17:19 ziet er scherp uit. Post het schema eens?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:28 schreef the_disheaver het volgende:
fotocamera valt wss wel mee. Elk lid heeft wel een fotocamera. Met de mijne kan ik zeker zonder flitser best lang mee. Ik heb 2 accu's, dus dat gaat ook wel goed. Maar voor 30¤ heb je een derde erbij.
Als je echt viedo wilt opnemen heb je sneller een problleem. Al zijn alleen de actiefilmpjes leuk. Rennen over het station enzo
Maar heb ff gekeken naar een 24h provinciereis. En ik zit nu op:
Totale reisduur: 17:19:00
Totale overstaptijd: 02:58:00
Totale treintijd: 14:21:00
Veel tijd op het station (3 uur), dus daar moet misschien wat te winnen zijn.
He leukste is de planning. Bij eventueel 2 teams zul je dat ook gewoon moeten splitsen.
Echt VOR (volvo ocean race) dus
mja zonder flits en met grote LCD uit red ik het ook best een eind,quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
bij 2 teams ga ik me met maar 1 team bezighouden
en reken er maar op dat er qua foto en film voldoende capaciteit is
okee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja zonder flits en met grote LCD uit red ik het ook best een eind,
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
17:19 ziet er scherp uit. Post het schema eens?
ik alleen 2 1090mA accutjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee.
ik heb 6 GB aan CFkaarten, 28 AA-batterijen (7 setjes) en 2 powerbank laders waar ik de shorecrew mee aan de slag kan zetten. En drie accu's voor de EOS. Ik reken voor zo'n actie, 4-5 dagen, op, conservatief geschat, 1000 foto's en 30 filmpjes.
Ik heb de shorecrew, althans daarvoor, niet eens nodig
Het is wel de schema voor een dinsdag. Weet niet of het weekend-proof isquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
wauw, binnen 1 drgl dag ook
knap gevonden
zou wel wat zijn voor mijn lentetoer actie, maar dan moet ik eerst ee slaapplek in Gn hebben....
8.20 de eerstequote:Op zaterdag 15 april 2006 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ow ja gatver... zondagochtend 5:36 zal wel niet gaan
gezien mijn weekOV is ook financieel gezien het weekend niet zo handig...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
moet er niks misgaan... werkzaamheden.. weekend....
ik was niet van plan om het op een paar euri's te laten afketsenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:02 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
gezien mijn weekOV is ook financieel gezien het weekend niet zo handig...
blijf jij eerst die 17 uur maar eens wakker uitslovertquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
In 17 uur is het niet leuk meer man. Met 100 uur heeft het nog een uitdagingsgehalte.
Tenminste, dat vind ik dan
Dat is niet eens moeilijk hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijf jij eerst die 17 uur maar eens wakker uitslovert
hmmmquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet eens moeilijk hoor
Als je bezig bent is 60+ zelfs nog redelijk voor te houden, maar daarna krijg je toch wat last van hallucinaties.
* MREn heeft ooit 115 urige werkweek gehad
okey...alleen zie ik de uitdagingn niet echt. 100 uur over het bezoeken van 12 steden per treinquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
In 17 uur is het niet leuk meer man. Met 100 uur heeft het nog een uitdagingsgehalte.
Tenminste, dat vind ik dan
niet zo dom doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
okey...alleen zie ik de uitdagingn niet echt. 100 uur over het bezoeken van 12 steden per trein![]()
Ik heb al eens 15 uur non-stop gewerkt jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijf jij eerst die 17 uur maar eens wakker uitslovert
Meest irritant is juist dat je weinig te doen hebt, en altijd slaperig wordt in een trein. Ik denk dat stroom voor muziek een grotere must is dan stroom voor een cameraquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmmm
daar moet dus wel een beetje mee omgegaan kunnen worden
stroom: shore crew. Consider that donequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Meest irritant is juist dat je weinig te doen hebt, en altijd slaperig wordt in een trein. Ik denk dat stroom voor muziek een grotere must is dan stroom voor een camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |