zit veel inquote:Op maandag 3 april 2006 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dudek moet lekker weg uit Rotterdam blijven, nu heeft hij bijna de goden status. Dat kan alleen maar tegen vallen
Apart score-verloop trouwensquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
14’ 1-0 Boakye
68’ 0-2 Sahadewsing
74’ 1-2 Buijs
78’ 1-3 Babel
Je kunt het Loek wel 1000x vertellen, maar snappen zal hij het nooitquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:05 schreef Cart_man het volgende:
Omdat die wel ergens om spelen elk seizoen en wij niet...
Omdat de middelen die Feijenoord heeft, blijkbaar niet voldoende toereikend zijn...
etc. etc.
Joh, jij weet nu al dat dat een succes gaat worden?quote:Op maandag 3 april 2006 23:33 schreef daaaaan het volgende:
En als Ajax geen moeite had gedaan om Stam te halen?
Was ik maar meegegaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jong Feyenoord was dramatisch, net als de tegenstander. Gyan en Mtiliga hebben aardig wat kilootjes dr bij, Ali liep weer te kutten en de enigen die er in vlogen waren Davids en in mindere mate Buijs en Drenthe.
Volgens mij deed hij niet mee...quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoorde dat die Abubakari ook een van de aanjagers was?
quote:'Chelsea weer in de markt voor Kalou'
Volgens de Engelse krant Daily Express zou Chelsea weer in de markt zijn voor Salomon Kalou. Chelsea zou de aanvaller weer zijn gaan volgen omdat Arjen Robben zou hebben aangegeven het niet naar zijn zin te hebben bij Chelsea.
ik 1.5 uur, maar ging inderdaad helemaal nergens over. Wat 'n niveau zeg, echt dramatisch. Zo slechts zelfs dat ik afentoe m'n lachen niet kon inhouden, ookal was 't tegen de neusjes...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij niet mee...
Echt dramatisch was het gister. Gewoon 3 uur in de trein gezeten voor z'n balle wedstrijd.
Die staan idd met elkaar in verbinding. Er zit een ijzeren ding tussen maar daar kun je wel omheen als je niet 150 kilo weegt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:16 schreef SupaMario het volgende:
Ff een vraagje: Een paar vrienden van mij willen ook een seizoenkaart voor Vak TT net als ik maar je moet ook een 2e optie als vak kiezen bij het aanvraagformulier. Als zij hier RR invullen kunnen we toch wel altijd bij elkaar gaan zitten want deze vakken staan toch gewoon met elkaar in verbinding???
Hij mag niet eens in engeland spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens voetbalprimeur.nl zouden ze 15 miljoen voor hem over hebben.
Hehe goed planquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ruilen tegen robben :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |