Oeh, ik mag oppassenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:43 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Pas op hoor, anders moet jij hier het eerste weekend oppassen en dan zul je zien dat de helft van de poesjes met de hand gevoed moet worden
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Hee, pssst, Pluim... vannacht hè? Je weet wat we hebben afgesproken. Het komt het vrouwtje niet goed uit, dus ga je gang![]()
Zeker welquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Hee, pssst, Pluim... vannacht hè? Je weet wat we hebben afgesproken. Het komt het vrouwtje niet goed uit, dus ga je gang![]()
lekker nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:40 schreef ymme het volgende:
psst ik heb gegokt op vanacht. Dus doe me een lol pluim![]()
Pluim is een kleintje. Toen ze bij ons kwam, was ze ongeveer een jaar (geloof ik) en woog ze 1,6kg. Volgens de DA was ze afgelopen december prima in model en toen woog ze dus precies een kilo meer. Het is vooral veel haarquote:Op donderdag 6 april 2006 13:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik gok drie poesjes over twee dagen (als ik goed geteld heb is dat bij dekking 29 jan dag 67, ietsje laat maar OK) Kan je haar niet eens wegen, dat kun je misschien meer een educated guess maken (is ook fijn om een idee te hebben hoeveel stuks er uit moeten bij de bevalling, vergeet trouwens ook niet op te letten of er wel bij elk kitten een placenta uit komt.).
Die 2.6 kilo, was dat helemaal voor de zwangerschap of tijdens ? Ik vind het zo licht, ik had me Pluim als grote poes voorgesteld.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:01 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat voor een zesling zaterdagochtend.
Welnee, dan wordt het eerder * arme ElisaB * 't risico zit er in dat er dan bijgevoerd moet worden met een flesjequote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef frontignan het volgende:
ik ga voor zaterdag en ik denk ook 5 kittens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |