quote:Niets zo oorverdovend als een bio die barst van de bekende namen. Een Brits journalist (ouwe jeans, leren jackje en gespleten tong) omschrijft de sound vanals het vroege geluid van een band waarvan de naam begint met een U en eindigt op een 2. I will follow, denkt u. Maar we gaan niet aan name dropping doen.
is de "nieuwe" band rond Geert Plessers (ex-Reiziger en ex-Kosjer D). De bandleden bouwen verder op de gitaartraditie van Reiziger, dat in Europa faam verwierf met een stel knappe platen. De emotionele indie-rock van Reiziger maakt nu plaats voor de zorgeloze grootstadgeluiden van
Zonnige indiepop met een Monty Python-achtige knipoog naar de tijd dat gitaren nog konden praten.
Ik sluit mij aanquote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, nooit van gehoord
is er nou nog geen parkeergarage-topic?quote:Op maandag 3 april 2006 12:14 schreef ranja het volgende:
Parkeergarage is een beetje vol volgens mij.
Nou vooruit, voor jou nog een hintje danquote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal ze vast kennen, maar nu nog niet
ik zoek ze niet op, maar blijf hopen
Maar geen 5 cd's van in huisquote:
* Z rijdt kever!quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef GLO het volgende:
Gelukkig is er nog plek naast Z...![]()
[afbeelding]
Daar zat 'ie inderdaad ook bij...quote:Op maandag 3 april 2006 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Stray Cats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |