Ik had vandaag eerste les van nieuwe vak en er is zooo'n cutiepie (jongen) in mijn klas. BIJNA was ik in een groepje met hemquote:
Ze zijn uit elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
Wie zegt je om de spoiler te lezenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tyfuslijer!
Waarom bijna?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had vandaag eerste les van nieuwe vak en er is zooo'n cutiepie (jongen) in mijn klas. BIJNA was ik in een groepje met hem![]()
![]()
Eerst moesten we met zn 4'en een kleine opdracht doen, ik was met A, B en cutiepie. Ze waren met zn drieen en ik ben het hele klaslokaal over gerend om bij hem te komenquote:
Ik heb rechts een dinges waarmee je ook naar de onderkant van het scherm kunt scrollenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb geen scrollwiel dus moet zo naar benee scrollen!
RSI sucks.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb rechts een dinges waarmee je ook naar de onderkant van het scherm kan scrollen![]()
En jij vast ook![]()
![]()
Goh, jammer... maar misschien komt dit je resultaten wel ten goedequote:
Ja, dat wel, maar echt, hij was cute, joh! Lieve oogjes, leuke lach, chocoladebruin, krulletjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goh, jammer... maar misschien komt dit je resultaten wel ten goede
Ieuwww, die is 29, die is oud, die van mij is jong en schattigquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:50 schreef petre86 het volgende:
BB_K, cutiepie al op gay.nl gevonden dan?
Wat maakt het nou uit wat wij ervan vinden, het zijn toch hun regeltjes?quote:
Mallerd, dat maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Nah dacht ik link het hier gelijk ff sorry hoor
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwww, die is 29, die is oud, die van mij is jong en schattig![]()
Jaloerse kipquote:
idd, zoveel bomen op een dag is vrij normaal. Dat noemen ze nou werkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 06:54 schreef DennisMoore het volgende:
't Klinkt wel als Cazman-achtig werk, bomen stampen.
Dan ga ik weer ehm... zorgen dat huisartsen hun geld krijgen..
En kunnen we nog niets doen om je aan een beter humeur te helpen?quote:
En hoelang heb je daarvoor voor de deur moeten liggen wachten, of kon je ze op je werk via het servicepunt bestellen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef creno het volgende:![]()
![]()
Ik heb veldkaarten voor het concert van MADONNA
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet gezegd dat iedereen die 29 is niet lief en schattig kan zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 06:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt aan haren en smeert er modder in* Ga toch wassen jij!
Hier Nickelbackquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef HuubTuub het volgende:
Bah het is stom op de zaak... Aneuk op de radio, dat maakt het ook niet veel leuker.
Hoi Wondererquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:45 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Ach ja,quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:48 schreef HuubTuub het volgende:
Dan heb je ook 538 op staan
dat dus..quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:45 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Ja wel hoor, want het lijkt net of je reisgenoot in z'n broek heeft geplast....wat ik dan wel weer grappig vind.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En kunnen we nog niets doen om je aan een beter humeur te helpen?
en deze foto helpt daar vast ook al niet bij
http://foto.stroekie.com/(...)0319-31/IMG_7826.JPG![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |