voordeur lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe zijn ze binnen gekomen?
Weinig meer opties, denk ik?quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
like, duh
vroeg me af of hij opengebroken was, of weet ik veel
Sleutel onder de mat, kliko, plantenbak whatever halen, de deur opendoen en binnenlopenquote:
Nou ik moest lachenquote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef crackhead het volgende:
Nou, die naaktfoto's van je zullen binnenkort dan wel op het internet te vinden zijn.
hehehe...quote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
waar internet je nu op? je mp3 speler?;)
sorry maar ja inbrekers moeten ook leven hé.quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef Herr_Ratt het volgende:
2 weken geleden een paar klappen gevangen en mijn portemonee ontfutseld, en dan vannacht weer dit:
Kom je net terug van het stappen om iets na half 3 in de nacht, staat je voordeur wagenwijd open...... Bezopen als ik was fiets ik in 1x naar binnen (denkent: ehj das nog eens hendig!) om vervolgens mijn woonkamer & slaapkamer PC-loos aan te treffen
![]()
![]()
3 PC's, en 1 ouwe rotbak-celeron en mijn laptop zijn weggenomenen ook nog een Beertender van mijn huisgenoot.
En dat vind ik heel vervelend gezien het feit dat ik foto's, schoolwerk en allemaal andere toffe niet-vervangbare dingen als mail etc niet heb gebackupped(jaaa dat ga ik nu in vervolg wel doen!)
Maar die ouwe celeron wilde ik toch bij het grofvuil zetten dus dat scheelt mij weer verwijderingsbijdrageen ze hebben mijn geluidsinstallatie en mp3-speler met rust gelaten dankzij de buurman die de politie belde
![]()
En de politie had een BB-gun (zo'n balletjespistool) van mijn huisgenoot gevonden toen ze rond aan het kijken was en hij krijgt met een beetje pech nog een procesverbaal aan zijn broek![]()
Het moraal van dit verhaal: Ik wens de personen die mijn spullen hebben meegenomen een hele langzame pijnlijke dood toe![]()
En politiemensen die bij een inbraak komen kijken en je gewoon nog harder naaien zijn flauw!![]()
Normale.quote:Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat voor een reacties verwacht je dan![]()
Want ja, ik trap jou toch ook niet van je fiets als je een krantenwijk aan t lopen bentquote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo he, wat een verwensingen weer!
Die inbreker voert ook alleen maar zijn baan uit hoor.
huh?quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Want ja, ik trap jou toch ook niet van je fiets als je een krantenwijk aan t lopen bent
Ik quotte lange frans en jij quote jezelf (wtf?)quote:
Maar dat zou puur zinloos geweld zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef gohan16 het volgende:
Want ja, ik trap jou toch ook niet van je fiets als je een krantenwijk aan t lopen bent
Voor het afhakken de nagels eruit trekken, vinger voor vinger verbrijzelen en dan langzaam eraf hakken!quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mag van mij nog erger, ophangen dit soort parasieten, met je poten van andermans spullen afblijven. Afhakken die handen, daarna die 2 ziektes en op het punt van sterven ophangen
Gewoon simpel kogel in de nek, geen gezeikquote:Op maandag 3 april 2006 01:03 schreef renz0r het volgende:
[..]
Voor het afhakken de nagels eruit trekken, vinger voor vinger verbrijzelen en dan langzaam eraf hakken!
ik ook nietquote:Op maandag 3 april 2006 09:34 schreef RedFever007 het volgende:
Zolang ze niet bij mij inbreken, i don't give a fuck
wrom.. mensen moeten gewoon met hun takken van andermans spullen afblijven. punt. Doen ze dat niet mogen ze wat mij betreft de meest erge ziektes krijgen alvorens pijnlijk te stervenquote:Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef The_Terminator het volgende:
Het is erg voor de TS wat er gebeurd is, maar die doodsverwensingen en het toewensen van de meest erge ziekten mag je achterwege laten.
In dat geval moet zo'n gast eventueel geweld gewoon accepteren als risico van het vak..quote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat zou puur zinloos geweld zijn.
Dit gaat om een inbraak, da's wat anders. De dader heeft op een bepaald moment in zijn leven ervoor gekozen om inbreker te worden. Dat moet je respecteren.
Middels de deurbel.quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
Koevoet/iets in die richting tussen de voordeurquote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
Van een kogel in de nek heb je maar 1 keer plezier van.quote:Op maandag 3 april 2006 01:27 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Gewoon simpel kogel in de nek, geen gezeik
*mislukt fruit ruikt nattigheidquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
Stonden er een paar dagen van te voren ''politieagenten'' aan de deur om te vragen voor een vermiste?
Ik hoop het niet voor jequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
Stonden er een paar dagen van te voren ''politieagenten'' aan de deur om te vragen voor een vermiste?
Nop, wel een gast die mij een koelkast verkocht voor 20 euriquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |