Jullie lopen de plee offs mis manquote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan gewoon straks 2 prijzen meer pakken dan jullie én het CL ticket. Oh, wat ga ik dan geen medelijden met jou krijgen
Ja inderdaad en niet 6 seizoenen geleden. Terug naar de zandbak nu.quote:
Hij verstaptte zich echt niet hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef Cheiron het volgende:
In mijn ogen verstapte hij zich en maakte hij een sprongetje. Dan gebeurt 30 keer in een wedstrijd.. als je daar rood voor geeft ben je echt niet lekker bezig.
Dat is geen gewaagde uitspraak, dat is ieder jaar zo.quote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef Trancelocator het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht nog altijd het best, en dat zijn dit jaar weer niet de kakkerlakken. Let op m'n woorden.
hij is al weg hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef Jasza het volgende:
Dirk Kuyt aap.
dat heb ik al vaker gezegd.quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
We zouden hem natuurlijk ook allemaal kunnen negeren, aangezien hij dit soort reacties natuurlijk alleen maar leuk vind...
Ik bedoelde eigenlijk de echte kuit, hoe die fokker eruit ziet weet ik niet en hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
We zouden hem natuurlijk ook allemaal kunnen negeren, aangezien hij dit soort reacties natuurlijk alleen maar leuk vind...
rightquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de echte kuit, hoe die fokker eruit ziet weet ik niet en hoef ik niet te weten.
Uiterlijk is ook echt een belangrijk punt om een succesvolle voetballer te zijn he?quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik moet anders de eerste aap nog zien die zo lelijk is.
Ik vond het zielig voor die aapquote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook echt een belangrijk punt om een succesvolle voetballer te zijn he?
Tuurlijk niet, die ziet ook wel in dat dit een kutseizoen is en dat ie volgend jaar waarschijnlijk de schaal omhoog kan houden op het leidseplein.quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Iedere nederlaag zorgt ervoor dat het afscheid van DB dichterbij komt.
Dat is de enige positieve draai die ik aan dit kut-seizoen kan geven.
Zou KJH al spijt hebben van zijn overgang? Straks aandigt Heerenveen boven Ajax.
Dream Onquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die ziet ook wel in dat dit een kutseizoen is en dat ie volgend jaar waarschijnlijk de schaal omhoog kan houden op het leidseplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |