count me inquote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, lijkt me leuk. Ik loop al jaaaaren met het idee rond om eens een reis te maken door Nederland, en in zo weinig mogelijk tijd alle lijnen van het NS-net langs te gaan. Zonder vertragingen kan dat in om en nabij de 100 uur. Ik kan alleen niemand vinden die hier gek genoeg voor is dit ook wel een leuk idee lijkt. Hier misschien?
Dan toon ik bij deze animoquote:Op zondag 16 april 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
nogmaals: lekker even freewheelen over het idee, we gaan het te zijner tijd goed aanpakken, maar hoe en wat precies, daar moeten we het nog over hebben, en daar zal in due course wel een nieuw topic voor komen![]()
Dit is de Animo-check, niet het aanmeldtopic![]()
buitenlandverbindingen doen we nietquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef hooibaal het volgende:
Wat ben je van plan met
- Grensbaanvakken?
- Verbindingsbogen zonder stations (Hemboog, Gooiboog, Utrechtboog e.d.)?
tis dus meer doe alle stations aan ( paseer ze met sneltrein of met stoptrein )quote:Op zondag 16 april 2006 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buitenlandverbindingen doen we niet
bogen tellen niet als stukken die je gedaan *moet* hebben, mogen uiteraard wel gebruikt worden als het zo uitkomt
some sort of, jaquote:Op zondag 16 april 2006 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tis dus meer doe alle stations aan ( paseer ze met sneltrein of met stoptrein )
maar de bogen tellen daar niet voor mee? aangezien die buiten alles om gaan?
nja als je maar t station paseerd ? langs een perron ofzo? of tussen 2 perrons doorquote:Op zondag 16 april 2006 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
some sort of, ja
we moeten nog ff opstellen wat we precies wel en niet doen. ZXo ben ik er ook best wel voor om Houten-Castellum niet als een losse lijn te zien
die van Weesp kan ik je wel geven denk ik..quote:Op zondag 16 april 2006 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je wat de ellende met bogen is? Dan moet je eigenlijk alle losse baanvakken ook doen, en aanzienlijke stukken zijn al vierbaans, dus dan zou je vier keer... bovendien heb ik geen idee welke treinen over het linker en rechter spoor rijden etc. Dat was ik ook niet van plante gaan uitzoeken
Zekers, alleen de stadlijn van zoetermeer en de hofplein lijn zijn strax tram lijntjesquote:Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
op de kleine spoorkaart zie je het niet, op de tariefkaart is het "Houten of -Castellum" maar op de grote kaarten staat het als een aftakking, en functioneel is daar best wat voor te zeggen: de stoptreinen Ht-Ut stoppen daar niet
Op die manier kunnen we ook misbruik maken van de voetgangersbrug van Zoetermeer naar Driemanspolder over de A12, als dat ons uitkomt. En lopen van RTD Hofplein naar CS.
En daarmee kom je langs elke station/baandeel?quote:Op zondag 16 april 2006 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ff een schemaatje gepland
Het is volgens mij bepaald niet super strak, maar wel dik binnen de 100 uur![]()
Stations, jaquote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef PeuRac het volgende:
En daarmee kom je langs elke station/baandeel?
simpel fototoestel dat ook tijd registreert mee, en je moet foto's maken van stationsbordjes, op volgorde waarop je ze aandoetquote:Op zondag 16 april 2006 15:16 schreef JDude het volgende:
Een wedstrijd lijkt me gaaf. Meerdere teams. Alleen hoe controleer je ooit alle teams?
Sheetjequote:
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?quote:Op zondag 16 april 2006 15:17 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
simpel fototoestel dat ook tijd registreert mee, en je moet foto's maken van stationsbordjes, op volgorde waarop je ze aandoet
Of een goed reflex en een snelle sluitertijdquote:Op zondag 16 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?
nee, sommige overstaps zijn daar vast wel te kort voorquote:Op zondag 16 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?
Utrecht is wel een mooie plaats voor de "shore-crew" als ik het zo ziequote:Op zondag 16 april 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sheetje
in excel.
Maar probeer vooral om met iets snellers te komen, ik denk dat er nog wel een paar uur af kan.
Misschien kun je de rijen nummer?quote:Op zondag 16 april 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sheetje
in excel.
Maar probeer vooral om met iets snellers te komen, ik denk dat er nog wel een paar uur af kan.
mja zit wat in natuurlijkquote:Op zondag 16 april 2006 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, sommige overstaps zijn daar vast wel te kort voor
En je hoeft niet ALLE bordjes te doen uiteraard, maar probeer wel alle overstapstations te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |