Foto's willen we zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
Zojuist een authentieke Lada gereedschapstas opgehaald, met een mooie bandenspanningsmeter met CCCP-ster, een bijbehorende pomp, een looplamp, en nog wat klein gereedschap. Alles bij elkaar vond ik dat wel reden voor een schopje
quote:
Ik heb er ook eentje, uit mijn pluk Lada gehaald vorig jaar, maar de looplamp ben ik kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
Zojuist een authentieke Lada gereedschapstas opgehaald, met een mooie bandenspanningsmeter met CCCP-ster, een bijbehorende pomp, een looplamp, en nog wat klein gereedschap. Alles bij elkaar vond ik dat wel reden voor een schopje
Hier zit zo te zien alles er bij. Alhoewel ik geen inventarislijst hebquote:Op maandag 4 juni 2007 09:49 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, uit mijn pluk Lada gehaald vorig jaar, maar de looplamp ben ik kwijtEn de bandenspanningsmeter zat er niet bij.
Valt me mee dat je die uberhaupt kunt bestellen. Bij Ronell of zo?quote:Zit er hier aan te denken om een nieuwe voorkant te bestellen voor mijn auto, omdat ik zo'n lelijke deuk daar heb zitten. Voorkantje is onder de 100 euro, maar de deuk eruit laten halen is 750 euro. En 't is geen gezicht precies onder de grille zo'n trekhaap hap incident gehad.
Prima, ik ga er tegenwoordig (dankzij pauper ov en vreemde werktijden) ieder weekend mee op en neer, doet ie perfect. Alleen de radio begint wat vreemd te doen, maar ik ga hem deze of volgende week toch weg brengen voor de grote pre-vakantie beurt, kunnen ze daar ook mooi even naar kijken.quote:Hartog hoest met jou Lada?
En dat is inmiddels ook weer gebeurd, en de vakantie zit er ook al weer op. Van Nederland via Zuid-Duitsland naar Milaan, van daaruit naar San Marino en Rimini, met 37 graden de Appenijen over naar Toscane, via Zuid-Frankrijk en de Gorges du Verdon uiteindelijk weer terug naar Nederland. 5000 kilometer in drie weken tijd, een groot deel van die kilometers volgeladen en met ruim 35 graden afgelegd, en op een hoger olieverbruik na niets aan het handje.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen de radio begint wat vreemd te doen, maar ik ga hem deze of volgende week toch weg brengen voor de grote pre-vakantie beurt, kunnen ze daar ook mooi even naar kijken.
Hm... eerst op foto properties klikken en dan op show picture, voordat ze zichtbaar worden, maar het is de moeite waard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:01 schreef Patton het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
bron
Die 1.9d is echt te gaar voor in een Niva, ik weet niet of je er wel eens in gereden hebt maar mijn keuze zou toch echt gaan voor de 1.6 (heb geen ervaring met de 1.7), is ook prettiger in het terrein.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn Visa oor de APK word ERG duur, vandaar dat ik stiekem al om me heen kik voor wat anders.. Niva is helaaste duur, bovendien wil ik per se de 1.9 diesel motor in mn Niva...
maar wel een bod gedaan op een andere Lada. En ik plaats geenlink want dan kaapt iemand anders om voor mn neus vandaanMaar het is op een Samara
1.9 diesel is dezelfde als in oa Peugeot 405 en Citroën BX, dus onderdelenvoorziening is meer dan OK bij tripje naar Afrika.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:08 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Die 1.9d is echt te gaar voor in een Niva, ik weet niet of je er wel eens in gereden hebt maar mijn keuze zou toch echt gaan voor de 1.6 (heb geen ervaring met de 1.7), is ook prettiger in het terrein.
en dat naast je 3 visa'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik had oznet een PM in mn inbox van mn account van het Vlaamse Lda Niva forum, en er is een Nederlande die zijn diesel Niva aan me wil verkopen, dus wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |