Mooie vergelijking die je daar maakt.quote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef Falco het volgende:
Valverde is beetje een soort van Jalabert.
Denk 't ook. Maar Jalabert kon in het begin van zijn carrière (net voor die valpartij in Armentieres iig) ook massasprints winnen. Hij had toch al een etappe in de tour in de massasprint gewonnen het jaar voor Armentieres.quote:Op maandag 3 april 2006 21:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooie vergelijking die je daar maakt.
Al heb ik het idee dat Valverde iets rapper in de spurt is, terwijl JaJa op zijn beurt sterker was in het tijdrijden.
Ja, waarSCHijnlijk heeft de fotograaf z'n bankrekening kunnen verhogen vandaag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:37 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat de achtergrond niet op die foto staat. Had echt het idee dat de afstand minder was. Lijkt wel of deze bewust zo gemaakt is.
hier is wel op te zien dat Valverde wintquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waarSCHijnlijk heeft de fotograaf z'n bankrekening kunnen verhogen vandaag.
Zie je ook dat de finish aardig omhoog gaat??quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:08 schreef Zwansen het volgende:
Nee, dit is meer iets voor Freire. Hier moet ie makkelijk mee kunnen.
dat is een finish die ligt omhoog loopt dat is geen col. Finish is in ieder geval niet op een colquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zie je ook dat de finish aardig omhoog gaat??
Weet ik ook wel, maar ik schat Valverde op dit moment veel sneller in als Freire op een hellende finish, vooral na gister.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is een finish die ligt omhoog loopt dat is geen col. Finish is in ieder geval niet op een col
Ja dat wel ligt er ook aan hoe gekoerst gaat wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik schat Valverde op dit moment veel sneller in als Freire op een hellende finish, vooral na gister.
Precies. Als ze rustig over die 1e cat. col gaan zie ik Freire wel mee kunnen gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja dat wel ligt er ook aan hoe gekoerst gaat worden
En dan gaat Valverde nog rustiger mee, en..........quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. Als ze rustig over die 1e cat. col gaan zie ik Freire wel mee kunnen gaan.
Denk 't ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik schat Valverde op dit moment veel sneller in als Freire op een hellende finish, vooral na gister.
Als ze boven op die van 1e cat. zijn, dan nog 30 kilo meterquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:52 schreef Perico het volgende:
Wat zegt die Eppo nou, "1ste categorie, nog 30 km naar de meet" als er 2 secondes later, 50 kilometer in beeld staat? Die 1 hoort bij moto 1... achja.
Mwoh, hij dacht echt dat ze daar al warenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Als ze boven op die van 1e cat. zijn, dan nog 30 kilo meter![]()
dat is toch de man die niet gelost kon worden door Amstrong?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
Wielinga laat z'n extreme talenten weer zien en heeft 2 bergpunten gepakt![]()
En in tests hogere waarden scoort dan ieder ander bij QSD. Inclusief Bettini en die ene Ton ofzo, kan niet op z'n naam komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
dat is toch de man die niet gelost kon worden door Amstrong?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |