storendquote:Op donderdag 6 april 2006 07:22 schreef ElisaB het volgende:
Vanmorgen bij het opstaan, stonden er maar twee katten aan de slaapkamerdeur te wachten, in plaats van de gebruikelijke drie. Ik helemaal in de stretzz. Maar Pluim was gewoon wat langzamer en zat om de hoek te gapen.
Samenvattend: wie op vannacht gegokt heeft, heeft niet gewonnen
Wat een zoetjesquote:Op donderdag 6 april 2006 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe lang moeten we nog wachten op schattige kitten-foto's!
Hier alvast eentje om het ongeduld een klein beetje te verminderen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe lang moeten we nog wachten op schattige kitten-foto's!
Hier alvast eentje om het ongeduld een klein beetje te verminderen:
[afbeelding]
Heb je dat al aan Pluim verteld?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:08 schreef ElisaB het volgende:
De enige nacht die niet goed zou uitkomen, is komende nacht. Zal je net zien
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Hee pssst, Pluim... hoor eens...
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 6 april 2006 10:46 schreef ymme het volgende:
Oh dit wordt spannend.
Vrijdag nacht rond 3 uur (dus de nacht van donderdag op vrijdag)
Zou ik gelijk krijgen![]()
We hebben op je gewachtquote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, dat ik dit nu pas lees...kittens op komst!
Zo zijn we hè; ElisaB, je denkt ook aan allesquote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha lief! Laat maar komen danGeef aanstaande mams maar een knufje van me
Neuh 't word óf morgen óf zondag, toch ??quote:Op donderdag 6 april 2006 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Zal Pluim zo in het voorbijgaan even lekker stevig kroelen (misschien helpt het de weeen op gang te brengen).
Het wordt óf als ik straks even op visite ben, óf aankomende nacht, omdat dat zo slecht uitkomtquote:Op donderdag 6 april 2006 12:14 schreef deedeetee het volgende:
Neuh 't word óf morgen óf zondag, toch ??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |