Wat zijn zijn coördinaten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef Hathor het volgende:
Schiet het al een beetje op met de vorming van een alliantie? Ik kan namelijkk wel wat steun gebruiken, ondanks mijn beleefde verzoek om me de kans te geven wat op te bouwen gaat die pleurisGermaan vrolijk verder met het plunderen van mijn grondstoffen. Hij heeft zelfs niet de moeite genomen om te reageren op mijn berichtje.![]()
Idem dito maaar ik heb de vergissing gemaakt om 4 á 5 Phalanxen te maken een dag terug, allemaal de pan in gehakt bij een aanval op m'n metropooltje.. dus ik moet nog even resources verzamelen, vanavond (laat) moet het lukken (heb slechts een productie van 42/42/35/17 ofzo). Alleen heb ik dan nog geen troepenmacht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef Hathor het volgende:
Schiet het al een beetje op met de vorming van een alliantie? Ik kan namelijkk wel wat steun gebruiken
59 -61 en de naam is Heroic's dorp. Hij heeft minder inwoners dan ik, zo'n 31 of zo, maar hij valt me steeds aan met zo'n 30 knuppelvechters. Ikzelf heb nog helemaal niks, ben alleen maar bezig mijn economie op te pompen, en heb nog niet echt de ruimte om massaal troepen te gaan produceren. Ik had een legionair, en die heeft de laatste raid uiteraard niet overleefd. Toen ik vanochtend opstond ging ik er van uit dat ik mijn barakken naar level 2 kon upgraden, maar hij had een flinke hoeveelheid hout en ijzer van me gepikt, waardoor het allemaal weer wat langer gaat duren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat zijn zijn coördinaten?
En met hoeveel valt hij aan?
Voor een beginnende server is 30 knuppelvechters aardig.. die ga ik nu ook nog niet de baas zijn, helaas.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
59 -61 en de naam is Heroic's dorp. Hij heeft minder inwoners dan ik, zo'n 31 of zo, maar hij valt me steeds aan met zo'n 30 knuppelvechters. Ikzelf heb nog helemaal niks, ben alleen maar bezig mijn economie op te pompen, en heb nog niet echt de ruimte om massaal troepen te gaan produceren. Ik had een legionair, en die heeft de laatste raid uiteraard niet overleefd. Toen ik vanochtend opstond ging ik er van uit dat ik mijn barakken naar level 2 kon upgraden, maar hij had een flinke hoeveelheid hout en ijzer van me gepikt, waardoor het allemaal weer wat langer gaat duren.
Hij heeft dus helemaal geen indrukwekkend leger, maar 30 knuppelvechters is nu nog teveel voor me.
Wat denk je dat ik nodig heb om een aanval van zo'n groep te kunnen weerstaan? Ik heb een muur van level 1, plus in Travian Plus de defensive bonus van 10% geactiveerd, maar uiteraard geen troepen. Heb ik zo'n zelfde aantal ongeveer nodig om een beetje succesvol te kunnen zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Voor een beginnende server is 30 knuppelvechters aardig.. die ga ik nu ook nog niet de baas zijn, helaas.
Je hebt aanvalstroepen en verdedigingstroepen. Het beste kun je hem gewoon aanvallen want de verdediging van knuppelvechters is heel kut. Die hak je zo in de pan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nodig heb om een aanval van zo'n groep te kunnen weerstaan? Ik heb een muur van level 1, plus in Travian Plus de defensive bonus van 10% geactiveerd, maar uiteraard geen troepen. Heb ik zo'n zelfde aantal ongeveer nodig om een beetje succesvol te kunnen zijn?
Is lastig te zeggen. Ligt er helaal aan wat voor bonussen hij heeft bij zijn aaval.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nodig heb om een aanval van zo'n groep te kunnen weerstaan? Ik heb een muur van level 1, plus in Travian Plus de defensive bonus van 10% geactiveerd, maar uiteraard geen troepen. Heb ik zo'n zelfde aantal ongeveer nodig om een beetje succesvol te kunnen zijn?
Als je 1 schuilplaats op lvl 10 hebt, krijg je de optie om een nieuwe te bouwen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Hathor het volgende:
3 schuilplaatsen? Hoe krijg ik dat voor elkaar? In het bouwmenu heb ik momenteel alleen de optie om een Heldenhof te bouwen, en geen tweede of zelfs derde schuilplaats. Ik heb er eentje op level 4.
Ah....weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je 1 schuilplaats op lvl 10 hebt, krijg je de optie om een nieuwe te bouwen.
Geldt trouwens ook voor je pakhuizen en graanopslagplaats. Normaal past daar 80.000 van iedere grondstof in, maar dan kun je er ook weer meerdere bijbouwen. Maar goed, dat duurt nog wel eventjes.quote:
59 -61 kan ik nog net tegelijk met mijn dorp op het kaartje zien, ik zit op 54 -55 maar ik heb ook nog geen leger of zo dus daar heb je ook niks aanquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
59 -61 en de naam is Heroic's dorp.
Vergeet geen uitnodigingen de deur uit te doen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:56 schreef ROG het volgende:
Om ca. 21u vanavond kan ik (hopelijk) een alliante beginnen. Stay tuned.
Aaaaargh, wéér een aanval! Nummer zes of zeven al van hem, Christophus (71|-10) met telkens 8 á 10 knuppelvechters..quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet geen uitnodigingen de deur uit te doen.![]()
Heheh, de schade viel mee. Wel wat vertraging maar voor middernacht een alliantie moet lukken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:11 schreef Jump het volgende:
Ik kan geen troepen sturen, ze komen pas aan over 21 uur anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |