Zo tof vind ik dat naarbenedengeschuif heul nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef jackson het volgende:
Tofheid... kon je em meteen naar benede schuiven. Mijn dank hiervoor
Jah.. de opkomst is matig jah. En dat op maandag. Mt heeft gesprek vandaag... ben benieuwdquote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Stofje het volgende:
Eenzaam in BeF. Een unicum, die nochthans maar matig bevalt.
Neuh... maar ach, het schijnt beter te zijnquote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo tof vind ik dat naarbenedengeschuif heul niet
Ik wel... kroketten... was dolle boel weerquote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
Het is rustig hier. Dit weekend niet eens gefrituurd
Ik snijd die altijd iets open, haal een laagje vulling eruit en doe er mayonaise voor in de plaats.quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wel... kroketten... was dolle boel weer
Klinkt erg goed...quote:Op maandag 3 april 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snijd die altijd iets open, haal een laagje vulling eruit en doe er mayonaise voor in de plaats.
Shit, nu heb ik honger
Je hebt al een paar keer in dit topic gepost. Een TVP heeft derhalve geen extra functie.quote:Op maandag 3 april 2006 11:04 schreef jackson het volgende:
TVP
Krijg ik nu een banquote:Op maandag 3 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt al een paar keer in dit topic gepost. Een TVP heeft derhalve geen extra functie.
Bwhehehhehe. Check mij de mod uithangen.
Tietjes, maagden, babyvet.quote:Op maandag 3 april 2006 11:42 schreef Stofje het volgende:
Jetsers.
De zin van het leven wordt besproken.quote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef Snakey het volgende:
Ah, toch nog ergens een goed gesprek.
Snakey. Wat vind jij van meisjes?quote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef Snakey het volgende:
Ah, toch nog ergens een goed gesprek.
Titties and beer!!quote:Op maandag 3 april 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De zin van het leven wordt besproken.
Dat wordt een vroege lunch danquote:
Insgelijks.quote:Op maandag 3 april 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fuck, ik moet nog ontbijten mên.
Dat was mijn ontbijtquote:Op maandag 3 april 2006 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fuck, ik moet nog ontbijten mên.
Die moet je even uitleggen.quote:Op maandag 3 april 2006 11:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Insgelijks.
Ik ga maar weer eens voor een broodje luier denk ik
Hihi.quote:Op maandag 3 april 2006 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar moest ik ook aan denken toen ik het postte.
Een wit bolletje (opengeklapt) met een Mexicano en pindasaus. Ziet er net uit als een volle luier.quote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen.
Ik ga overigens voor hagelslag.
Ik weet hoe ze eruit zienquote:Op maandag 3 april 2006 11:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Een wit bolletje (opengeklapt) met een Mexicano en pindasaus. Ziet er net uit als een volle luier.
Ik post later wel een foto
Kut-fok! denk ik... is steeds slecht bereikbaarquote:Op maandag 3 april 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
Kutverbinding hier op school vandaag.
Jullie posts komen niet door.
En die irritante kutmongolen achter me in het lokaal maken het er niet beter opquote:Op maandag 3 april 2006 12:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Kut-fok! denk ik... is steeds slecht bereikbaar
Wat doen die knaapjes danquote:Op maandag 3 april 2006 12:08 schreef Litso het volgende:
[..]
En die irritante kutmongolen achter me in het lokaal maken het er niet beter op
Ontzettend irritant hardop zitten klieren, alles wat ze lezen of intypen met een vervelend accent opzeggen, etcetera.quote:
Heb je gedreigd met een langzame pijnlijke dood?quote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef Litso het volgende:
Ah, ze lopen al weg.
Nee. De helft is weggelopen, geen idee waarom.quote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je gedreigd met een langzame pijnlijke dood?
Het is overigens een tosti geworden, de hagelslag was op.
Tosti's zijn goeeeed!quote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je gedreigd met een langzame pijnlijke dood?
Het is overigens een tosti geworden, de hagelslag was op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |