raakte die hem dan, volgens mij niet..quote:Op zondag 2 april 2006 18:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Was blijkbaar een eigen goal van Krstajic
Ik kijk de wedstrijd op sport1, en die bal ging er in 1x in. vrije bal van vd.vaart krulde heel vreemd in de verre hoek. maar ik zal nog es kijken als de herhaling komt, als het een eigen doelpunt is heeft die de bal echt met een paar haren geraakt..quote:Op zondag 2 april 2006 18:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik weet het niet, moet het volgen via Livescore.com
Op de Chinees leek het of vd Vaart de doelpuntmaker was, maar het was erg moeilijk te zien.quote:Op zondag 2 april 2006 18:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik weet het niet, moet het volgen via Livescore.com
onopvallend maar nuttig.quote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe speelde De Jong ?
Het zal dan vooral gaan om de derde degradatieplek. Het zwaarste programma heeft zonder twijfel Mainz, met thuiswedstrijden tegen Bayern en Schalke, en uitwedstrijden bij drie concurrenten. Frankfurt en Wolfsburg lijken het 'gemakkelijkere' programma te hebben.quote:13 Eintracht Frankfurt 28 8 6 14 37:45 -8 30
14 VfL Wolfsburg 28 6 11 11 28:44 -16 29
15 1. FSV Mainz 05 28 7 7 14 40:45 -5 28
16 1. FC Kaiserslautern 28 7 6 15 39:61 -22 27
17 MSV Duisburg 28 4 10 14 27:52 -25 22
18 1. FC Köln 28 4 8 16 38:60 -22 20
Kleurloze club vind ik dat. Heb liever dat Frankfurt, Lautern en Koln (ja, echt) erin blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:29 schreef dndiek het volgende:
Als Wolfsburg het maar redt... , verder maakt het me niet zo heel veel uit
Daar is zelfs een topic over.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:55 schreef travelman het volgende:
op papier idd een leuke speeldag; alleen balen dat Gladbach weer op zondag speelt.
Opmerkelijk: Lehmann trouwens de NR 1. keeper ipv Kahn tijdens het WK !!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:49 schreef SlodderJos het volgende:
Dat wint Bayern, zodat S04 weer eens 3 punten in kan lopen op de 3de plek...
Ja geweldig.Wel zonder Eric Meier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:44 schreef Plato1980 het volgende:
Volgend jaar Alemannia Aachen er vrijwel zeker in, qua aanhang een absolute aanwinst voor de liga.
Klopt, ik betwijfel ook of ze het gaan redden. Begroting wordt weliswaar verdubbeld naar 20 miljoen euro, maar voor Bundesligabegrippen stelt dat niet veel voor. Maar in potentie is Alemannia natuurlijk een veel grotere club dan clubs als Mainz en Bielefeld. Dus als het daar kan dan kan het ook in Aken.quote:
Alemannia was altijd een schandaalclub, maar het blijft belachelijk dat ze al 36 jaar niet meer in de Bundesliga gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:57 schreef SlodderJos het volgende:
Ik vind 1.FC Keulen wel een lachertje, die degraderen en promoveren echt ieder jaar.![]()
Clubs als Aken kunnen idd een voorbeeld nemen aan Arminia Bielefeld, eigenlijk het RKC van de Bundesliga. Voor het 2de jaar achter elkaar handhaven ze zich iig moeiteloos..
nummer 1 is al gemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Als Berbatov morgen wat geluk heeft, prikt hij er weer 2 binnen ofzo. Dan kan ie Klose nog gaan inhalen!
wel knap binnen gekopt.quote:
Daniel Jensenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Goedzo Bremen goal van ?
Ja, door Borowskiquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:12 schreef venomsnake het volgende:
3-0 bremen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef venomsnake het volgende:
Bremen - Bayern is afgelopen.. 3-0
En dan kunnen Bremen en HSV de CL inquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:30 schreef SlodderJos het volgende:
Zo'n nederlaag van Bayern is natuurlijk heerlijk maar nu wordt het voor S04 bijna onmogelijk om nog derde te worden...![]()
Ook erg slecht van Wolfsburg weer trouwens zeg, 't is dat Mainz en Lautern vandaag ook verzuimden punten te halen... eigenlijk verdienen ze het wel om te degraderen vind ik.
Het kan inderdaad nog verrassend spannend worden om het kampioenschapquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Wow, als HSV wint is het nog maar 4 punten. Wie had dat gedacht?
Nam VDV bij Ajax ook de penals? nee toch?quote:Op zondag 9 april 2006 18:06 schreef venomsnake het volgende:
V.D.Vaart 1-0
Zou het ideale scenario zijn inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 20:36 schreef One_conundrum het volgende:
STAND
Team________________ G_____ P
1 Bayern München______ 29____ 66
2 Hamburger SV________ 29____ 62
3 Werder Bremen_______ 29____ 59
Nog 5 wedstrijden. Ik zeg op de laatste speeldag het kampioenschap voor HSV door een blunder van Kahn
quote:Op zondag 9 april 2006 20:36 schreef One_conundrum het volgende:
Nog 5 wedstrijden. Ik zeg op de laatste speeldag het kampioenschap voor HSV door een blunder van Kahn
Helaas alleen op een beslissend momentquote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef SlodderJos het volgende:
En tja Christian Poulsen eigen doelpunt.Kan de beste gebeuren
En Bremen thuis dan?quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef SlodderJos het volgende:
Alleen Hertha uit kon voor HSV nog weleens een lastig verhaal worden maar de rest moeten ze gewoon winnen...
0-2 zelfs, Ailtonquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:01 schreef Bos81 het volgende:
HSV leid met 0-1 in Duisburg, door een eigen doelpunt van Möhrle
En weg is de spanning.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef Bos81 het volgende:
Ballack met de 1-0
inmiddels is de treffer toegewezen aan Hristovquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:54 schreef Bos81 het volgende:
1-1 Wolfburg, Schnoor
Dat ze uiteindelijk kampioen worden, ok. maar het had ook wel met meer spanning gekund. in Engeland, Frankrijk en Spanje is het alles behalve spannend wat betreft het kampioenschap.quote:
Hij schoot die vrije trap er wel mooi mee in....quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef Radegast het volgende:
Die schoenen van Podolski, fluorescerend geel.![]()
Dat wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef EKterror het volgende:
[..]
Hij schoot die vrije trap er wel mooi mee in....
Wat heb jij toch met Berbatov?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Ah, mooi duel in Hamburg. Kan Berbatov HSV pijn doen?
1-1 Bastürkquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:45 schreef dndiek het volgende:
BMG op 1-0 door een eigen doelpunt
1-1 Niklquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:51 schreef Bos81 het volgende:
Dortmund - Nurnberg 1-0 door Kringe
inmiddels met 0-2, Paul Freierquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer HSV staat achter
Wereldspits man! En bovendien een bijzondere, die na de winterstop altijd veel vaker scoort. Zeer opmerkelijk.quote:
hij wordt al enkele weken gevolgd door scouts van Arsenal. Mocht Henry weggaan(wat ik natuurlijk niet hoop) dan lijken me die ¤15-20 miljoen geen probleem.quote:Op zondag 23 april 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
Hij kan nu al naar grotere clubs, ben benieuwd welke club de som van tussen de 15 en 20 miljoen euro die Leverkusen wil hebben ook daadwerkelijk neer wil tellen.
Kom op he,dat is geen Arsenal materiaalquote:Op zondag 23 april 2006 17:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
hij wordt al enkele weken gevolgd door scouts van Arsenal. Mocht Henry weggaan(wat ik natuurlijk niet hoop) dan lijken me die ¤15-20 miljoen geen probleem.
Dat dacht ik van Hleb ook. Die valt me 100% mee.quote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom op he,dat is geen Arsenal materiaal![]()
Dat niet maar mocht Thierry weggaan moet er toch echt wel wat beters komen dan Berbatovquote:Op zondag 23 april 2006 18:01 schreef fanneke het volgende:
En minder dan Adebayor kan Berbatov toch niet zijn?
Al weer enige tijd 2-2, ook Makaay.quote:Op zondag 23 april 2006 18:02 schreef fanneke het volgende:
2-1 Makaay
wel jammer, NL heeft gewoon teveel topspitsen.quote:Op zondag 23 april 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
'Und dieser welklasse spieler werden wir nicht sehen dieser sommer.'
Jaquote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was Bayern zonder Ballack kampioen geworden?
quote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef SlodderJos het volgende:
Brattwursten uit in Duitse staions zijn sowieso geniaal, ook als ze iets minder warm zijn...
quote:De Jong en Van der Vaart beiden onder het mes
24/4/2006 15:21
Nigel de Jong en Rafael van der Vaart ondergaan dinsdag een operatie. Van der Vaart kan mogelijk snel weer op het veld terugkeren. Hoe lang De Jong is uitgeschakeld en of zijn WK-deelname in gevaar komt, is nog niet bekend.
Bij Van der Vaart zal een schroef uit zijn linkerenkel worden verwijderd. De middenvelder brak die enkel in december in een wedstrijd tegen 1. FC Köln. Hij werd toen ook direct aan zijn rechterenkel geopereerd. Hoewel Hamburger SV op zijn website meldt dat de spelmaker de eindfase van de competitie moet missen, meldt zijn zaakwaarnemer Sören Lerby dat Van der Vaart binnen een week weer op het trainingsveld kan staan.
De herstelperiode van De Jong is nog niet bekend. Hij had aanhoudende knieklachten en zal een operatie aan een meniscus ondergaan.
De Jong en Van der Vaart zijn door bondscoach Marco van Basten beiden opgenomen in de voorlopige WK-selectie. Op 15 mei is de deadline waarop de deelnemende landen hun definitieve spelerslijsten moeten opgeven.
Prima spits hoor. Die zou er in de Premier League nog meer inschieten dan in Duitsland, met al die ruimte.quote:Op zondag 23 april 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat niet maar mocht Thierry weggaan moet er toch echt wel wat beters komen dan Berbatov
Dat hangt er helemaal vanaf of het goed bevaltquote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart komt uitgerust naar het WK.
Boula staat in de basisquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:26 schreef One_conundrum het volgende:
Spelen De Jong en/of Boula ook?
inmiddels staan ze met 1-2 voor (Ze Antonio en Wesley Sonck)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:17 schreef bassieVL het volgende:
staat Borussia alweer na een kwartier achter.![]()
Toch staan ze inmiddels weer voor met 3-2quote:
Jahoor, maar meer sympathie voor Koln, en ik gun het ze echt niet om eer naar de 2. Bundesliga te degraderen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:23 schreef One_conundrum het volgende:
noh, geen sympathie voor HSV?
Vanavond weet ik niet, teminste niet op de ARDquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
Oh is dat vanavond. Is er ook een sportschau ?
Ha en je weet wat ik dan zou zeggen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:31 schreef Bos81 het volgende:
en meteen de 0-3 er achteraan, weer Berbatov
Het staat inmiddels al weer 1-1 door Santa Cruzquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef dndiek het volgende:
Bayern komt met 0-1 achter door Ljuboja
2-3 met de rust na 0-3 voor te hebben gestaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:48 schreef dndiek het volgende:
Werder trouwens op 1-3 door 2x Micoud en 1x Klose
Het is nog bezig hoor, nu mis je de helft. Of kijk je het eerst af en kijkt daarna hetgeen wat je gemist hebt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
Sportschau opgenomen.Ga nu maar eens kijken
Ik zag het ik kijk zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is nog bezig hoor, nu mis je de helft. Of kijk je het eerst af en kijkt daarna hetgeen wat je gemist hebt?
Onderin wordt het nog wel spannend, vooral tussen Lautern en Wolfsburg maa ook Mainz en Frankfurt nog... Weet niet wat de programma's zijn maar denk dat Lautern eruit gaat als derde ploeg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
MSV Duisburg na een jaar dus weer afgedaald. De beslissingen bovenin lijken ook grotendeels gevallen te zijn, dus de kans op een doldwaze slotdag is helaas afgenomen.
Klose lijkt nog snel even zijn topscorerstitel veilig gesteld te hebben met zijn twee goals gisteren.
2-2 inmiddels, Bayern dus virtueel kampioen op dit moment.quote:
Ziet er wel naar uit. Zelf staan ze nu op 1-1, door Ottlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:01 schreef Terreros85 het volgende:
3-2 voor Hertha....Bayern helemaal kampioen dus
Die kunnen volgende week nog tweede worden als ze winnen bij de huidige nummer 2, HSVquote:
VW gaat zowiezo de handen van Wolfsburg aftrekken dus dat wordt een hete zomer daar, zelfs zonder degredatiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:26 schreef Bos81 het volgende:
Volgende week dus erg spannend wie de derde degradant wordt: Wolfsburg en Kaiserslautern gaan dat in een onderling duel uitvechten.![]()
Wolfsburg heeft 1 punt meer en speelt thuis.
Dat zou nog mooi zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kunnen volgende week nog tweede worden als ze winnen bij de huidige nummer 2, HSV
Dat waren ze vorige week al, aangezien Wolfsburg volgende week tegen Kaiserslautern moet, en een van beide dus minimaal een punt pakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Ruststanden:
BIj deze tussenstanden is Köln definitief gedegradeerd en zal de derde degradant, pas volgende speelronde bekend zijn net als de titelstrijd.
Nah ...quote:
Het is wel een grote club natuurlijk, maar toch.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Een ploeg club als Koln hoort in de Bundesliga. Kaiserslautern ook, trouwens.
quote:ich und ganz MÖNCHENGLADBACH drücken euch am samstag die daumen , schiesst nun endgültig die heulsusen in liga 2 ! Gladbach 4ever SCHEIß KÖLN
O ja, klopt. Ik keek alleen maar naar de stand en dus niet naar het resterende programmaquote:Op zondag 7 mei 2006 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dat waren ze vorige week al, aangezien Wolfsburg volgende week tegen Kaiserslautern moet, en een van beide dus minimaal een punt pakt.
Echt zonde
Oei, bij degradatie is dat helemaal desastreus.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
VW gaat zowiezo de handen van Wolfsburg aftrekken dus dat wordt een hete zomer daar, zelfs zonder degredatie
Hoe dat zo eigenlijk? Teveel geld verloren met de Veyron?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
VW gaat zowiezo de handen van Wolfsburg aftrekken dus dat wordt een hete zomer daar, zelfs zonder degredatie
En later nog een keer!quote:
von Heesen, Rangnick, Daum en Hitzfeld worden ook genoemd als mogelijke opvolger in Gladbach.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:39 schreef zjroentje het volgende:
Gerets misschien naar Gladbach. Aiaiai...
Al zat dat er natuurlijk wel dik in met Pander als TD.
Doe maar Hitzfeld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
von Heesen, Rangnick, Daum en Hitzfeld worden ook genoemd als mogelijke opvolger in Gladbach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |