Als er 1 land is wat zijn kont afveegt met normen en waarden en dus niets geeft om diplomatieke rel meer of minder dan is het de VS wel. Kijk ook eens naar de noodlanding van dat spionage vliegtuig in china 2 jaar terug. De universele rechten van de mens niet naleven, enz....quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ok maar dan moet die drone ook laag gaan hangen en dat maakt hem erg kwetsbaar om over de diplomatieke rel nog maar niet te spreken
die was op de grens bezig maar niet in het luchtruim zelf en kreeg problemen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als er 1 land is wat zijn kont afveegt met normen en waarden en dus niets geeft om diplomatieke rel meer of minder dan is het de VS wel. Kijk ook eens naar de noodlanding van dat spionage vliegtuig in china 2 jaar terug. De universele rechten van de mens niet naleven, enz....
Een man, een Nobelprijswinnares, anonieme topdiplomaten.....in plaats van ''het grote Amerikaanse volk'' stroop om de mond te smeren, kun je beter namen noemen.quote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Een man die 20 jaar lang voor verschillende presidenten werkzaam was bij de CIA herinnert zich vaak met anderen te hebben gehad over wat "The Crazies" nu weer uitgespookt hadden. Toen Bush aan de macht werd geholpen hadden ze het erover dat The Crazies terug zijn maar dat ze nu ook de lakens uitdelen.
Hij zei dat Iran net zo min een bedreiging is voor Amerika als Irak het was en dat de oorlogen voor Israel gevoerd worden. In december waren joodse (surprise!) topdiplomaten in het Witte Huis om de aanvalsplannen tegen Iran te bespreken.
Een Iraanse nobelprijswinnares en mensenrechtenactiviste zei dat bij een Amerikaanse (lees: joodse) aanval op Iran het hele land één front zal vormen.
Israel en de joodse lobby (lobby klinkt bescheiden) bepalen het Amerikaanse buitenlandse beleid.
Jammer dat het grote Amerikaanse volk een knecht van Israel is geworden.
Je bent snel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef feessie het volgende:
Iran produceert eerste nucleaire brandstof
....
Bron : RTL nieuws
Drones of UAV's hebben een hele andere functie dan spionagesatelieten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat met die drones snap ik niet echt ze kunnen met sattelieten zien wat voor jij boek jij aan het lezen bent waarom dan toch relatief kwetsbare drones gaan gebruiken.
Wat een zin.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef feessie het volgende:
Iran zou nu van de westerse mogendheden van dit recht afzien omdat het wellicht kernwapens zou willen maken.
Bron : RTL nieuws
Wel, ik heb in dit topic, en volgens mij ook vorige topics, gezegd waarom Iran niet aangevallen zal worden. Het komt er op neer dat ze ontzettend kwetsbaar zijn in Irak, dat Iran niet permanent op de knieën gedwongen kan worden met luchtbombardementen alleen en voor de rest er een zeer reëele kans is op ook door Iran gesteund terrorisme in Amerika en haar bondgenoten. Dat is althans mijn verwachting. Uiteraard zie ik ook de uitgelekte plannen, de uitspraken van politici en de opbouwende spanning, maar ik denk dat dat meer uitspraken en handelingen zijn die beide partijen, namelijk Amerika c.s. en Iran, goed van pas komen, mede of misschien voornamelijk voor binnenlands gebruik. Daarom: die oorlog komt er niet. Of misschien wel, dan heb ik het realiteitsbesef van het Bush-regime overschat. Het zal dan geen zaak zijn van eenvoudige bombardementen en een Iran dat gewillig erkent dat ze stout zijn geweest, zoals sommigen hier denken. Of misschien wel, dan heb ik gewoon ongelijk.quote:
In één of andere koran verhaal staat dat Iran de hemel wordt door de terugkomst van een profeet ofzo, maar dat er dan eerst een apocalytpische vernietiging gebeurt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:38 schreef NightH4wk het volgende:
Iran Claims Advance in Nuclear Program
Ze blijven wazig bezig, misschien willen ze wel aangevallen worden. =X
Ahmadinejad is gek omdat in "één of andere koran verhaal" een apocaliptische voorspelling staat. Ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In één of andere koran verhaal staat dat Iran de hemel wordt door de terugkomst van een profeet ofzo, maar dat er dan eerst een apocalytpische vernietiging gebeurt.![]()
quote:
Speaking of President Bush, the House member said, "The most worrisome thing is that this guy has a messianic vision."
bron
quote:
President Bush said to all of us: 'I'm driven with a mission from God. God would tell me, "George, go and fight those terrorists in Afghanistan." And I did, and then God would tell me, "George, go and end the tyranny in Iraq …" And I did.
bron
Live? Sure...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je bent snel.
Ahmadinejad's toespraak wordt btw op dit moment live uitgezonden op CNN.
Precies. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, ik heb in dit topic, en volgens mij ook vorige topics, gezegd waarom Iran niet aangevallen zal worden. Het komt er op neer dat ze ontzettend kwetsbaar zijn in Irak, dat Iran niet permanent op de knieën gedwongen kan worden met luchtbombardementen alleen en voor de rest er een zeer reëele kans is op ook door Iran gesteund terrorisme in Amerika en haar bondgenoten. Dat is althans mijn verwachting. Uiteraard zie ik ook de uitgelekte plannen, de uitspraken van politici en de opbouwende spanning, maar ik denk dat dat meer uitspraken en handelingen zijn die beide partijen, namelijk Amerika c.s. en Iran, goed van pas komen, mede of misschien voornamelijk voor binnenlands gebruik. Daarom: die oorlog komt er niet. Of misschien wel, dan heb ik het realiteitsbesef van het Bush-regime overschat. Het zal dan geen zaak zijn van eenvoudige bombardementen en een Iran dat gewillig erkent dat ze stout zijn geweest, zoals sommigen hier denken. Of misschien wel, dan heb ik gewoon ongelijk.
en dat hebben ze dusquote:Op woensdag 12 april 2006 02:18 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Live? Sure...![]()
Hebben ze simultaantolken of ondertitelaars bij CNN? Hopelijk wel, anders kan je dat "live" op je buik schrijven...
hoop dat ze dit keer wel goed vertalen, geloof dat ze de laatste keer goed de mist ingingen ddor een verkeerde vertalingquote:
oh er zal zeker wel een plan inzitten maar dit was nog niet besloten voor 9/11.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:06 schreef huupia34 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3117338213439292490&q=war+duration:long&pl=true
flamous, kijk deze docu eens over 9/11 en het politieke spel van de pnac en de komende oorlog tegen iran en irak. misschien gaat er dan eens een lichtje bij je branden dat het allemaal vooropgezet is.
michel chossudosky-war and globalization, the truth about 9/11
Jonge, jonge ik loop 't niet te verzinnenquote:Op woensdag 12 april 2006 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ahmadinejad is gek omdat in "één of andere koran verhaal" een apocaliptische voorspelling staat. Ofzo.
Overtuigend argument.
Doe eens wat research naar de bedoelingen van de huidige US government!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jonge, jonge ik loop 't niet te verzinnen![]()
Maar ja, dit past natuurlijk niet geheel in je Amerikaans-Joods übercomplot om de wereld over te nemen.......![]()
Heb je een titel voor me??quote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Doe eens wat research naar de bedoelingen van de huidige US government!
Zij hebben zelf een document samengesteld waarin staat : "RAD" envisions a future in which the United States is in complete control of land, sea, air, space and cyberspace of planet Earth.
Bij het aantreden van Bush als president werd onmiddelijk vergaderd over de Invasie in Irak en het vinden van geschikte redenen daarvoor . Dus de plannen voor Irak waren er al ver voor 9/11quote:Op woensdag 12 april 2006 13:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
oh er zal zeker wel een plan inzitten maar dit was nog niet besloten voor 9/11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |