quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef Malle_Piet het volgende:
Ik verwachtte een verhaal over je zusje die nu toch op haar 18e verjaardag eens moet gaan groeien + Foto's van voor en na
quote:Op maandag 3 april 2006 09:56 schreef Afzeiker het volgende:
De uitdrukking is "krijg nou tieten", niet "krijg eens ff tieten".
dat heeft hij al. hij is bang voor een spinnetjequote:Op maandag 3 april 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
Krijg het zelf !!
Muggenquote:Op maandag 3 april 2006 10:05 schreef Chandler het volgende:
Wees blij dat je spinnetjes in de buurt hebt, scheelt strax in de zomer heel wat pokke muggen!
quote:Op maandag 3 april 2006 10:07 schreef renwan het volgende:
Ik bespeur hier enige spot tegenover de arachnafobiesche medemens!
*voelt zich bespot*![]()
WAT DE NEUK IS DAT??!!?!!quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
Ik had laatst ook een spin op m'n kamer... schrok me de tyfus
[afbeelding]
[afbeelding]
Spinnen zijn voor niemand bangquote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Getver spinnen.![]()
Ik zat een keer te Fokken en ineens zie ik iets voor mn gezicht hangen.
Was het zo'n enge spin met lange poten ;een hooiwagen.
Precies boven mijn hoofd zit in het plafond een klein gaatje .Daar is ie (waarschijnlijk) uit gekomen.
Ik was eerst verstijfd van walging om daarna mn stoel achterover te gooien en hard weg te rennen.
Ik weet het ,spinnen zijn mss nog banger voor ons dan wij voor hen,maar wat haat ik die gedrochten.En wat zijn ze toch vreselijk eng.
In NL?? Yeah right..quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou maar zo'n monster op je muur hebben zitten.quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Geloof me, die spin is niet nep.quote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n monster op je muur hebben zitten.![]()
(gelukkig dat die nep is.)
*haalt gelijk 2 elastieken en bind zijn broekspijpen dicht*quote:moet je voorstellen dat zo'n beest nu onder je bureastoel zit en die richting jouw broekspijp verplaats om via je benen omhoog te kruipen......
ik ben voor niemand bang.... alleen voor spinnenquote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Mietje
Argh, *rillingen* *wordt half panisch*quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een spin heeft poten van een centimeter ofzo, wat voor verschrikkelijks denk je dat hij daar mee kan uit halenquote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef Maikalo het volgende:
De ergste nachtmerrie van mij is een spin die kung-fu kan. Stel je voor dat je ineens met acht poten te grazen wordt genomen
kapmes?quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Ik had in Guatamala zo'n bijna-doodschrik-ervaring
Logeerde ergens half in de jungle in een hutje, buiten een pleehokje..
Moest ik poepen, dus eerst dat wc-hokje heeeeeel goed gecheckt op beesten.. Niks aan de hand.
Ga je lekker zitten, zit je met je broek om je enkels,
en op DAT moment zie je zo'n spin van 8CM aan komen lopen, op je benen/broek af.
WAAAAH !
En het ergste is - je eerste reactie is wegrennen, maar dat gaat zo moeilijk met je broek om je enkels...
Dus zit je maar af te wachten in de hoop dat ie niet je broek inloopt
quote:Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Heelllluuuppp! Heelllluuuppp! Heeeeelllluuuuuuppp!
Ik krijg tietuh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |