voedingsassistentquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:56 schreef jessie het volgende:
Mous wat voor baantje nu?
en mijn Jamesje danquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:24 schreef Lois het volgende:
Even ontopic gaat, heb nog geen lekkere man hier gezien:
Dat vind ik niet zo'n lekker ding........ *snel wegrent*quote:
Deze dan:quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:30 schreef Lois het volgende:
Dat vind ik niet zo'n lekker ding........ *snel wegrent*
Het is ANDY GARCIA mutsquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:32 schreef Spuuglokje het volgende:
James Blunt vind ik een enorme griezel, LadyS!![]()
Al Pacino daarentegen...![]()
Even in je opties (bovenaan in het scherm) sla redirect berichten over als ze geen error zijn op ja zetten en je bent er vanaf. Leuk he 1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef Suzanna het volgende:
'Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.'
Ik vind die mededelingen niet zo grappig, je wordt niet meer teruggestuurdvind het maar lastig!
dat maakt me juist nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
ik denk dat ik wijs mijn mond hou over wie ik nou mooie/ aantrekkelijke mannen vind![]()
Net als mijn andere jeugdidool:quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar nu blijft ie eeuwig leuk natuurlijkMisschien was ie inmiddels zwaar afgegleden en lelijk oud geworden met kort haar of kalend of weet ik wat!
Nu is ie huilen met de pet...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef m@x het volgende:
Aaaaaaaaaargh Nuno, daar heb ik me een partij bij gezwijmeld
Je hebt smaak!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Net als mijn andere jeugdidool:
[afbeelding]
haha ik ook, vorig jaar nog 2 keer...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Deze man heb ik heel wat keren live mogen bewonderen. Zijn haar is mooien zijn muziek ook
![]()
Héél vroegah vond ik die achterste heel leukquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, Tears for Fears, die kerels zijn echt zo fout. Huuuuuh![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |