ik heb me je toch anders voorgesteld Arnoquote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou geen racer kopen hoor als motor
Zo'n cruiser das leuk![]()
Velgen worden ineens minder interessant of niet?quote:
ja die komen eerst, ik zou best zo'n cabriootje ernaast willenquote:Op zondag 2 april 2006 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Velgen worden ineens minder interessant of niet?
Ik ben eten![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb me je toch anders voorgesteld Arno
[afbeelding]
de vriend van m'n nichtje is met een beemer de hele wereld rond geweest geloof ik, best vetquote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee lul
[afbeelding]
Zoiets simpels, waar je ook comfortabel op zit...
zo'n racer daar crush je je ballen man
Precies, lekker rondrije zonder haastquote:Op zondag 2 april 2006 17:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
de vriend van m'n nichtje is met een beemer de hele wereld rond geweest geloof ik, best vet![]()
gouwe ouwequote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.break.com/index/golfballprank31.html![]()
whehehquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 48! Onderweg
Ik ga onze motorvriendjes hier steeds toffer vinden![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2006 18:29 schreef Hugster het volgende:
Wel verstandig om aan zo'n degelijke en duurzame auto te beginnen als je met een jaar ook een heel huis in hebt te richten [afbeelding]
quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ja tochquote:
wat heb je erin gestopt dan ?quote:Op zondag 2 april 2006 18:39 schreef ook_gek het volgende:
ik doe weer eens wat in de magnetron. god gloeiende. Daar kwam me toch een rook uit![]()
ik ga echt van dat ding afblijven
De laatste Spider (war Alfisti de GTV van had dus) heeft geen RWD, alle versies ervoor welquote:Op zondag 2 april 2006 18:22 schreef BoJo het volgende:
jammer dat die Alfa spider geen achterwiel aandrijving heeft![]()
dan heeft autoweek carbase het weer verkeerdquote:Op zondag 2 april 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste Spider (war Alfisti de GTV van had dus) heeft geen RWD, alle versies ervoor wel
ja niks ben of nou ja was dat ding aan het voor verwarmen naar 180 graden. Staan mijn pa en ik te kijken zien we opeens uit alle hoeken en gaten mega veel rook komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |