abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36775491
De huidige VS regering lijkt mij idd in staat tot het gebruik van nucleaire wapens. Ik heb er weinig verstand van verder, ik kan dan ook niet beoordelen hoe slecht dit is. Je moet namelijk wel een verschil maken tussen een nucleaire bom op Teheran gooien of specifieke wapens gebruiken met een nuceaire lading om gericht militaire doelen te raken.
pi_36784678
quote:
One former defense official said the military planning was premised on a belief that "a sustained bombing campaign in Iran will humiliate the religious leadership and lead the public to rise up and overthrow the government," The New Yorker pointed out.
Dus het Bush regime denkt door massaslachtingen te plegen in Iran, duizenden Iraanse families in de rouw te dompelen en het land kapot te maken dat het volk de gekozen president Ahmadinejad de schuld geeft. Ze zijn echt geestesgestoord daar in Washington om te denken dat Iraniërs achterlijk zijn. En dan nog het gore lef om Ahmadinejad de nieuwe Hitler te noemen. De pot verwijt niet eens een ketel zou ik zeggen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_36785100
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:15 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Israel is er ook niet op uit om Iran van de kaart te vegen. Andersom is wel het geval. Daarnaast is Iran een broednest voor islam terrorisme door de sterke band tussen staat en religie (en dan niet in gematigde vorm). Dit geldt ook niet voor Israel. Genoeg reden dus om mbt Iran iets kritischer te zijn.

Geen domme vragen stellen hè.
Wat de neo-conservatieve amerikanen in de regering prediken is net zo goed een geloof . Een land als Iran voelt zich in het nauw gedreven omdat 's werelds grootste macht van hun eist zich weerloos op te stellen .
Stel je voor : bv Frankrijk zegt tegen ons nederlanders , jullie mogen jezelf niet verdedigen met kernwapens omdat jullie daar niet mee om kunnen gaan , en wij wel . Dat is toch belachelijk .
pi_36786213
quote:
Op zondag 9 april 2006 06:55 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Wat de neo-conservatieve amerikanen in de regering prediken is net zo goed een geloof . Een land als Iran voelt zich in het nauw gedreven omdat 's werelds grootste macht van hun eist zich weerloos op te stellen .
Stel je voor : bv Frankrijk zegt tegen ons nederlanders , jullie mogen jezelf niet verdedigen met kernwapens omdat jullie daar niet mee om kunnen gaan , en wij wel . Dat is toch belachelijk .
Maar wij zijn geen godsdienst-waanzinnigen en dus zal Frankrijk dat niet tegen ons zeggen. Wel oorzaak en gevolg helder houden a.u.b.
pi_36786288
quote:
Op zondag 9 april 2006 04:02 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Dus het Bush regime denkt door massaslachtingen te plegen in Iran, duizenden Iraanse families in de rouw te dompelen en het land kapot te maken dat het volk de gekozen president marionet van de moslimfundamentalisten Ahmadinejad de schuld geeft.
Ik denk dat een groot deel van het volk blij zal zijn als de fundamentalistische moslimdictators verdreven worden.
quote:
Ze zijn echt geestesgestoord daar in Washington om te denken dat Iraniërs achterlijk zijn. En dan nog het gore lef om Ahmadinejad de nieuwe Hitler te noemen. De pot verwijt niet eens een ketel zou ik zeggen.
Nee, inderdaad. Het is een uitspraak die volkomen terecht te noemen is: de Iraanse regering heeft al meermalen duidelijk laten blijken dat ze de joden willen uitroeien.
pi_36787099
quote:
Op zondag 9 april 2006 06:55 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

geloof .
Is nog geen religie...
  zondag 9 april 2006 @ 11:58:47 #182
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 9 april 2006 @ 12:03:52 #183
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36787816
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef -scorpione- het volgende:
De huidige VS regering lijkt mij idd in staat tot het gebruik van nucleaire wapens. Ik heb er weinig verstand van verder, ik kan dan ook niet beoordelen hoe slecht dit is. Je moet namelijk wel een verschil maken tussen een nucleaire bom op Teheran gooien of specifieke wapens gebruiken met een nuceaire lading om gericht militaire doelen te raken.
Dat is ook zo'n kankerzooi daar.

Heel de tijd van die militaire lobbyisten rondbazuinen dat Saddam wel eens in zo'n hele zware bunker zou kunnen zitten, waar een normale bom niet op helpt, en dat er dús een nucleaire bunker buster moet komen, en daarmee een nucleaire bom.

Uiteindelijk bleek ie in een zandput te zitten, maar toch, laten we lekker met atoombommen gaan gooien, zo beschaafd zijn we dan weer wel.

Een verschil tussen een tactische nuke of een flinke is er niet. Het is beiden een atoomwapen. En die zijn verboden.

Maargoed, Amerikanen hebben wel meer moeite met definities, zoals dat er niks bestaat tussen oorlogsstrijder en burger, maar dat verzinnen ze erbij, illegale oorlogsstrijder zonder rechten ofzo. Om nog even niet te spreken over het verdraaien van definities om lekker te martelen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36787825
quote:
Ja dat schreef ik al in het begin van dit topic leek me wel te verwachten ja.
  zondag 9 april 2006 @ 15:00:31 #185
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_36792472
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:31 schreef Monidique het volgende:
Je zag dat het Amerikaanse volk na de aanslagen op 11 september 2001 massaal geen vertrouwen meer hadden in hun president en dat hij zonder steun geen macht meer had. Het lijkt me dus een puik plan.
dit is sarcasme hoop ik.
en ik denk niet dat de VS ooit een kernwapen in zal zetten tegen iran

verder leuke ondertitel zat daar ook aan te denken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_36797942
quote:
Ik denk dat een groot deel van het volk blij zal zijn als de fundamentalistische moslimdictators verdreven worden.
Dat zou dan voor het eerst zijn want in Irak en Afganistan staat het volk al lang niet meer te juichen.
quote:
Nee, inderdaad. Het is een uitspraak die volkomen terecht te noemen is: de Iraanse regering heeft al meermalen duidelijk laten blijken dat ze de joden willen uitroeien.
Het brengen van vrede/democratie is slechts een middel om een groter doel te bereiken . Men wil permanente militaire bases in het midden oosten en delen van Azië omdat deze regio's strategisch belangrijk zijn . Controle om het amerikaans belang te dienen.

De Bush government is nu bezig om een aanval op Iran gerechtvaardigd te krijgen , propaganda .
Feitelijk is er helemaal niet opeens een dringende nieuwe reden om aan te gaan vallen, maar de media overspoeld ons nu met berichten over hoe bad Iran wel is . Gaan we er weer intrappen???

De Bush atmin. streeft naar 'Global dominance ' op alle denkbare terreinen.
pi_36798126
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Dat zou dan voor het eerst zijn want in Irak en Afganistan staat het volk al lang niet meer te juichen.
[..]

Het brengen van vrede/democratie is slechts een middel om een groter doel te bereiken . Men wil permanente militaire bases in het midden oosten en delen van Azië omdat deze regio's strategisch belangrijk zijn . Controle om het amerikaans belang te dienen.

De Bush government is nu bezig om een aanval op Iran gerechtvaardigd te krijgen , propaganda .
Feitelijk is er helemaal niet opeens een dringende nieuwe reden om aan te gaan vallen, maar de media overspoeld ons nu met berichten over hoe bad Iran wel is . Gaan we er weer intrappen???

De Bush atmin. streeft naar 'Global dominance ' op alle denkbare terreinen.
En dat is niet nieuw... kijk naar Vietnam en het toen opkomende communisme. De Vs wil gewoon hun invloed behouden en vergroten.
pi_36798402
Hoe gek is het van de VS om te streven naar het behoud van hun machtspositie?
pi_36798631
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef -scorpione- het volgende:
Niet gek, maar het is wel gek dat ze het proberen te brengen alsof ze wereldverbeteraars zijn die wel even vrede en veiligheid komen brengen..
pi_36799052
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Niet gek, maar het is wel gek dat ze het proberen te brengen alsof ze wereldverbeteraars zijn die wel even vrede en veiligheid komen brengen..
Ja, hoe moeten ze het dan brengen? Propaganda hoort nu eenmaal bij zo'n discutabel streven.
  zondag 9 april 2006 @ 18:30:52 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36799198
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:15 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Israel is er ook niet op uit om Iran van de kaart te vegen. Andersom is wel het geval. Daarnaast is Iran een broednest voor islam terrorisme door de sterke band tussen staat en religie (en dan niet in gematigde vorm). Dit geldt ook niet voor Israel. Genoeg reden dus om mbt Iran iets kritischer te zijn.

Geen domme vragen stellen hè.
eigenlijk wel, maar israel doet het op een indirecte manier. (via amerika)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36799879
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef -scorpione- het volgende:
Het gaat bij de neo-cons niet alleen om behoudt van hun machtspositie, zij gaan veel verder in hun ideeën dan voorgaande regeringen. Zij willen 1 wereld naar amerikaanse normen en waarden , enz
pi_36800003
Net in het journaal : Regering Irak geeft toe dat hun land in staat van burgeroorlog verkeerd. Dat is bad news voor de VS
  zondag 9 april 2006 @ 19:02:55 #194
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36800080
quote:
Amerika's volgende oorlog?
Zondag 9 april 2006

Het Iraanse kernenergieprogramma baart de wereld zorgen. Enkel voor vreedzame doeleinden, zeggen de ayatollahs.

Maar waarom dan zo stiekem, reageren Europa en Amerika. Bush en zijn adviseurs zetten de zaak op scherp. De Verenigde Staten willen ten allen prijs verhinderen dat Iran een atoombom maakt.

Iran ontkent in alle toonaarden, maar wordt er toch van verdacht stiekem aan een atoomprogramma te werken. Maar hoever wil Amerika gaan? Oorlog desnoods maar?
Vanavond rond de klok van 20.30 op Panorama op Canvas
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 9 april 2006 @ 19:17:56 #195
53770 mr.marcus
techneau!
pi_36800531
ik zou het wel "dapper" vinden hoor. Als ze aan durven te vallen met al hun troepen nog in Irak, Hezbollah in Libanon en weet ik veel wat voor een terreurcellen elders ter wereld...

* mr.marcus mompelt iets van slapen en honden...
Life sucks
pi_36800658
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

eigenlijk wel, maar israel doet het op een indirecte manier. (via amerika)
Tuurlijk, Israel stuurt de VS aan
  zondag 9 april 2006 @ 20:20:04 #197
53770 mr.marcus
techneau!
pi_36802426
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

joden hebben veel macht hoor in de VS vergis je daar niet in.

Bovendien zijn het super trouwe bondgenoten.
Life sucks
pi_36802725
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Pro-Israëlische lobbygroepen hebben inderdaad invloed op de Amerikaanse politiek, aldus een onderzoek van de universiteit van Harvard.
pi_36803520
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Pro-Israëlische lobbygroepen hebben inderdaad invloed op de Amerikaanse politiek, aldus een onderzoek van de universiteit van Harvard.
Dat is heel wat anders.
  † In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 20:57:17 #200
21290 NorthernStar
Insurgent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')