is ook zo wat
Oud klasgenoot van me had jharenlang iedere vrijdag in zn agenda "cavia kooi verschonen"staan... en niets meer dan datquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, om er nu iedere dag in te zetten 07h30-16h30 WERK is ook weer zo overdreven
ik ben gek op variabele tijden btwquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, om er nu iedere dag in te zetten 07h30-16h30 WERK is ook weer zo overdreven
wel de emails gestuurd naar een aantal email accounts die dag toen alles geblokkeerd was en ik pas thuis kon zien wat er mis was.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ohwwwwwww gelukkig, zeur niet zo dan
quote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Actrice Frédérique Huydts (38) overleden
hoorde t net idd op de radioquote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Daarom heb ik ook geen agendaquote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oud klasgenoot van me had jharenlang iedere vrijdag in zn agenda "cavia kooi verschonen"staan... en niets meer dan dat
quote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel de emails gestuurd naar een aantal email accounts die dag toen alles geblokkeerd was en ik pas thuis kon zien wat er mis was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |