Pffft, als ik me vanaf nu niet meer zou scheren totdat ik in staat ben een dorp te overvallen, heb ik een baard die over de grond sleept. Al komt het nu wel langzaam op gang moet ik zeggen, alle velden staan nu zo'n beetje op level 2, en later vanavond ga ik mijn eerste graanveld naar level 3 upgraden. Ik heb zelfs al 1 legionair, nu moet ik er zo snel mogelijk 3 bij zien te krijgen, dan kunnen ze klaverjassen.
Ik heb toenstraks trouwens iets debiels meegemaakt in Tribal Wars.....het is schijnbaar lucratief om vroeg in het spel verlaten dorpjes aan te vallen, ondanks dat ze onbewoond zijn worden er schijnbaar nog altijd grondstoffen geproduceerd die dus eigenlijk voor het oprapen liggen. Dat had ik gisteren al twee keer met succes gedaan, en ik moet zeggen dat het inderdaad een boost aan je inkomsten geeft, maar deze middag stuurde ik weer een raidingparty naar zo'n verlaten nerderzetting, en tot mijn verbazing kreeg ik op het moment van aankomst het bericht dat al mijn troepen, incusief mijn ridder, gedood waren. De sterkte van het vijandelijke kamp bleef onbekend, omdat niemand het overleefd had. Hoe kan ik nu in hemelsnaam een slag verliezen van een verlaten nederzetting? En is dit ook mogelijk in Travian?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.