Kinderen die willen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ang3l wil een barman,BB wil cutiepie, Vlarp wil een nieuwe baan, wonderer wil een verblijfsvergunning, Rijk wil een hetero, Weemz wil naar Afrika, Dennis wil de sleutel van z'n huisje, creno wil naar Antwerpen, Peet en Wiz willen elkaar.
Zoiets?
Hey ik doe alleen de opsomming!quote:
hahah en krijgen we nog een foto van jou of ben je mysterieusquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het zal me lukken, ik zal cutiepie krijgen!!!![]()
Zoekt en gij zult vindenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:42 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah en krijgen we nog een foto van jou of ben je mysterieus
Wat een watje ben je, ik had m allang aangepaktquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat klerekind van een broertje heeft mn fucking headset verknipt, foto's verscheurd, me een paar blauwe plekken bezorgt, een kutbui, en moordneigingen.
Ik sta echt op het punt van in huilen uitbarsten...
Wat denk je? Hij heeft ook wat klappen gehad, maar tegen een giga vleesmes uit de keuken kan ik helaas niet op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een watje ben je, ik had m allang aangepakt![]()
geen ban-knop?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat mij betreft gaat ie nu 48 uur de donkere kelder in.
niet !quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoelang heb je daarvoor voor de deur moeten liggen wachten, of kon je ze op je werk via het servicepunt bestellen ?
Zo, die is voor broertje's rekening.quote:Sony Ericsson Portable Stereo Handsfree HPM-70
bol.com prijs: ¤ 42,99
Statistisch gezien hebben blanken de grootste ... en Aziaten de kleinste ... Het vershcilt echter slechts enkele millimetersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |