ik weet niet welke spellen jij hebt geprobeerd, maar Tony Hawk 4 gaf bij mij iig geen problemen (in beide richtingen) met sys. linkquote:Op woensdag 5 april 2006 11:26 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk als je een ouwe Xbox hebt en een Xbox360 en 2 dezelfde spellen om die te gamelinken? Dus multiplayer via ethernet kabel?
Dat zou wel vet zijn! Iemand ervaringen of info daarover?
Xbox 360 en Xbox gamelinken... Kan dat?
Heb 't nu wat vaker gedaan en de gameplay is stukken beter ja. Je kunt een nu ook bal veel beter plaatsen, maar dus ook eerder uitslaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Als het goed is komt Top Spin 2 vandaag hier al binnen !!!
Je hoort het van me !!!
Met vriendelijke groet,
YES 1
Verassing, Tomb Raider is al uit. Kep em vanmiddag opgepikt bij Eplaza in Utrecht. MM en de lokale gameboer hadden m nog niet.quote:
vandaar dat ik nog in de regen stond vanochtendquote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Eerst nog ff van het mooie weer genieten.
Regen? Nou, hier niet hoor!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vandaar dat ik nog in de regen stond vanochtend![]()
HOERquote:
Wessiej, en ben nu het plastic er aan het afhalenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
HOER
post je hier even hoe fijn het speelt? + je gamertag, kunnen we een potje online doen zodra ik hem heb
En lijkt ie grafisch nou echt meer op iets wat ook op de oude Xbox mogelijk is of is 't toch Xbox360 waardig?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Top spin.
Jezus het is echt een stuk verbeterd.
Die rally'szijn nu echt super, en de AI is echt een stuk beter.
Zelfs mijn allereerste wedstrijd verloren met 3-1 2-4 1-3.
Kan je dan nog wel Live op?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-en.html
Best interessant om met de tijd een Japanse 360 te halen (zijn redelijk goedkoop geloof ik) en dan games uit de Asia regio. Die zijn Engels en ook goedkoop...
Iemand die er ervaring mee heeft, of iemand die iemand kent die er ervaring mee heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |