er is ook nog een lekkere mannen topic op FOK! hoor: [MANNEN] Welke mannen vind jij supermooi? #5quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef Jonnetje het volgende:
Ik wist niet of we nog een bankje verder moesten gaan over wel of niet knappe kerels..
Een bankje lelijke kerels had er wel achteraan gekundquote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef Jonnetje het volgende:
Ik wist niet of we nog een bankje verder moesten gaan over wel of niet knappe kerels..
Jep dat is drquote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef Igraine het volgende:
[..]
ja, vroeger meer dan nu, maar af en toen kom ik er wel eens, heet zij Debbie toevallig?
Nu zijn die meet & greets vrij braaf volgens mij, maar 'vroegah' ging het er gekker aan toe
Hahaha Ewan ja... tis echt 'zielig' maar vorig jaar was ik dus in Juni in Londen geheel alleen. Ik heb daar iemand van internet ontmoet, ik wist dat zij daar ook was dus wat afgesproken. En samen zijn we naar de stagedoor gegaan waar hij waarschijnlijk zou signeren. Ik heb bij een ander theater een theatergoer gehaald waar zijn foto in stond aangezien hij in Guys and Dolls stond te zingen. Toen we aankwamen rennen (half west end doorquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Een bankje lelijke kerels had er wel achteraan gekund
Ik ook... hahaquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Jep dat is dr![]()
Zal vroeger best wel heftiger zijn geweest dan nu.En das maar goed ook,want ze is getrouwd
Mag ik weten wat je nick is op het megadeth forum?
Mel, Toys R Us heeft Barbie stepjes in de aanbieding. Ik heb die ook voor Lara gekocht, heeft 2 wielen achter dus hij blijft staan. Ook een groot succes! Nu voor 2 tientjes dus dat valt nog mee. Toetertje erbij en 't kind was dolgelukkigquote:Op zondag 2 april 2006 22:15 schreef melonovy het volgende:
Ik vandaag gevlucht naar de Toys r Us, de kinderen zijn over een maand jarig, ik kon niet kiezen. Toen we na een uur spelen en kijken enzo weer met een ijsje buiten stonden vroeg ik Chiara wat zij het allerleukste vond, zegt ze: "het ijsje"zo lief, maar nu weet ik nog niet wat ze wil.
Van de week ook, vroeg ik dr wat ze op dr verjaardag wil, zegt ze "Opa, en Oma en andere oma." En wat voor cadeautje wil je dan? vroeg ik dr, "een appeltaart, of een aardbeientaart"
Ik wil dus wel een fietsie kopen, maar daar kijkt ze helemaal niet naar om, op de fiets van dr neef heeft ze alleen met tegenzin gezeten, en vanmiddag bij de speelgoedwinkel had ze meer oog voor de accu-autotjes![]()
Dus ik ga er nog maar eens over nadenken wat we haar kunnen geven.
Voor Yoram dacht ik aan een waterbaan, dat lijkt me wel leuk.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Lois het volgende:
Caronline ik wil je nog even complimenteren met je keukentje! Wat een superding!![]()
Wat dacht je van een accu-autootje?quote:Op zondag 2 april 2006 22:15 schreef melonovy het volgende:
Ik wil dus wel een fietsie kopen, maar daar kijkt ze helemaal niet naar om, op de fiets van dr neef heeft ze alleen met tegenzin gezeten, en vanmiddag bij de speelgoedwinkel had ze meer oog voor de accu-autotjes![]()
Dus ik ga er nog maar eens over nadenken wat we haar kunnen geven.
http://www.shockingdelight.nl/quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:18 schreef E.T. het volgende:
Wat voor bijzonders doen ze dan Jelief? Ben nu wel nieuwsgierig natuurlijk![]()
Ik begrijp je helemaal, hoor! Ik zou er ook zoquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha Ewan ja... tis echt 'zielig' maar vorig jaar was ik dus in Juni in Londen geheel alleen. Ik heb daar iemand van internet ontmoet, ik wist dat zij daar ook was dus wat afgesproken. En samen zijn we naar de stagedoor gegaan waar hij waarschijnlijk zou signeren. Ik heb bij een ander theater een theatergoer gehaald waar zijn foto in stond aangezien hij in Guys and Dolls stond te zingen. Toen we aankwamen rennen (half west end door) stond ie te signeren, mén ik stond aan de grond genageld. Snel aangesloten in de rij en toen in eens stond ik voor hem
![]()
En in het echt is ie helemaal![]()
Ik helemaal door t dolle heen mn man gebeld hahaha. Die vond het wel leuk maar toch ook wel ergerlijk want ik ging wel héél erg uit m'n dak. 'Tis maar een acteur hoor'
Oh die ken ikquote:Op zondag 2 april 2006 22:54 schreef Jelief het volgende:
[..]
http://www.shockingdelight.nl/
Beetje late reactie...
Dit is wat ze doen naast de piercingshop.
Als die link niet mag haal je hem maar weer weg...
Ja hoor, roept u maar!quote:Op maandag 3 april 2006 10:08 schreef m@x het volgende:
Kan ik je ook inhuren Spuuglokje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
De kindersnot en kotsverhalen zijn soms al erg genoeg.quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef dutchie het volgende:
Haal maar weg dan.![]()
En toch wilde je het weten hè?
Hey dank je welquote:Op maandag 3 april 2006 10:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Speciaal voor Caronline:
Paviljoen en natuurgebeid 't Lutterzand
Kinderdisco/eetcafé Merlijn
Zwemparadijs Aquadrome
Restaurant Kleinsman
Natuurmuseum Enschede
Zuiderspeeltuin
De kleine Ponderosa
Chimpiechamp
Speelpark/restaurant 't Hoge Boekel
Zoo Labyrinth Boekelo
Bengeltjes Speeldorp
Recreatiepark de Waarbeek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt het lang, die smerige stekende pijn als het uit is en die tranen die elke keer omhoog komen?
Ik wil er niet aan denken en niet over praten dus ik heb al drie keer: GVD die thee is heet gezegd om de wateroogjes te verklaren bij mijn collega's![]()
Ik denk nu hevig aan vrij nemen, naar mijn nieuwe stekje karren en daar een paar uur opgekruld in mijn nieuwe bed gaan brullen ofzo.
*ademhaalt* verder gaat het wel met Bridget...
Succesjompel voor Rewimo!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ja mij ook vorige keer, maar nu is het anders ofzo...ik ben er nog niet helemaal uit wat er nu exact gebeurd is enneehhh...naja. Ik moest alleen het feit ff ergens neertypen.quote:Op maandag 3 april 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Is het uit!![]()
Wat klote zeg!
Klinkt heel suf dit, maar ik kan je tzt echt het 'Kunst van het loslaten' topic in R&P aanraden. Heeft mij ooit heel erg geholpen.
Ik ook niet, ik kan het nooit laten!quote:Op maandag 3 april 2006 11:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bah bah bah en ik ben ook altijd zo nieuwsgierig dat ik die spoilers gewoon niet kan laten voor wat ze zijn
Waarom hebben we dan geen spoilers voor relatiesquote:Op maandag 3 april 2006 11:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan het nooit laten!
Ik ben dus ook weggebleven uit het Harry Potter-topic toen ik die nog niet gelezen had (heul veel zelfbeheersing kostte me dat...)
Waar is de tijd dat ik niet wist hoe ik die dingen moest lezen....
Ik ben dan Spuuglokje wel niet, maar ken je boerderij het Geertje?? Het is een boerderij in Zoeterwoude vol met geiten! Echt zo leuk om met kinderen naartoe te gaan. Zeker in de lente!!quote:Op maandag 3 april 2006 10:08 schreef m@x het volgende:
Kan ik je ook inhuren Spuuglokje?
Echt overquote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef Igraine het volgende:
Ach Syrena, is het echt echt echt over of is het misschien gewoon een tijdelijke break? Wel kl*te in ieder geval.
Had het toch iets te maken met je weekendje Barcelona?
Dat ziet er leuk uit! Daar gaan we binnenkort zeker een keer naartoequote:Op maandag 3 april 2006 12:00 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ik ben dan Spuuglokje wel niet, maar ken je boerderij het Geertje?? Het is een boerderij in Zoeterwoude vol met geiten! Echt zo leuk om met kinderen naartoe te gaan. Zeker in de lente!!
Ze kunnen daar de beesten een flesje geven of voeren. (daar moet wel voor betaald worden). Alleen is het wel verstandig om niet op woensdagmiddag of zondag te gaan, want dan is het hartstikke druk. Als je dan toch gaat, dan zitten de beesten 's middags vol en hoeven ze geen drinken etc meer!!
Er zijn ook varkens, paarden, cavia's, kippen, een speeltuin en een biologische winkel.
http://www.hetgeertje.nl/welkom.htm
Succes Syrena!quote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef Syrena het volgende:
een heel herkenbaar verhaal
Nee hoor, daar waren we toch al mee bezig.quote:Op maandag 3 april 2006 12:11 schreef Syrena het volgende:
En nou hou ik erover opSpeeltuinbankjesvervuilert dat ik ben.
wat een lulquote:Op maandag 3 april 2006 12:06 schreef Syrena het volgende:
Overigens had ie gezegd dat het Oud en Nieuw-incident achter ons lag, maar als ik dan gister hoor dat ie me daarna nog een "kans" heeft gegeven dan denk ik: hoe denigrerend kan het worden zeg.
Mjah mijn ex-xen bellen niet voor niks na jaren altijd weer eens op...quote:Op maandag 3 april 2006 12:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar waren we toch al mee bezig.
Maar wat k*t voor je zeg Syrena. Ik weet nog hoe ontzettend pijn dat kan doen. En al die verwijten naar je hoofd, dat helpt ook niks natuurlijk.
Volgens mij ben jij best wel een lieve meid, maar heb je -net als zovelen, waaronder IK met hoofdletters- een gebruiksaanwijzing. Het is jammer voor hem dat hij niet de moeite genomen heeft die door te lezen. Nu mist ie een heleboel.
Inderdaad. En mis it is dusquote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef dutchie het volgende:
Als het een goede relatie is blijven ze. Ik heb ook vaak genoeg gedacht na een uitbarsting: Dat je er nog bent!![]()
En gisteravond idd mijn excuses aangeboden voor mijn buien van de afgelopen weken. En hij pikt het inderdaad!
Zo zie je maar, in een goede relatie geef je en neem je. Zo niet, dan is er wat mis.
Ja precies. Terwijl hij WEET dat ik in therapie ben en waarvoor. Doet dus exact dat wat je dus niet bij mij moet doenquote:Op maandag 3 april 2006 12:50 schreef m@x het volgende:
Ik dus ook. Ik vind het heel onvolwassen dat hij je de volle laag geeft zonder jou de kans te geven daarop te reageren en vervolgens ook nog verbaasd is dat je lamgeslagen bent en geen reactie meer kan geven.
Ik heb het geluk gehad dat ik er eentje heb gevonden die bereid is mijn buien op de koop toe te nemen. Er loopt er voor jou vast ook wel eentje rond!
Jaquote:Op maandag 3 april 2006 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Syreen... ondanks dat het zeer doet denk ik dat je toch wel beter af bent zo hoor. Er zijn wel vaker dingen voorgevallen en jij hebt toch ook niet voor niets lopen twijfelen al een paar keer...
Het is wel goed klote natuurlijk, maar ik denk idd dat er echt ergens anders iemand is die wel met de gebruiksaanwijzing om weet te gaan.
Oh, ik mòest je er even op pakken, bix.quote:Op maandag 3 april 2006 13:17 schreef bixister het volgende:
he gatver syrena, wat ontzettend kloten joh. sterkte.![]()
Ik heb altijd interessequote:Op maandag 3 april 2006 13:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mous, ik heb van de week een wondermiddel gekocht voor Morgaine der haren. Een detangler. Even op zijn nederlands, een spray speciaal voor kinderhaar . Je sprayt het in het haar (nat of droog) en kan de kam er zo door heen halen zonder dat je constant "auw, klaar" hoort. Heb het ook bij me zelf geprobeerd en ik ben verkocht. Moest gelijk aan Cas zijn haren denken en dat je een x aantal speeltuinbankjes iets had gezegt in de trant van moeilijk kambaar haar. Als je interesse hebt kan ik thuis (vanavond) wel even kijken hoe het spul heet. Was in ieder geval 4 euro 30 geloof ik.
Zal straks even een foto maken van de fles en gelijk even de naam er goed bijschrijven. Hebben jullie een black hair shop in de buurt??quote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb altijd interesseVan de week werd Cas weer uitgemaakt voor half marokaantje
Het daten ga ik ff mee wachtenquote:Op maandag 3 april 2006 13:27 schreef easy-going het volgende:
SyrenaSterkte meid! het was niet de bedoeling dat je de Bridget-relatieperikelen over ging nemen hoor
![]()
Gewoon bij hém gaan pitten, kan je hem voor 'ie wakker wordt smerenquote:Op maandag 3 april 2006 13:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het daten ga ik ff mee wachtenmaar dan....!! Verhalen over hoe ik kerels uit mijn bed moet krijgen als ze zijn blijven pitten en ik geen zin heb in een ontbijtje met ze....
![]()
Ook dat schijnt in de praktijk niet zo goed te werkenquote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon bij hém gaan pitten, kan je hem voor 'ie wakker wordt smeren![]()
Ik vind het juist zo knap van je hoe je ermee omgaat. Zo unfair dat je er dan toch nog om afgerekend wordt.quote:
Goed gesproken, wijffiequote:Op maandag 3 april 2006 13:55 schreef Lishe het volgende:
Mannen die ´mijn vrouwtje´zeggen vallen sowieso onder de lelijke kerels.
Ja en kom daar maar eens doorheenquote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou mezelf ook niet zo naar beneden halen hoor Syrena! Ja ok, er is een probleem maar daar ben je mee bezig.
Maar hij volgens mij ook. En dat is niet alleen uit wat je nu vanochtend hebt geschreven. Uit eerdere verhalen werd al een beetje duidelijk dat hij idd behoorlijk overtuigd is van zichzelf zo hier en daar.
quote:Op maandag 3 april 2006 13:55 schreef Lishe het volgende:
Mannen die ?mijn vrouwtje?zeggen vallen sowieso onder de lelijke kerels.
Ja weet je... het kan natuurlijk best dat hij daar een pesthekel aan heeft, maar je hoeft je dan idd niet als een klein kind te gedragen (hoe on topicquote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef Syrena het volgende:
Ja en kom daar maar eens doorheenIk let altijd enorm op de lichaamstaal van mensen (en dan voornamelijk hoe ze reageren op mij) en ik kan binnen een seconde zien/voelen hoe de vlag erbij hangt. Zodra ik met hem een poot over de drempel van H&M zette straalde zijn hele wezen uit dat ie daar weg wilde en hij blijft bij hoog en bij laag beweren dat dat niet zo was
Ik ben echt niet gek
Dan ga ik met zo iemand niet de discussie aan wat me niet bevalt aan hem, als op zoiets futiels al zo gereageerd wordt.
Gewoon ff wat tijd geven.quote:AAAHHHH streep eronder! Snij hem uit mijn brein!!![]()
poepie, scheetje... we zijn verdomme geen hoop strontquote:
Het valt echt in de categorie: moe nu naar huus want het vrouwtje heeft de warme prak klaar staan, als ik m'n happie naar binnen geschoven heb dan gaan we weer bij de buurman aan hem z'n auto schroevenquote:
Een al geruime tijd (minstens 15 jaar volgens mij) getrouwde collega (man, 54) heeft het altijd over zijn 'verloofde'.quote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef moussy het volgende:
Als Peet het tegen collega's over mij heeft, heeft ie het altijd over zn meissie*checkt in paspoort... bijna 30 27
quote:Op maandag 3 april 2006 13:55 schreef Lishe het volgende:
Mannen die ´mijn vrouwtje´zeggen vallen sowieso onder de lelijke kerels.
Er schuilt een bouwvakker in jequote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Syrena, die ex-vriend van jou klinkt helemaal niet lief.Ik hoop dat je er snel overheen bent!
Als je niet jezelf kunt zijn in een relatie, dan is dat niet alleen zwaar vermoeiend, maar ook helemaal niet oké. En natuurlijk zijn er altijd dingetjes die leuker en minder leuk zijn aan iemand, maar als je jezelf niet kunt zijn, houdt het op.
Ik ga gezond doen, een stuk met de fietskar fietsen. Er is vanmiddag markt, ik moet nog naar de DA om nieuwe "Metsel een dorp"huisjes te scoren Ik heb gisteren een heel mooi winkeltje gemetselden ik wil nog naar de Hema om kaaszoutjes en meisjesondergoed voor Sterre te kopen (staat in de folder van deze week
). En nu maar hopen dat Tristan niet steeds wegrent als we in de winkel en op de markt zijn.
![]()
quote:
Ik vind dat ook altijd leuk om te zien, maar ik hou gewoon enorm van gestapelde en nette dingenquote:Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik zei het al tegen mijn man (ehhh is deze term wel geccepteerd?
), dat het me zo leuk had geleken om metselaar te zijn. Ik zit ook altijd vol belangstelling (en jaloers) te kijken als er huizen/garages gebouwd worden in de buurt. Het lijkt me héérlijk om echt te metselen. Wie geeft me eens op voor "Heb je een wens, vraag het de VARA"
Of bestaat dat item niet meer op de radio? En ik zie vanuit de keuken hoe er bij een huis dakpannen gelegd worden en op maat geslepen voor de schuine kanten. Ook zo leuk!
dus, je bank, kasten, en andere dingen staan nu op je bed?quote:Op maandag 3 april 2006 14:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd leuk om te zien, maar ik hou gewoon enorm van gestapelde en nette dingenDingen opruimen en rechtzetten enzo word ik enorm rustig van. Van stofzuigen en stof afnemen weer niet helaas
Ja dacht ik ook al, weet alleen niet meer waaromquote:Op maandag 3 april 2006 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee. Blaren (bloed dan wel gewoon) niet doorprikken. Laten indrogen.
dacht ik althans.
OE! wat goed he!!! Ik ben echt super trots op jequote:Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef Lishe het volgende:
Ja goed Githa, ik heb er nu dus 1 gesmokkeld. Ik vind het nog wel heel moeilijk, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken!
Wat heb je ooit in hem gezien?quote:Op maandag 3 april 2006 17:17 schreef m@x het volgende:
Hee bedankt he. Nu moet ik daar van dromen vanavond...........Die flaporen had ie trouwens ook. Al met al was ie dan geen dwerg maar wel heeeeeel eng.
Hij had een erg goed karakter, dat is wel getransformeerd toen het uitgingquote:Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat heb je ooit in hem gezien?Of is ie getransformeerd nadat het uitging?
Okay, ik geef het toe.... Hij kon lekker zoenenquote:
daar is ook shampoo en creme spoeling vanquote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Moussy!!
Huil maar ff lekker uit en schaam je niet!!!quote:Op maandag 3 april 2006 11:24 schreef Syrena het volgende:
Niet zo lief doen *sniiiifffrrrttt*
(ik moet zometeen maar Fishermen's Friend gaan halen beneden en die per tien opeten)
Volgens mij niet.quote:Op maandag 3 april 2006 19:27 schreef danosa het volgende:
Had Frederique kinderen eik?
quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is toch ongelofelijk, zo jong... ik vind dat echt altijd zo'n 'huh? zij?' ervaring...
precies! Ik moest idd ook aan haar denken, ik was toen heel verdrietig omdat ze pas mama was gewordem en ik toen Chiara nog aan de borst had, ik vond dat zo erg voor dat gezin...quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef jessie het volgende:
Erg he. Ik dacht ook gelijk weer aan Guusje. Daar was ik ook zo door van slag. Vreselijk gewoon. Bah wat een kutziekte is het toch ook
Is ze toen niet in de steek gelaten door haar vriend toen hij hoorde dat ze ziek was?quote:Op maandag 3 april 2006 19:27 schreef danosa het volgende:
Had Frederique kinderen eik?
Ietsje vroeger: 22.50 uur (zou zonde zijn als je te laat inschakelt)quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef Luchtbel het volgende:
Vanavond rond 23:00 uur wordt de uitzending van Villa Felderhof opnieuw uitgezonden waar ze in zat op Nederland 1.
Zal is aan mijn kerel vragenquote:Op maandag 3 april 2006 22:55 schreef Lishe het volgende:
Scheer je weg! Dit speeltuinbankje is voor lelijke mannen, dadelijk denken ze hier nog dat ik met een creep op de bank zit!!![]()
Ik zal van de week stiekum een foto meebietsen als ik er kom.quote:
Dus toch he jessiequote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef jessie het volgende:
O we hebben een beslissing genomen. We blijven lekekr hier.
Bo en Jans gaan samen op een kamer (op de grootste)
Wij gaan op Jans dr kamer (uit de bedstee)
En de bedstee word de kamer voor de wasmanden en de strijkplank enzo.
Als Bo en Jans groter worden en echt moeten elren enzo, dan hebben we misschien wel geld voor een vaste trap naar zolder en een dakkapel ofzo. En dan kunnen Geer en ik naar zolder.
Ik ben helemaal opgelucht dat we een beslissing hebben genomen. En weer helemaal blij met dit huis
heel herkenbaar. ik zag mezelf al in een ander huis wonen, had er hier helemaal genoeg van etc. en toen de kogel eenmaal door de kerk was, was ik weer helemaal happy hierquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:30 schreef jessie het volgende:
Ja heel veel. En het gekke is dat ik zo graag weg wilde. En nu juist ik dit huis ineens wel weer prima vind. Ok boven is het niet groot, maat wat zitten we nou boven. We hebben een heerlijke tuin. Fijne mensen om ons heen (die een gat in de lucht sprongen dat we bleven)
Dus nu van de week beginnen met de muren strak maken van Bo en Jans dr kamer. En dan lekker kleurtjes uitkiezen enz enz.
Nou ja, dat hij nog belt ligt voornamelijk aan mijn onvermogen om te zeggen dat ie moet optiefenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:35 schreef Lishe het volgende:
He toch Syrena, je treft het ook niet...
Dutch, da's goe hoor, je kunt ook je camera meenemen, hij is thuis.(Of kijk 's op Luuk d'r site, die kale, da's d'r vader!)
Wil donderdag wel even een foto nemen als het eraf gaat bij de controle hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:06 schreef moussy het volgende:
Ik verwachte bloed en horror, valt dat ff tegen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil donderdag wel even een foto nemen als het eraf gaat bij de controle hoor
Ze hebben het extra in moeten pakken omdat het schijnbaar nogal een bloederige gebeurtenis is...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef snoopy het volgende:
Jemig, wat een pakket RewimoEn dat voor 1 nagel?
Ik denk dat je de enige bentquote:
O, ben jij d'r ook zo een?quote:
Heel voorzichtig, dat je toch iets van het hart moet over zijn plannen. Zegt hij: dat zijn jouw zaken niet, ik hoef het niet te horen, dankjewel, dan wens je hem gewoon van harte en welgemeend succesquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Zouden jullie zoiets zeggen?
Oh jawel hoor. Het is een slimme meid.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:51 schreef Saffier het volgende:
Die vriendin kan toch wel nadenken zelf hoop ik?
Zo bracht ik vanmorgen Wilyan naar de PSZ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Nijna het volgende:
Raar weer vandaag, steeds als ik bedenk dat ik wel ff wat kan doen buiten komen er van die donkere wolken aan en gaat t regenen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |