Ja, laten we Rene van Rijswijk vragen!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We moeten Ricky van de Berg van Sparta gewoon halen als pinchhitter.
Mee eens.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef TC03 het volgende:
Pinchhitter is echt zo'n hype lijkt het wel.
Persoon A: "Pinchhitter PvH goed man."
Persoon B: "Pinchhitter?"
Persoon C t/m Z10000000000: "Jaa pinchhitter moeten we hebben, kom maar PvH!"
of hij gaat er juist snel vandoor omdat ze pa hem dan tenminste nog ff op een hoger niveau kan zien ballen....quote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef Erasmusch het volgende:
Als Kuyt vertrekt, zie ik echt geen opvolger in NL rondlopen. Hij zal ook wel close bij zn pa willen blijven nu er kanker bij m is geconstateerd.
Retardquote:Op donderdag 6 april 2006 22:00 schreef Fok_you het volgende:
[..]
of hij gaat er juist snel vandoor omdat ze pa hem dan tenminste nog ff op een hoger niveau kan zien ballen....![]()
Ik kan nog een kaart krijgen voor ¤25, maar zit te twijfelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef Sender_ het volgende:
Gaan er nog naar Heerenveen morgen?
Ik heb er zin in...
Want?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan nog een kaart krijgen voor ¤25, maar zit te twijfelen.
Weet ik ook wel.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.![]()
Ben lui en heb het druk. Gaat niet samen die combinatie. Iets wat ik dus in een uurtje gedaan kan hebben doe ik in een halve dag.
Nee, bij ons thuisquote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef Cart_man het volgende:
Wie is wij? Je andere ik en jij?
Was het maar zo een feest.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:48 schreef Staanplaats het volgende:
Waar hebben we het hier allemaal over? Is iedereen al lazerus ofzo?
Nee nog niet. Nog een uurtje werken en dan naar Hoerenfeen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:48 schreef Staanplaats het volgende:
Waar hebben we het hier allemaal over? Is iedereen al lazerus ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |