Zal dus waarschijnlijk niet naar Ajax komen.quote:In de Britse tabloid News of the World heeft Christian Wilhelmsson laten weten dat Tottenham Hotspur komende zomer een bod op hem zal doen.
De 26-jarige speler van Anderlecht stond al eerder in de belangstelling van de Spurs, maar tot een akkoord kwamen beide clubs niet.
“In januari kon ik al voor Tottenham Hotspur tekenen, maar Anderlecht liet me niet gaan. Ik weet dat ik nog steeds gevolgd wordt door de club en dat wellicht komende zomer een nieuw bod wordt uitgebracht”, aldus de Zweeds international.
Ook hier opschieten dus mocht Ajax hem nog terug willen.quote:RC Lens heeft belangstelling voor Mbark Boussoufa, zo melden Belgische media. Het Nederlandse talent maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij AA Gent.
Diverse clubs zouden Boussoufa komende zomer vast willen leggen. Ook PSV en Anderlecht zouden in de markt zijn voor de middenvelder, die eerste speelde in de jeugdopleidingen van Chelsea en Ajax.
quote:Charisteas: "Ze geloven hier niet in me"
Angelos Charisteas heeft vandaag in Het Parool flink uitgehaald naar zijn huidige werkgever Ajax. De Griekse aanvaller is vooral ontstemd over het feit dat de club topaankoop Klaas-Jan Huntelaar alle kans heeft gegeven zich te bewijzen in het shirt van de Amsterdammers.
"Met Huntelaar is men hier heel anders omgegaan dan met mij. De eerste vier, vijf wedstrijden had hij ook moeite zich aan te passen. Maar de trainer liet hem staan, gaf hem vertrouwen en toen ging hij scoren’’, aldus Charisteas. ,,Mij heeft de club nooit dat vertrouwen gegeven. Ze geloven niet in me. De trainer niet en ook de mensen achter de schermen niet.’’
Ajax heeft inmiddels al te kennen gegeven dat Charisteas, ondanks een doorlopend contract, na dit seizoen uit mag kijken naar een nieuwe werkgever. Vooralsnog heeft zich nog geen enkele club zich gemeld voor de Grieks international.
Tsja, was te verwachten natuurlijk. Reden van vertrouwen is een andere coach?quote:
Tja, ik vind het ook lullig, maar als je ziet hoe KJH het vrijwel meteen deed en dat hij nog steeds middelmatig scoort...quote:
quote:De knvb heeft vanavond laten weten scheidsrechter Roelof Luinge voor onbepaalde tijd te schorsen na zijn schandalige optreden van vanmiddag in Kerkrade. Luinge, blijkbaar gekleineerd omdat hij niet naar het WK gaat en Huntelaar waarschijnlijk wel, deed er alles aan om het Ajax zo moeilijk mogelijk te maken.
Zo stuurde hij Blind naar de tribune en gaf hij Juanfran een rode kaart. Hij vergat er aan Roda kant 1 te geven aan Kah en besloot voor de rust te fluiten op het moment dat 3 Ajacieden een vrije doortocht hadden richting het Roda-doel. Daarnaast floot hij stelselmatig tegen KJH en probeerde hij onze spits zo uit zijn spel te krijgen. Zijn doelpunt had hij toen al gemaakt maar KJH kreeg het wel steeds moeilijker met continu twee tegenstanders.
Een woordvoerder van de knvb heeft in een reactie laten weten dat 'persoonlijke frustratie van een scheidsrechter geen reden mag zijn om een club als Ajax te benadelen waardoor het de play-offs mis kan lopen. Wanneer dat gebeurt zijn de play-offs natuurlijk een stuk minder interessant en dat willen we absoluut niet'.
quote:
LOLquote:
omgquote:
Hoezoquote:
Die gozer blijft gek in zijn hoofd... Zonde, want het was best een goede verdedigerquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef jna het volgende:
http://reporter.kro.nl/ui(...)2winstonbogarde.aspx
Voor de mensen die net zoals mij toen Ajax-Roda aan het kijken waren.
Rosenberg 7quote:Op maandag 3 april 2006 13:44 schreef jimjim1983 het volgende:
waar kan ik een lijstje vinden met het aantal assists van de spelers?
waar heb je die vandaan? heb graag de wedstrijden erbij als dat kan.quote:Op maandag 3 april 2006 13:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg 7
Rosales 6
Emanuelson 5
Sneijder 5
Pienaar 5
Trabelsi 4
Lindenbergh 3
Charisteas 2
Maduro 1
Vermaelen 1
Boukhari 1
De Jong 1
![]()
oh ok, thanks iig.quote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef Jasza het volgende:
Uit de VI, de wedstrijden staan er niet bij en het is alleen de competitie.
Lekker boeiend, over een paar jaar ligt hij in de gootquote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die gozer blijft gek in zijn hoofd... Zonde, want het was best een goede verdediger
Hij timmert behoorlijk aan de weg hoor . . . .quote:Op maandag 3 april 2006 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker boeiend, over een paar jaar ligt hij in de goot
Helemaal de weg kwijt die gast...quote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
geweldig die Winstoniedereen is een racist
Hij is er gek genoeg voorquote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen.
zolang ie maar geen aanslagen gaat plegen![]()
Wat is er met dat rijtje dan.quote:Op maandag 3 april 2006 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wordt de volgende in het rijtje Helder, Veldman, Van Gobbel en De Jong
Allemaal aan lager wal geraakt.quote:
Jerryquote:
Vertel.quote:Op maandag 3 april 2006 14:47 schreef Robar het volgende:
Glenn Helder vind ik toch wel een mooi voorbeeld van aan lager wal geraakt.
Een prijs winnen in de kuip is altijd leuk.quote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuke titel ook weer.
Alsof de knvb beker een prijs is......
Gokverslaving, gat in zijn hand, verkeerde vrienden, ik geloof dat hij zowat zijn hele vermogen heeft weggegooid. En dat terwijl hij toch aardig wat verdiend heeft in zijn carriere . . .quote:
Faillisement bijna dacht ikquote:Op maandag 3 april 2006 14:47 schreef Robar het volgende:
Glenn Helder vind ik toch wel een mooi voorbeeld van aan lager wal geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |