Denk het niet, of je zou het filmpje moeten bewerken en de zwarte banden eruit halen.quote:Op zondag 2 april 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Ondanks dat ze meegecodeerd zijn, kun je dan niet het filmpje in totaliteit uitrekken? Net zoals ranzige breedbeeld-tv's dat doen?
Niet met RealPlayer in elk geval.quote:Op zondag 2 april 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Ondanks dat ze meegecodeerd zijn, kun je dan niet het filmpje in totaliteit uitrekken? Net zoals ranzige breedbeeld-tv's dat doen?
Zeg gewoon windows, het is geen verboden woord hier hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Onder een niet nader te noemen besturingsysteem kan dat prima, maar daar heb ik het maar niet over.
Het lijkt me erg vreemd dat je de inhoud van een film kunt veranderen door aan de grootte van het window te sjorren. Als dat echt kan (wat ik betwijfel), dan is het gewoon verkeerd gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Onder een niet nader te noemen besturingsysteem kan dat prima, maar daar heb ik het maar niet over.
Jawel. w*ndowsquote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Zeg gewoon windows, het is geen verboden woord hier hoor.
Jammer, met VLC kan dat helaas nietquote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef Tijn het volgende:
Hoe wou je het met VLC oplossen dan? Kan VLC een deel van het beeld afchoppen ofzo?
Nee, behalve als hij het zegt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Zeg gewoon windows, het is geen verboden woord hier hoor.
Waarom irriteert men zich altijd aan die zwarte balken. Op een 12" venster kan ik het mij nog voorstellen maar laatst hebben we het gewoon met een beamer geprojecteerd en dan valt het best meequote:Op zondag 2 april 2006 23:52 schreef Tijn het volgende:
Zo belangrijk is het niet hoor. Als de mensen bij uitzendinggemist.nl gewoon normale filmpjes aanleveren, werkt het prima. Daar ga ik geen Windows-applicaties voor installeren
Ik kan ook DC, CNN en MTV stream bekijken via provider, en daar zitten ook van die kleine zwarte balken naast en erger me ook aan. Ook al zijn ze geen 10 px breed.quote:Op zondag 2 april 2006 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom irriteert men zich altijd aan die zwarte balken. Op een 12" venster kan ik het mij nog voorstellen maar laatst hebben we het gewoon met een beamer geprojecteerd en dan valt het best mee
Op een zwarte muur zekerquote:Op zondag 2 april 2006 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom irriteert men zich altijd aan die zwarte balken. Op een 12" venster kan ik het mij nog voorstellen maar laatst hebben we het gewoon met een beamer geprojecteerd en dan valt het best mee
Ik irriteer me helemaal niet aan zwarte balken, als het hoort. Zoals een 4:3-uitzending op een breedbeeld TV. Ik ben de laatste die dan rare zoom-n-stretch-acties gaat uithalen om de boel beeldvullend kijken, ik kijk wel naar verticale balken met normaal en correct beeld ertussen.quote:Op zondag 2 april 2006 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
iPod iTunes.quote:Op maandag 3 april 2006 00:02 schreef YuckFou het volgende:
Mag ik hier ook i-pod vragen kwijt?![]()
ik was bij familie vandaag en heb ff met een i-podje shuffle zitten spelen, leuk ding, vet geluid, ik vroeg me alleen af of dat ding per se met i-Tunes moet worden volgegooid of is het zo dat XP hem herkend als portable device en je er mp3'tjes heen kan slepen?
'k zou copy&paste doen als dat nog nodig wasquote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef Tijn het volgende:
Nee, hier moet je zijn: Het Grote Apple iPod Topic - Deel 20!
thank you, zonder flame intented niks voor mij dus, ik heb i-Tunes geprobeerd en vind WMP10 toch fijner,quote:Op maandag 3 april 2006 00:15 schreef Beathoven het volgende:
XP herkent 'm idd als portable device, maar de muziek zul je er toch met iTunes op moeten zetten.
Ik moet verkoper worden in een Apple Storequote:Op maandag 3 april 2006 00:18 schreef YuckFou het volgende:
thank you, zonder flame intented niks voor mij dus, ik heb i-Tunes geprobeerd en vind WMP10 toch fijner,
evengoed bedankt!
quote:# Apple iPod nano
# Apple iPod shuffle
# Apple iPod mini: First Generation
# Apple iPod mini: Second Generation
# Apple iPod: First Generation (mechanical wheel)
# Apple iPod: Second Generation (touch wheel)
# Apple iPod: Third Generation (touch wheel)
# Apple iPod: Fourth Generation (click wheel)
# Apple iPod: Fifth Generation (video display)
# Apple iPod photo
# Apple iPod U2 Special Edition
# iPod+HP (same as 4th Gen Apple iPod)
Bij deze een definitief slotje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:50 schreef Slarioux het volgende:
Ok, bij deze mij aller-allerlaatste waarschuwing. Gaat het hierna nog één keer mis, dan gaat de Apple SC dicht. Dan mogen jullie phpBB downloaden en lekker zelf hosten.
Dus:
Het interesseert me werkelijk geen reet wie een hekel heeft aan wie. Wat Geqxon gedaan heeft, of doet, om jullie te irriteren. Wat er nou zo vervelend is aan zijn posts. Waarom hij altijd zo moet reageren zoals hij doet. Het zal me roesten waarom Furious, iDex, tonks en Geqxon zo op elkaar moeten vitten. Wat er vroeger gebeurd is. Op FOK!, op de radio, in topics, met foto's, met ibooks, met bestellingen, met leugens, met god weet wat.
Het zal me roesten, maar de éérste de beste post, steek onder water, hint, "grap", foutgespelde nick, of wat dan ook die ik vanaf nu lees resulteert in een Apple SC-loos forum. Dat is heel jammer voor Anthraxx, Tijn, Audrey, nietz, Walter en alle andere users, maar ze mogen zich wenden tot bovengenoemde users (en anderen).
Het vette gedeelte vat mijn post wel samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |