er is ook nog een lekkere mannen topic op FOK! hoor: [MANNEN] Welke mannen vind jij supermooi? #5quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef Jonnetje het volgende:
Ik wist niet of we nog een bankje verder moesten gaan over wel of niet knappe kerels..
Een bankje lelijke kerels had er wel achteraan gekundquote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef Jonnetje het volgende:
Ik wist niet of we nog een bankje verder moesten gaan over wel of niet knappe kerels..
Jep dat is drquote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef Igraine het volgende:
[..]
ja, vroeger meer dan nu, maar af en toen kom ik er wel eens, heet zij Debbie toevallig?
Nu zijn die meet & greets vrij braaf volgens mij, maar 'vroegah' ging het er gekker aan toe
Hahaha Ewan ja... tis echt 'zielig' maar vorig jaar was ik dus in Juni in Londen geheel alleen. Ik heb daar iemand van internet ontmoet, ik wist dat zij daar ook was dus wat afgesproken. En samen zijn we naar de stagedoor gegaan waar hij waarschijnlijk zou signeren. Ik heb bij een ander theater een theatergoer gehaald waar zijn foto in stond aangezien hij in Guys and Dolls stond te zingen. Toen we aankwamen rennen (half west end doorquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Een bankje lelijke kerels had er wel achteraan gekund
Ik ook... hahaquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Jep dat is dr![]()
Zal vroeger best wel heftiger zijn geweest dan nu.En das maar goed ook,want ze is getrouwd
Mag ik weten wat je nick is op het megadeth forum?
Mel, Toys R Us heeft Barbie stepjes in de aanbieding. Ik heb die ook voor Lara gekocht, heeft 2 wielen achter dus hij blijft staan. Ook een groot succes! Nu voor 2 tientjes dus dat valt nog mee. Toetertje erbij en 't kind was dolgelukkigquote:Op zondag 2 april 2006 22:15 schreef melonovy het volgende:
Ik vandaag gevlucht naar de Toys r Us, de kinderen zijn over een maand jarig, ik kon niet kiezen. Toen we na een uur spelen en kijken enzo weer met een ijsje buiten stonden vroeg ik Chiara wat zij het allerleukste vond, zegt ze: "het ijsje"zo lief, maar nu weet ik nog niet wat ze wil.
Van de week ook, vroeg ik dr wat ze op dr verjaardag wil, zegt ze "Opa, en Oma en andere oma." En wat voor cadeautje wil je dan? vroeg ik dr, "een appeltaart, of een aardbeientaart"
Ik wil dus wel een fietsie kopen, maar daar kijkt ze helemaal niet naar om, op de fiets van dr neef heeft ze alleen met tegenzin gezeten, en vanmiddag bij de speelgoedwinkel had ze meer oog voor de accu-autotjes![]()
Dus ik ga er nog maar eens over nadenken wat we haar kunnen geven.
Voor Yoram dacht ik aan een waterbaan, dat lijkt me wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |