Ja, dat kan ik zien aan de tijd die het duurt voordat je transport hier is, zo rond half 1 vannacht.quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat je zo ver weg zit, kan je niet echt helpen op die manier.
Nicequote:Op zondag 9 september 2007 17:58 schreef Jump het volgende:
Zojuist mijn eerste aanval gedaanVan elk zo'n 150 grondstoffen gestolen
Das ook lekker....join us or pay the consequences......fijne jongens.quote:Op zondag 9 september 2007 18:08 schreef ROG het volgende:
Op GoT zag ik wat tools, alleen beetje dode links alleen? Zo zou een soort map-locator iets wel handig zijn, ik heb geen idee welke FOKkers dichtbij mij zitten. Heb net een alliantieaanbod afgeslagen, komt die knakker met een aanval. Zo komt mijn barak er nooit..
Ik krijg jeuk als ik naar ja avatar kijk.quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Quispi het volgende:
Ik heb mij ook geregistreerd op s1. Ik ben quispi en heb momenteel 57 populatie. Grondstoffen beginnen nu eindelijk wat door te groeien en morgen begin ik met het bouwen van de eerste troepen![]()
Locatie? -54/-56quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Quispi het volgende:
Ik heb mij ook geregistreerd op s1. Ik ben quispi en heb momenteel 57 populatie. Grondstoffen beginnen nu eindelijk wat door te groeien en morgen begin ik met het bouwen van de eerste troepen![]()
60 -60, dus das wel in de buurt dacht ik.quote:Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef Quispi het volgende:
[..]
Zit er nog iemand bij mij in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |