De demo van World Cup 2006 komt in ieder geval binnenkort op Marketplace te staan, goed nieuws voor jou denk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer hoop op een sport game denk,
Geruchten of niet... ik ben in ieder geval benieuwd wat er wèl aangekondigd gaat worden op die conferentie.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:12 schreef devv05 het volgende:
Gaan trouwens geruchten dat er morgen op de Microsoft conferentie ook en zooi Japanse games aangekondigd worden. Niet mijn ding, maar wel goed voor de markt daar
quote:Volgens een gerucht op de website 2CH komen er vijf nieuwe games naar de Xbox 360 die de console op de Japanse gamesmarkt van een sterkere positie zouden moeten voorzien. Het gaat om de titels Chrono Guransu (met supervisie van Sakaguchi), een nieuw Seiken Densetsu spel, een nieuw deel van het spel Lufia, een Level 5 online game Online Nightmare en tot slot Fantasy.
Spelen Japanners andere games dan RPGs?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef devv05 het volgende:
Ik ken ze eerlijk gezegd allemaal niet, zijn het RPGs?
ik denk dat de Japanners het wel leuke games zullen vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:40 schreef devv05 het volgende:
Weet bijna wel zeker dat dat niet kan.
Zijn Chrono en Lufia goede games trouwens? Heb er echt nog nooit van gehoord
Doe dat dan ff ergens andersquote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mocht het waar zijn dan kom ik klaar
Klinkt goed, behalve dat klaarkomen danquote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lufia is geweldig (de twee SNES versies dan), Chrono komt ws van Chrono Trigger wat mijn favoriete game allertijden is. Daarnaast nog een Seiken game en we hebben alles compleet
Ja, nieuwe delen in de reeksen van Chrono Trigger, Secrets of Mana (das mijn favo) en Lufia op de X360 zou echt ongelooflijk zijn. Maar ja, geruchten.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lufia is geweldig (de twee SNES versies dan), Chrono komt ws van Chrono Trigger wat mijn favoriete game allertijden is. Daarnaast nog een Seiken game en we hebben alles compleet
Dáár zouden ze de Xbox 360-verkopen inderdaad flink mee kunnen boosten in Japan!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel heel erg gunstig voor MS, mits het console exclusive zijn.
quote:Maar ja, geruchten..
quote:This rumor was started by Sony to ensure that no matter what Microsoft announces, it will disappoint.
Ook zoiets hoerigs..quote:Op woensdag 5 april 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
De demo van World Cup 2006 komt in ieder geval binnenkort op Marketplace te staan, goed nieuws voor jou denk ikHoop zelf ook dat ze nu eens een goede game afleveren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |