Ja, dat kan ik zien aan de tijd die het duurt voordat je transport hier is, zo rond half 1 vannacht.quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat je zo ver weg zit, kan je niet echt helpen op die manier.
Nicequote:Op zondag 9 september 2007 17:58 schreef Jump het volgende:
Zojuist mijn eerste aanval gedaanVan elk zo'n 150 grondstoffen gestolen
Das ook lekker....join us or pay the consequences......fijne jongens.quote:Op zondag 9 september 2007 18:08 schreef ROG het volgende:
Op GoT zag ik wat tools, alleen beetje dode links alleen? Zo zou een soort map-locator iets wel handig zijn, ik heb geen idee welke FOKkers dichtbij mij zitten. Heb net een alliantieaanbod afgeslagen, komt die knakker met een aanval. Zo komt mijn barak er nooit..
Ik krijg jeuk als ik naar ja avatar kijk.quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Quispi het volgende:
Ik heb mij ook geregistreerd op s1. Ik ben quispi en heb momenteel 57 populatie. Grondstoffen beginnen nu eindelijk wat door te groeien en morgen begin ik met het bouwen van de eerste troepen![]()
Locatie? -54/-56quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Quispi het volgende:
Ik heb mij ook geregistreerd op s1. Ik ben quispi en heb momenteel 57 populatie. Grondstoffen beginnen nu eindelijk wat door te groeien en morgen begin ik met het bouwen van de eerste troepen![]()
60 -60, dus das wel in de buurt dacht ik.quote:Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef Quispi het volgende:
[..]
Zit er nog iemand bij mij in de buurt?
Je verdedigd automatisch in Travian, dus įls er eenheden in een dorp zijn en je valt aan zullen ze dus altijd verdedigen, wat je ook te zien krijgt in een rapportje.quote:Op maandag 10 september 2007 18:05 schreef Hathor het volgende:
En is dit ook mogelijk in Travian?
In je dorpscherm (overview noem ik het maar), zie mijn meesterpaintwerk;quote:Op maandag 10 september 2007 19:09 schreef mcintosh het volgende:
Dat kon volgens mij wel ROG, maar dat is veranderd.
Hoe zie je dat er een aanval aankomt
Okeeee.. ben pas 2 keer aangevallen, beiden keren was ik offline, dus als je online bent zie je dat.quote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef ROG het volgende:
[..]
In je dorpscherm (overview noem ik het maar), zie mijn meesterpaintwerk;
[afbeelding]
Dan moet je wel (bijna) zeker weten dat ie zo goed als verlaten is. En ga geen Galliėrs aanvallen, die hebben zo een stuk of 10 vallen staan en dan ben je ze al kwijt.quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef ROG het volgende:
Hey Jump, met wat voor leger(aantallen) val jij aan? Is 4 een redelijk aantal?
ff 1 tip.quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef Jump het volgende:
Zo dus:
[afbeelding]
Hier ga ik nu iemand anders aanvallen.
bou jij alleen maar direct om je dorp grondstoffen uit?quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef Jump het volgende:
Zo dus:
[afbeelding]
Hier ga ik nu iemand anders aanvallen.
Op s1 ben ik germanen, zelfde op s5. Maar ik ga met s5 stoppen als ik wat groter ben op s1. In het begin het gaat allemaal redelijk traag als je weinig kan doen.quote:Op maandag 10 september 2007 22:22 schreef MoreMark het volgende:
Welk volk ben je eigenlijk Jump?
Had die man geen scout ofzo??quote:
Nee, kwam gewoon even langs. Ik vermoed heldentraining ofzo.quote:
ROTFL Die was zeker levensmoe? Wel gutsy trouwens, alhoewel het meer voor de hand ligt dat ie niet wist waar ie mee te maken zou krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |