Volgens mij is die gozer niet kapot te krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:47 schreef Kaap het volgende:
Voor Bahia kunnen we toch ook wel een verdediger van jong Feijenoord neerzetten zodat ook Bahia rust krijgt?
Wil dus echt niet dat Feijenoord verliest. ajax zal het voor zichzelf nog wel verpesten in de laatste drie wedstrijden.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor het eerst in mijn leven hoop ik dat Feyenoord verliest, gewoon lekker die joden naaien.
Je leven draait echt om Ajax he?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor het eerst in mijn leven hoop ik dat Feyenoord verliest, gewoon lekker die joden naaien.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
tja, normaal wel, maar door die plays-offs liggen sommige zaken soms net wat anders. Voor ons maakt 't allemaal niet zoveel meer uit, de neusjes moeten er nog vol tegenaan...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bent toch in eerste instantie gewoon voor Feyenoord, niet tegen die joden?
Heerenveen staat ook hoog op het lijstje van clubs war ik een hekle aan heb dus.....................quote:Op donderdag 6 april 2006 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er is vast wel wat beters te krijgen dan opa Hasselbainkquote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
beter dan dat we nu hebben na kuyt
quote:Feyenoord zonder Aerts naar Heerenveen
Maikel Aerts is verder gezakt in de pikorde. De aangeslagen goalie zit tegen SC Heerenveen zelfs niet meer op de Feyenoord-bank.
Aerts maakte drie duels op rij geen zekere indruk in het Rotterdamse doel. Tegen FC Twente vroeg, en kreeg hij in de rust een wissel na een blunder. De keeper is nog onvoldoende hersteld van de mentale dreun en laat de trip naar Heerenveen aan zich voorbij gaan.
Sherif Ekramy zal het doel van Feyenoord verdedigen. Mocht de Egyptenaar iets overkomen, dan komt Stef Doedee in het veld. De doelman van de A1 fungeert vrijdag als reservekeeper.
Voor een jaar is hij als goalgetter nog best goed te gebruiken, alleen als Kuyt vertrekt dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er is vast wel wat beters te krijgen dan opa Hasselbaink
Net zoals die lange zeker.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een jaar is hij als goalgetter nog best goed te gebruiken, alleen als Kuyt vertrekt dan.
Waarom niet gewoon Biseswar de kans geven?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Net zoals die lange zeker.
Pierre heb je ook niks aan gehad, dat is de laatste maanden wel gebleken. Pinchhitter, laat me niet lachen.
Als we spits gaan halen, dan moet dat iemand zijn die langer meekan. Dat salaris wat je aan Hasselbaink zou geven, kan dan beter gebruikt worden voor een jongere spits.
Bijvoorbeeld. Al is dat meer een rechtsbuiten. Die zit nu weer bij de selectie, misschien dat hij tegen Heerenveen de voorkeur boven een ander krijgt.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Biseswar de kans geven?
Ach, zo erg is dat niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:27 schreef Luni het volgende:
Unieke absentie van Dirk Kuijt dreigt
6/4/2006 14:51
In vijf jaar tijd hoefde Dirk Kuijt zijn club in de Eredivisie nooit in de steek te laten. Maar een voetblessure dreigt een einde te maken aan die onafgebroken reeks van 183 wedstrijden.
Feyenoord kan vrijdag waarschijnlijk niet beschikken over Dirk Kuijt. De spits heeft een voetblessure opgelopen, die meespelen uiterst onzeker maakt. Erwin Koeman wil de Katwijker (nog) niet afschrijven voor het duel met SC Heerenveen.
'Dirk heeft een forse bloeduitstorting, het is maar de vraag of hij het redt. Ik heb er uiteraard overleg over met de medische staf. Als hij risico loopt, speelt hij niet', aldus de trainer op de website van Feyenoord.
Voor Kuijt, die vrijdag aan een laatste test wordt onderworpen, zou een afzegging een einde betekenen aan een mooie reeks. Sinds zijn optreden namens FC Utrecht tegen PSV op 18 maart 2001 miste de Katwijker geen enkele competitiewedstrijd van zijn club.
Met zijn 183 wedstrijden heeft Kuijt de langste reeks staan van de huidige spelers in de Eredivisie. Alleen Bas Roorda blijft enigszins in het spoor. De keeper van FC Groningen heeft tot nu toe 65 wedstrijden op rij gespeeld.
Daar moet je veel moeite voor doen zegquote:Op donderdag 6 april 2006 16:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Dat was een betere pinchhitter dan Pi-Euro. Heeft hij wel bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |