2 weken geleden een paar klappen gevangen en mijn portemonee ontfutseld, en dan vannacht weer dit:
Kom je net terug van het stappen om iets na half 3 in de nacht, staat je voordeur wagenwijd open...... Bezopen als ik was fiets ik in 1x naar binnen (denkent: ehj das nog eens hendig!
![]()
) om vervolgens mijn woonkamer & slaapkamer PC-loos aan te treffen
3 PC's, en 1 ouwe rotbak-celeron en mijn laptop zijn weggenomen
![]()
en ook nog een Beertender van mijn huisgenoot.
En dat vind ik heel vervelend gezien het feit dat ik foto's, schoolwerk en allemaal andere toffe niet-vervangbare dingen als mail etc niet heb gebackupped
![]()
(jaaa dat ga ik nu in vervolg wel doen!)
Maar die ouwe celeron wilde ik toch bij het grofvuil zetten dus dat scheelt mij weer verwijderingsbijdrage
![]()
en ze hebben mijn geluidsinstallatie en mp3-speler met rust gelaten dankzij de buurman die de politie belde
En de politie had een BB-gun (zo'n balletjespistool) van mijn huisgenoot gevonden toen ze rond aan het kijken was en hij krijgt met een beetje pech nog een procesverbaal aan zijn broek
Het moraal van dit verhaal: Ik wens de personen die mijn spullen hebben meegenomen een hele langzame pijnlijke dood toe
En politiemensen die bij een inbraak komen kijken en je gewoon nog harder naaien zijn flauw!