Dat met die kabel was bij mij ook, ik heb de standaard kabel van Apple maar ik heb ook een dock van een andermerk, als ik mijn iPod aan die kabel deed en dan weer in het muziekdock en dan weer aan de kabel moest ik hem altijd opnieuw formateren! dus ik zou het gewoon bij apple producten houden en niet bij een goedkoop ander merk.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef MonoSynth het volgende:
IkMijn iPod G3 15GB
Meteen maar ff een vraagje: Ik heb een laptop zonder FireWire, dus ik heb een merkloos USB-kabeltje gekocht, maar die werkt niet (heeel soms wel, maar verbreekt spontaan de verbinding en dan is mijn iPod ineens leeg of het bestandssysteem corrupt enzo). Alle oplossingen op apple.com werken ook niet. Het is zogezegd een beetje irritant om naar mijn ouders te moeten om mijn iPod bij te werken....
Weet iemand of het met een 'echte' kabel wel gaat werken? Zo'n ding kost namelijk 30 euro en das een beetje veel vind ik......
[edit]19 euro zie ik... Valt weer mee[/edit]
En nog iets (onbelangrijk): In het info-scherm geeft hij altijd weer dat er nog 311MB vrij is, zelfs na een firmware-update en een format.... Bekend probleem?
Ohw, ik wilde morgen net zo'n goedkopere adapter halen bij de Mediamarkt, zo eentje van ¤15quote:Op maandag 27 maart 2006 20:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat met die kabel was bij mij ook, ik heb de standaard kabel van Apple maar ik heb ook een dock van een andermerk, als ik mijn iPod aan die kabel deed en dan weer in het muziekdock en dan weer aan de kabel moest ik hem altijd opnieuw formateren! dus ik zou het gewoon bij apple producten houden en niet bij een goedkoop ander merk.
Een adapter voor het opladen zal geen probleem zijn, maar een usb kabel zou ik niet doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohw, ik wilde morgen ent zo'n goedkopere adapter halen bij de Mediamarkt, zo eentje van ¤15
Ok, die heb ik nogquote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Een adapter voor het opladen zal geen probleem zijn, maar een usb kabel zou ik niet doen.
Ik houd ook van de mijne. Daarom zet ik er maar weer eens wat leuke herrie op.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:20 schreef Skazminko het volgende:
Ik hou van mijn iPod mini.
Slayer! Toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd ook van de mijne. Daarom zet ik er maar weer eens wat leuke herrie op.
Maar als je die vaak luistert dan komen er daar nooit nieuwe nummers in en blijft die lijst ook altijd hetzelfdequote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef Mip1988 het volgende:
25 meest afgespeelde playlist is echt geweldig![]()
al je favoriete nummers bij elkaar
Nee, gaat ook niet werken.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef MonoSynth het volgende:
IkMijn iPod G3 15GB
Meteen maar ff een vraagje: Ik heb een laptop zonder FireWire, dus ik heb een merkloos USB-kabeltje gekocht, maar die werkt niet (heeel soms wel, maar verbreekt spontaan de verbinding en dan is mijn iPod ineens leeg of het bestandssysteem corrupt enzo). Alle oplossingen op apple.com werken ook niet. Het is zogezegd een beetje irritant om naar mijn ouders te moeten om mijn iPod bij te werken....
Weet iemand of het met een 'echte' kabel wel gaat werken? Zo'n ding kost namelijk 30 euro en das een beetje veel vind ik......
Dit komt rechtstreeks van repod.nl..quote:Een tip: om de levensduur te verlengen houd de iPod batterij er juist van om niet volledig ontladen te worden. U denkt vast aan het geheugen effect van Ni-Cad oplaadbare batterijen die beter werken als ze juist wel ontladen worden. De Li-Ion/Li-Poly batterijen dus niet, gewoon aansluiten en laten opladen als u weer in huis bent. De op Lithium gebaseerde batterijen's kunnen 500 keer hun lading afgeven. Bij dagelijks gebruik zal een batterij 1,5 a 2 jaar mee gaan. Het regelmatig volledig ontladen, verkort de levensduur aanzienlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |