inmiddels met 0-2, Paul Freierquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer HSV staat achter
Wereldspits man! En bovendien een bijzondere, die na de winterstop altijd veel vaker scoort. Zeer opmerkelijk.quote:
hij wordt al enkele weken gevolgd door scouts van Arsenal. Mocht Henry weggaan(wat ik natuurlijk niet hoop) dan lijken me die ¤15-20 miljoen geen probleem.quote:Op zondag 23 april 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
Hij kan nu al naar grotere clubs, ben benieuwd welke club de som van tussen de 15 en 20 miljoen euro die Leverkusen wil hebben ook daadwerkelijk neer wil tellen.
Kom op he,dat is geen Arsenal materiaalquote:Op zondag 23 april 2006 17:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
hij wordt al enkele weken gevolgd door scouts van Arsenal. Mocht Henry weggaan(wat ik natuurlijk niet hoop) dan lijken me die ¤15-20 miljoen geen probleem.
Dat dacht ik van Hleb ook. Die valt me 100% mee.quote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom op he,dat is geen Arsenal materiaal![]()
Dat niet maar mocht Thierry weggaan moet er toch echt wel wat beters komen dan Berbatovquote:Op zondag 23 april 2006 18:01 schreef fanneke het volgende:
En minder dan Adebayor kan Berbatov toch niet zijn?
Al weer enige tijd 2-2, ook Makaay.quote:Op zondag 23 april 2006 18:02 schreef fanneke het volgende:
2-1 Makaay
wel jammer, NL heeft gewoon teveel topspitsen.quote:Op zondag 23 april 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
'Und dieser welklasse spieler werden wir nicht sehen dieser sommer.'
Jaquote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was Bayern zonder Ballack kampioen geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |