Over welke extremisten heb je het in hemelsnaam ?quote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef 7th_wave het volgende:
de pvda wil gewoon niet samenwerken met extremisten omdat dat te ver van hun eigen gedachtengoed afstaat. ik voorspel eenzelfde reactie na de komende kamerverkiezingen.
die van de SP.quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Over welke extremisten heb je het in hemelsnaam ?
Volgens mij is Groen links extremistischer als je sommige leden bekijkt: Tara ("ik heb kanker") Singh Varma, Mohammed ("ik heb begrip voor 11 september") Rabbae, Wijnand ("RaRa") Duyvendak en Sam ("jihadje spelen") Pormesquote:
De SP of weet je niet dat die S van SP een drukfout is en eigenlijk een C van CP moet zijn, wat voor Communistische partij staat.quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Over welke extremisten heb je het in hemelsnaam ?
je zit hier niet in ONZ.quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef more het volgende:
[..]
De SP of weet je niet dat die S van SP een drukfout is en eigelijk CP van Communistische partij moet zijn
www.sp.nl zoek maar op. de SP heeft tal van punten die, als ze doorgevoerd zouden worden, tot grote economische schade zouden leiden.quote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En nu nog even vertellen wat er extremistisch is aan de SP graag. Het is de NVU niet hoor.
Dan lees de site van de SP (standpunten) maar eens goed door, dan zul je zien dat het helemaal geen onzin is.quote:
Het Journaal sprak over een landelijke beeld.quote:Op zondag 2 april 2006 21:20 schreef Sidekick het volgende:
Over welke gemeenten praten we nu precies?
GL is toch ook maar een klein partijtje in veel plaatsen?quote:Je vergelijking met mei 2003 gaat ook niet helemaal op: daar was de PvdA de tweede partij, net achter de grootste partij. Bij de voorbeelden die ik ken waar de SP erbuiten blijft was de SP maar de vierde of vijfde partij. Een belangrijk verschil.
Vind niet dat dat detail er toe doet.quote:Daarnaast zou het pas echt vergelijkbaar zijn als het CDA samenwerking had gezocht met GL of SP, want de PvdA staat natuurlijk veel dichter bij GL dan SP.
Ja zeg, moet ik nu zelf op zoek gaan naar onderbouwing voor jouw standpunten?quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
www.sp.nl zoek maar op. de SP heeft tal van punten die, als ze doorgevoerd zouden worden, tot grote economische schade zouden leiden.
nee hoor dat moet niet. maar ik ga niet in ieder topic diezelfde punten weer aanhalen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik nu zelf op zoek gaan naar onderbouwing voor jouw standpunten?
Volgens mij was dat toch niet de eerste voorkeur van de Pvda.quote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Overigens, in Rotterdam wil de PvdA wel een coalitie met de SP (en CDA en VVD).
Klopt, de eerste keus was een CDA/PvdA achtige coalitie door met de twee veruit de grootste partijen te proberen te formeren. Precies waar je naar refereert.quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef DaveM het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch niet de eerste voorkeur van de Pvda.
die ging ook in R'dam uit naar een verliezende partij
Misschien kun je me even wijzen in welk topic ik die onderbouwing dan kan vinden? Volgens mij ben je pas vanavond geregistreerd en heb je nog nauwelijks gepost.quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
nee hoor dat moet niet. maar ik ga niet in ieder topic diezelfde punten weer aanhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |