'mijn allessie'quote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ohja! "met mijn alles, mijn lieve schat, mijn nichtje/neefje "
Als je het nou nog zelf had gemaakt, okee.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ooit een tekstje gezien in de trand van: "Ik zoek een vrouw zonder kinderen. Daar zit ik niet echt op te wachten namelijk"
Geplaatst door een man met... je raadt het al... twee kinderen.
ach het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die had je toen ook gepost in het datingsitetopic geloof ik... ik heb er enorm om moeten lachenquote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam een keer een advertentie tegen van een man die een leuke gezellige vrouw zocht om mee te wandelen en leuke dingen te doen. Na twee alinea's kwam eruit dat hij getrouwd was en twee kinderen had, maar dat hij zijn vrouw een lelijke hoer vond die niet aardig meer tegen hem deed en daarom zocht hij een lieve vriendin voor de leuke dingen, en eventueel meer.
hij is iig niet vies van een uitdagingquote:Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef Burdie het volgende:
Ook eens gezien: iemand die een vrouw zoekt zonder problemen.
Tsja... maar daar kan blijkbaar niet zomaar iedereen op...quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Roeji het volgende:
Maar goed. Ik richt me nu niet meer zo op die standaard datingsites, paiq is toch veel leuker en spannender. En makkelijker.
* kijkt omlaag... nee hij zit er nog steeds...quote:Op zondag 2 april 2006 22:43 schreef Roeji het volgende:
klopt, mocht je vrouwelijk zijn dan heb ik nog invites genoeg![]()
Een dag niet geslagen is een dag niet geleefdquote:Op zondag 2 april 2006 21:11 schreef Burdie het volgende:
"Mijn motto is: een dag niet gelagen is een dag niet geleeft"
Oh, Regilio Tuur is ook op zoek?quote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
[..]
Een dag niet geslagen is een dag niet geleefd![]()
Ja idd, eigenlijk alleen maar het standaardzinnetje. Dat je echt zo denkt van: ja dan ga je ook echt reagerenquote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef DeStedebouwer het volgende:
Of van die meiden die eigenlijk niks weten te vertellen over zichzelf. Waar je dan alles maar aan moet vragen. Dit proberen ze dan goed te maken met een redelijke foto.
Hoe kan je nou zelf een neefje of nichtje maken...quote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
mischien doelt ze wel op het maken van een baby/ zoontje/ dochterje ??quote:Op zondag 2 april 2006 23:32 schreef Kresj het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zelf een neefje of nichtje maken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |