Dat is zeker raarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:19 schreef ivetje het volgende:
Het stomme is dat onze muurtegels 3 jaar geleden vernieuwd zijn, alleen de vloer hebben ze niet meegedaan
Wat bedoel je precies??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:24 schreef Wojworshebn het volgende:
Haha de afvoerleiding loopt gewoon langs de drempel he??
Wat professioneel he? :-)quote:Op zondag 14 mei 2006 01:32 schreef Marsepein het volgende:
Dit waarschijnlijk, de wasmachine afvoer:
[afbeelding]
Reeds de rest van het topic gelezen??? Ofwel: huurhuis, oude situatie herstellen, weinig kosten maken? Ws niet...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tja.. kan niet zeggen dat ik dat muurtje nu echt mooi vind en die leidingen zien er niet uit
Leuk dat het je gelukt is als je het nog nooit gedaan hebt, maar dit is wel wat half werk imo..
No flame
Het werkt toch? Dat is het allerbelangrijkste van klussen. Eerst de functionaliteit en dan het design aanpakken.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:53 schreef thaduck het volgende:
[..]
Wat professioneel he? :-)
(Sorry, alcohol)
Je had toch op z'n minst die lelijke koperen leidingen mooier af kunnen werken?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Reeds de rest van het topic gelezen??? Ofwel: huurhuis, oude situatie herstellen, weinig kosten maken? Ws niet...
Er stond toch nog nergens dat het af was?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je had toch op z'n minst die lelijke koperen leidingen mooier af kunnen werken?
Het muurtje is smaak iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef thaduck het volgende:
[..]
Er stond toch nog nergens dat het af was?De leidingen moeten nog geverfd worden, evenals de muren overigens.
En het muurtje is smaak
Nu heb je het over functionaliteit maar volgens mij ga je echt keihard op je bek in het donker als je over die afvoer struikeld (of als je zat bent).quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het werkt toch? Dat is het allerbelangrijkste van klussen. Eerst de functionaliteit en dan het design aanpakken.
Over welke afvoer? Als je de wasmachine afvoer bedoeld, moet ik het met een pomp eerst naar het dak brengen? Dat kan dus niet. Met dank aan de woningbouwquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu heb je het over functionaliteit maar volgens mij ga je echt keihard op je bek in het donker als je over die afvoer struikeld (of als je zat bent).
Optie: andere kant langs de ruimte.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Over welke afvoer? Als je de wasmachine afvoer bedoeld, moet ik het met een pomp eerst naar het dak brengen? Dat kan dus niet. Met dank aan de woningbouw
En wat zou ik snachts in het donker in me badkamer moeten
Hoe wil je daarover struikelen? Dat ding zit zo te zien strak tegen de drempel, als je het weet houd je daar automatisch rekening meequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nu heb je het over functionaliteit maar volgens mij ga je echt keihard op je bek in het donker als je over die afvoer struikeld (of als je zat bent).
Het is zo te zien geen losliggend ebuis die niet hoger is dan de drempel. Ik ben het met je eens dat het niet heel praktisch is, maar echt nadelen zie ik er niet van. Mooi is het zeker niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Tjah, zo zit het soms nou eenmaal in huurhuizenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is zo te zien geen losliggend ebuis die niet hoger is dan de drempel. Ik ben het met je eens dat het niet heel praktisch is, maar echt nadelen zie ik er niet van. Mooi is het zeker niet.
Daar heeft de natuur een oplossing voor! Ogen en hersensquote:Ik denk dat er eerder gevloekt wordt als iemand voor de 20ste keer zijn kleine teen gruwelijk aan zo'n scherp randje van de douchbak stoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |