quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef Malle_Piet het volgende:
Ik verwachtte een verhaal over je zusje die nu toch op haar 18e verjaardag eens moet gaan groeien + Foto's van voor en na
quote:Op maandag 3 april 2006 09:56 schreef Afzeiker het volgende:
De uitdrukking is "krijg nou tieten", niet "krijg eens ff tieten".
dat heeft hij al. hij is bang voor een spinnetjequote:Op maandag 3 april 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
Krijg het zelf !!
Muggenquote:Op maandag 3 april 2006 10:05 schreef Chandler het volgende:
Wees blij dat je spinnetjes in de buurt hebt, scheelt strax in de zomer heel wat pokke muggen!
quote:Op maandag 3 april 2006 10:07 schreef renwan het volgende:
Ik bespeur hier enige spot tegenover de arachnafobiesche medemens!
*voelt zich bespot*![]()
WAT DE NEUK IS DAT??!!?!!quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
Ik had laatst ook een spin op m'n kamer... schrok me de tyfus
[afbeelding]
[afbeelding]
Spinnen zijn voor niemand bangquote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Getver spinnen.![]()
Ik zat een keer te Fokken en ineens zie ik iets voor mn gezicht hangen.
Was het zo'n enge spin met lange poten ;een hooiwagen.
Precies boven mijn hoofd zit in het plafond een klein gaatje .Daar is ie (waarschijnlijk) uit gekomen.
Ik was eerst verstijfd van walging om daarna mn stoel achterover te gooien en hard weg te rennen.
Ik weet het ,spinnen zijn mss nog banger voor ons dan wij voor hen,maar wat haat ik die gedrochten.En wat zijn ze toch vreselijk eng.
In NL?? Yeah right..quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou maar zo'n monster op je muur hebben zitten.quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Geloof me, die spin is niet nep.quote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n monster op je muur hebben zitten.![]()
(gelukkig dat die nep is.)
*haalt gelijk 2 elastieken en bind zijn broekspijpen dicht*quote:moet je voorstellen dat zo'n beest nu onder je bureastoel zit en die richting jouw broekspijp verplaats om via je benen omhoog te kruipen......
ik ben voor niemand bang.... alleen voor spinnenquote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Mietje
Argh, *rillingen* *wordt half panisch*quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een spin heeft poten van een centimeter ofzo, wat voor verschrikkelijks denk je dat hij daar mee kan uit halenquote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef Maikalo het volgende:
De ergste nachtmerrie van mij is een spin die kung-fu kan. Stel je voor dat je ineens met acht poten te grazen wordt genomen
kapmes?quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Ik had in Guatamala zo'n bijna-doodschrik-ervaring
Logeerde ergens half in de jungle in een hutje, buiten een pleehokje..
Moest ik poepen, dus eerst dat wc-hokje heeeeeel goed gecheckt op beesten.. Niks aan de hand.
Ga je lekker zitten, zit je met je broek om je enkels,
en op DAT moment zie je zo'n spin van 8CM aan komen lopen, op je benen/broek af.
WAAAAH !
En het ergste is - je eerste reactie is wegrennen, maar dat gaat zo moeilijk met je broek om je enkels...
Dus zit je maar af te wachten in de hoop dat ie niet je broek inloopt
quote:Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Heelllluuuppp! Heelllluuuppp! Heeeeelllluuuuuuppp!
Ik krijg tietuh!
Dat ie met die acht poten aan mijn voetzolen gaat kietelenquote:Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een spin heeft poten van een centimeter ofzo, wat voor verschrikkelijks denk je dat hij daar mee kan uit halen![]()
Is wel gelukt.quote:Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Heelllluuuppp! Heelllluuuppp! Heeeeelllluuuuuuppp!
Ik krijg tietuh!
Oplossing is toch simpelquote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Ik had in Guatamala zo'n bijna-doodschrik-ervaring
Logeerde ergens half in de jungle in een hutje, buiten een pleehokje..
Moest ik poepen, dus eerst dat wc-hokje heeeeeel goed gecheckt op beesten.. Niks aan de hand.
Ga je lekker zitten, zit je met je broek om je enkels,
en op DAT moment zie je zo'n spin van 8CM aan komen lopen, op je benen/broek af.
WAAAAH !
En het ergste is - je eerste reactie is wegrennen, maar dat gaat zo moeilijk met je broek om je enkels...
Dus zit je maar af te wachten in de hoop dat ie niet je broek inloopt
Behalve als de spin sneller blijkt te zijn als je denkt. Weg rent, en jou als vijand gaat zien!quote:Op maandag 3 april 2006 11:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Oplossing is toch simpel![]()
Spin is dichtbij schoen, verplaats schoen, platte spin![]()
En dan gaat ie zeker boven je hangen en bijt je. Met een beetje geluk is het nog een genetisch gemanipuleerde spin ook en voila: Spiderman is bornquote:Op maandag 3 april 2006 11:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Behalve als de spin sneller blijkt te zijn als je denkt. Weg rent, en jou als vijand gaat zien!
quote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Lijkt me gevaarlijk om daar mee rond te zwaaien op de wc![]()
Mwah, niet meer dan een zesjequote:
Ik wel, zeer intressant dier.quote:Op maandag 3 april 2006 11:41 schreef Maikalo het volgende:
Is er dan niemand die enige compassie heeft met de spin?![]()
En dat vertelt ie zo rustig.quote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef renz0r het volgende:
Ach joh, toen ik in de jungle van Maleisie liep passeerde een prachtige dikke vette grote Vogelspin mijn weg....Ja ik gaaf dat beesje maar voorrang, wilde geen conflict met hem
Mwah, vogelspinnen vind ik minder eng dan van die grote roofspinnen...quote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef renz0r het volgende:
Ach joh, toen ik in de jungle van Maleisie liep passeerde een prachtige dikke vette grote Vogelspin mijn weg....Ja ik gaaf dat beesje maar voorrang, wilde geen conflict met hem
Maar dan nog is ie behoorlijk angstwekkendquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef Thrilled het volgende:
die laatste spin ziet er behoorlijk gefaked uit...
mwah valt mee.. zolang de spinnen in hun web blijven zitten dan is het nog te doenquote:Op maandag 3 april 2006 13:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar dan nog is ie behoorlijk angstwekkend![]()
ieew.. in mijn krantenwijk moest ik vroeger altijd met mn fiets door de tuin en aangekomen bij de brievenbus zaten er wel eens spinnenwebben in mn gezicht.. of als je bukt om de krant in de bus te doen net zo'n web in je smoelquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Maikalo het volgende:
'S morgens moet ik altijd met de bus naar school en in dat bushokje moet je altijd eerst een weg banen door massa's spinnewebben. Heb ook al eens gehad dat ik in de bus zat en een klasgenoot nog een spin uit mijn haar plukte![]()
Krant in je hand --> spin --> platte spin in de krant in de brievenbusquote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ieew.. in mijn krantenwijk moest ik vroeger altijd met mn fiets door de tuin en aangekomen bij de brievenbus zaten er wel eens spinnenwebben in mn gezicht.. of als je bukt om de krant in de bus te doen net zo'n web in je smoel
Geile Breezah..quote:
Heb je wel eens te maken gehad met grote spinnen, of alleen met die kleine nederlandse flutbeestjes ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:48 schreef Quiestisia het volgende:
Ik vind dat mensen niet zo moeten zeuren over spinnen, ze doen je helemaal niks. Het enige wat ze doen is irritante muggen en wespen opeten, dat is toch alleen maar handig??
ja ok alleen kleintjes, maar je hebt dus ook mensen die daar al over zeiken en dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heb je wel eens te maken gehad met grote spinnen, of alleen met die kleine nederlandse flutbeestjes ?
Die spinnen zien we hier ook vaak! Maar die van jou is wel groot zeg!quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef Malle_Piet het volgende:
Suggestieve TT: ik verwachtte een verhaal over je zusje die nu toch op haar 18e verjaardag eens moet gaan groeien.
Ik zit/zat op me kamerquote:Op maandag 3 april 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
En toen moest je collega hem weg komen halen en durfde jij eindelijk weer van onder je bureau weg te komen?
Er zitten geen muggen en wespen op mijquote:Op maandag 3 april 2006 14:48 schreef Quiestisia het volgende:
Ik vind dat mensen niet zo moeten zeuren over spinnen, ze doen je helemaal niks. Het enige wat ze doen is irritante muggen en wespen opeten, dat is toch alleen maar handig??
haha ok, maar daar zijn spinnen dus goed voor!!quote:Op maandag 3 april 2006 15:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Er zitten geen muggen en wespen op mij![]()
Moeten ze toch echt eens beter ze best doen, in de zomer zitten er WČL muggen + wespen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:30 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
haha ok, maar daar zijn spinnen dus goed voor!!
tja...en als jullie alle spinnen willen uitroeien wordt dat dus alleen maar erger.quote:Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moeten ze toch echt eens beter ze best doen, in de zomer zitten er WČL muggen + wespen.![]()
jij kan naar je eigen nek kijken?quote:Op maandag 3 april 2006 09:46 schreef Camplo het volgende:
Ik zit hier net wat te fokken.
Voel opeens wat jeuken in me hals. Denk huh, wind ofzo.
Ik kijken..zit er gvd een spin van 5 cm op me![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker eens op plus hoe komt die op me zonder dat ik het merk! FFS.
Zal er aan denken.. zodra ik langs komt..zwaai ik welquote:Op maandag 3 april 2006 10:07 schreef tonks het volgende:
Hey salsagirl, als je hem nu niet meer wilt mag je altijd langskomen
sjonge wat een oversekste mensen hier, het gaat hier gewoon heel braaf over spinnetjes hoor!!!quote:Op maandag 3 april 2006 19:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik dacht dat het over minderjarige breezersletjes ging die nog geen tieten hadden, komt die anti-climax over die spin
Mijne hetzelfdequote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef Tellorian het volgende:
Zoiets zou maar bij m'n vriendin moeten gebeuren, dan hoor je d'r in Tilburg helemaal schreeuwen joh!
quote:
Giftige spinnen zijn het ergste wat je maar kunt bedenken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:00 schreef maartena het volgende:
Wees blij dat het een gewone huisspin is. Op een of andere manier heb ik (nog steeds) een nest met Black Widows ergens in de buurt die ik maar niet terug kan vinden, want ik kom die giftige beesten dus overal tegen!
Okay, doodgaan aan een Black Widow bijt komt nauwelijks meer voor (en er is tegengif overal verkrijgbaar), maar je kunt toch goed ziek worden van zo'n beet.... Ik word dan toch wel ietwat meer zenuwachtig als ik een spin VOEL kruipen ergens
Ach ja, ben niet snel bang, heb het alleen niet zo op insecten, heb liever een goed gigantische wurgslang dan een klein huis spinnetjequote:Op dinsdag 4 april 2006 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En daar moeten we nou de oorlog mee winnen !
zeg ... jij zou niet buiten de MC komen met je onderschrift![]()
tsss meteen weer grof geweld gebruiken hoor...quote:Op dinsdag 4 april 2006 03:29 schreef petre86 het volgende:
ik had net ookal een spin van 3 cm naar me toe lopen.. en toe wassie plat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |