Kijk, de reclame hielpquote:
Ik heb een 2107.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:28 schreef stinkie het volgende:
TVP
De Franse Reddingsbrigade reed ermee en nu zijn we redelijk om zeg maar
iemand een leuke 94 Corolla ruilen tegen een leuke Niva
ik zag een leuke submit op de weblog, en dacht, es ff kijken wat klonk nog meer heeft geplempt daarzo.quote:
welkomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag een leuke submit op de weblog, en dacht, es ff kijken wat klonk nog meer heeft geplempt daarzo.
googol ben je snel klaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kun je niet zoeken op alle logs per poster daarzo? Allene die van jou en Googol boeien me
Wat werd er nu ingeruild? Ik heb het proberen te ontcijferen en kom tot een Austin Allegro 1300S. Tenminste, dat lijkt er het meest op....quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef Klonk het volgende:
En om het af te maken, een originele offerte
Goede keusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:50 schreef Cyaa het volgende:
wajooo me ouders hebben vroeger zon ding gehad, in spijkenisse NIEUW gekocht bij lada dealer "Roest" (SERIEUS!!1) toen ze die verkochten moest ik huilenen nu ik bijna me rijbewijs hep (Nog een weekje) wil ik wel zon lada terug. zon 2107, zijndie nog te verkrijgen ( in degelijke staat?) ik kon op marktplaats niks vinden namelijk. iemand die me daar meer over kan vertellen?
owh me vriendin zal nooit met me mee willen rijden![]()
quote:
:shock: :shock: :shock:
Sorry, ik spreek geen woord Tsjechischquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef 2cv het volgende:
Weet je ook wat het precies is ? Het lijkt me namelijk een ombouw.
Zet de andere Lada's er ook eens bijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Gegroet allen,
Ik ben net weer terug van een Niva-fotosafari in Tsjechië. Hieronder een selectie van de Niva foto's die ik daar heb gemaakt.
En mijn dataverkeer dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zet de andere Lada's er ook eens bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |