Dat heb jij ook weer gelijk in.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Altijd jammer de eerste die weg gaat
Dan voel je je best klote denk ik.
Ik vind het lulliger voor mezelf dan voor Maik, het oog wil ook wat met Charissaquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Altijd jammer de eerste die weg gaat
Dan voel je je best klote denk ik.
ja, dat Live kan er ook bewust ingezet zijn natuurlijk... maar als er kaarten zijn verkocht zal het wel live zijnquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is inderdaad live, dat stond ook links boven op je beeld van je ''tv'' het logo van ''RTL4'' daar naast stond '' Live'' op !!! Alleen de Jury en de dansers hadden de zelfde kleding aanSylvana niet.
Lijkt me stug dat Ron na DWTS op zaterdag nog even een theatershow doet... dat redt ie nooit qua tijd, hij zal toch moeten afschminken en dergelijkequote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef E.T. het volgende:
En op zaterdag kan Ron Brandsteder niet ook nog een show van een uur maken.. Hij moet dan immers in het theater staan..
Misschien doet Ron dan niet mee en wordt ie vervangen door Bert Kuizinga... zou een logische verklaring zijnquote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar vanavond ook met André, vreemdWant ze gaan meestal s'middags op weg naar het theater.
Ik heb op de site van André van Duin gelezen dat ze gisteren en vanavond in Apeldoorn staan.
Ik vind het ook raar![]()
Dat denk ik ook alleen zondagavond.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien doet Ron dan niet mee en wordt ie vervangen door Bert Kuizinga... zou een logische verklaring zijn
Het had van mij ook niet gehoeven''splitsing'' tussen twee avonden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Vind het trouwens wel onnodig om dit over twee avonden uit te smeren...
De zaterdagaflevering is niet live.. die is eerder opgenomenquote:Op zondag 2 april 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Ron na DWTS op zaterdag nog even een theatershow doet... dat redt ie nooit qua tijd, hij zal toch moeten afschminken en dergelijke
quote:Op zondag 2 april 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
De zaterdagaflevering is niet live.. die is eerder opgenomen
Nee dat word s'middags opgenomen rond 15.00quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]Dat wist ik niet, dacht dat die juist live was
Gisteren en vorige week zaterdag liep het ook al uit....quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef juanita het volgende:
Goh wist ik ook niet dat zaterdag niet live was. Dan kan het dus wel. Kan Ron in het theater staan op za. avond en is misschien de zo.avond dan toch wel live. Het liep iig wel uit vanavond, dus in die zin zou t wel kunnen kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |