Dat heeft met Nintendo nooit gekund en zal met de Revo en PS3 ook niet gaan gebeuren. Dus weet niet waar je om loopt te zeiken op Microsoftquote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja als ik die xbox 360 deze week ga halen, dan wil ik vrijdag ook topspin 2, maar ik haat het dat ze ons hier weer moeten afzetten met die prijs
En die xbox is al zo duur, + ik kan mijn oude xbox controllers niet aansluiten op de xbox 360 stelletje geldkloppers M$!!!!!!1111!!1
Je moet wat te zeiken hebben natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 16:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft met Nintendo nooit gekund en zal met de Revo en PS3 ook niet gaan gebeuren. Dus weet niet waar je om loopt te zeiken op Microsoft
Dat is niet zo gek, de oude controller mist een knopquote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja als ik die xbox 360 deze week ga halen, dan wil ik vrijdag ook topspin 2, maar ik haat het dat ze ons hier weer moeten afzetten met die prijs
En die xbox is al zo duur, + ik kan mijn oude xbox controllers niet aansluiten op de xbox 360 stelletje geldkloppers M$!!!!!!1111!!1
3 zelfsquote:Op maandag 3 april 2006 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, de oude controller mist een knop.
Ohw?quote:
Ja, aangezien de ps2 geen extra knop nodig had.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef jpg97 het volgende:ik zeik niet op M$ ik zeik omdat ik niet genoeg geld heb om het te kopen
Maar de PSX controller kon ook gewoon gebruikt worden op de PS2 hoor
En ik ben geen "fanboy" want ik heb zowel de GC, de XBOX en de PS2 ( en een rits andere consoles... misschien moet ik er maar een paar verkopen zodat ik die X360 eerder heb)
Die 2 knoppen zijn natuurlijk gewoon de witte en zwarte.quote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef Morthill het volgende:
3 knoppen: de 2 nieuwe schouderbuttons en de Logo knop.
Hoorde van het weekend dat Oblivion ook als demo komt rond 4 april.quote:Op maandag 3 april 2006 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is oblivion nu echt zo goed.
wat vinden jullie trouwens van doa
Leek me ook al raar kan ook niets terug vinden op het inet Googlequote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Kan je hem niet lenen van 1 of andere gijsquote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leek me ook al raar kan ook niets terug vinden op het inet Google
Ja tis ook niet echt mijn soort game, denk ik.
Haal hem anders wel es op voor een prikkie.
Eerst Lara.
moet jij zeggen met je 1 aprilquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Indeling lijkt me overigens ook niet al te fijn, de shoulder buttons hebben nu een veel prominentere rol gekregen in spellen en dan is het kut om dat met lastig geplaatste witte/zwarte knopjes te doenquote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 2 knoppen zijn natuurlijk gewoon de witte en zwarte.
Maar qua aantallen komt de gewone X controller een knop te kort om op de 360 aan te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |