Hij lijkt wel een beetje op Kapitein Iglo niet?quote:Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef dolle_hond het volgende:
zit wel snor
Ik had ook wel verwacht dat je hem zo vlak na Anna Lindh zou raden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Tokay het volgende:
O, dat vind ik ontzettend erg, dat ik Palme niet heb herkend.
Nee, de uitvinder van His Masters Voicequote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef Tokay het volgende:
His Masters Voice...
De uitvinder van de grammofoon?
Het vreemde is: ik wíst ook 100% zeker dat ik meneer kende, maar Palme kwam gewoon niet in me op omdat de foto me zo recent leek.quote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had ook wel verwacht dat je hem zo vlak na Anna Lindh zou raden.
Niet te letterlijk nemenquote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef Tokay het volgende:
De uitvinder van His Masters Voice... hmmm, tsja...
En dan ook nog een vraagteken?quote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef pyl het volgende:
Pavlov?
Wahaahaa!quote:Op zondag 2 april 2006 14:53 schreef pyl het volgende:
Freek de Jonge had eens een conférence waarin hij zei dat hij, als hij overdag met zijn vrouw wilde gaan vrijen, zijn kinderen een snoepje gaf, zodat deze zich even rustig zouden houden en het ouderlijk echtpaar ongestoord zijn gang kon gaan.
Na verloop van tijd kreeg Freek echter last van een onvervalste Pavlov-reactie: als zijn kinderen om een snoepje vroegen, kreeg hij een erectie.![]()
Pas je op bij de 1e oosterparkstraat !quote:Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga de Wibautstraat maar weer eens oversteken om de zon in de Amstel te zien schijnen![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef fotoloog het volgende:
Voor de goede orde,Pyl is tweede van links...
In z'n gloriejaren...
Nope.quote:
Kom op Tong, je bent al een heel eind in de goede richting.....quote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Er staat me iets bij van Farmer John and the .........
Ik begrijp geen hout van je post!quote:Op zondag 2 april 2006 19:36 schreef pyl het volgende:
Nope.
De voorman werkte op het land, en zijn maten, dieren, staan niet bekend om hun welriekendheid (is dat een woord?).
Whoopee!quote:Op zondag 2 april 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
Country Joe and the Fish ik had hem al voor je laatste hint
Je kent ze wel hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef pyl het volgende:
Muzieknegers vormen al niet mijn sterkste kant, en dit zijn er ook nog eens heel veel tegelijk ....
WAT ZEG JE!?!?!?!?quote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Tokay het volgende:
Zal ik het dan maar zachtjes in je oor fluisteren?
The 5th Dimension...
quote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Tokay het volgende:
The 5th Dimension...
Jemig tong, je bent echt niet goed wijs hè?quote:Op zondag 2 april 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:Mevrouw die met haar borsten voor het lage druk gebied staat. Maar mijn gebied hoger wordt.
Ah, ik heb de remedie gevonden om tong uit het topic te verjagen!quote:
Grapjas.quote:Op zondag 2 april 2006 23:11 schreef pyl het volgende:
Is dat ook een weerman/ -vrouw?
Hallo dartquote:
Weltrusten Tokay en tot morgenquote:Op zondag 2 april 2006 23:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo darten meteen er achteraan: welterusten!
![]()
[afbeelding]
Now we're talking!quote:Op maandag 3 april 2006 11:12 schreef pyl het volgende:
Hmmmm...... een beroemd 18e-eeuwse matador - dat lijkt me meer iets voor bij de buren.
Vertel eens iets spannends over meneer, alsjeblieft?
quote:werd in 1754 in Ronda geboren en hij zou de grondlegger worden van de traditie van het stierengevecht te voet, met zwaard en muleta (kleine doek). Hem wordt toegedicht dat hij in zijn loopbaan meer dan 5600 stieren doodde zonder ooit een grote verwonding op te lopen. Zijn familie was overigens al befaamd om de hoge leeftijd die de leden bereikten (zijn vader werd 102) en
doodde zijn laatste stier op de ongelofelijke leeftijd van 79 in de arena van Madrid. Ook stichtte hij in Sevilla de eerste stierenvechtersschool.
Ja, hè hè, natuurlijk is het een matador.quote:Op maandag 3 april 2006 11:25 schreef pyl het volgende:
Het is nog een matador ook!
Die ken ik echt niet, Tokay; het zou ook niet pc zijn stierengevechtkennis te etaleren.![]()
Hoi dartquote:Op maandag 3 april 2006 11:28 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemorgen
Ik heb geen flauw idee wie de matador is........
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 3 april 2006 11:33 schreef Tokay het volgende:
.... ik ga het zo wel verklappen, denk ik.
Whehe.quote:
Doe maar........quote:Op maandag 3 april 2006 11:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi dartik ga het zo wel verklappen, denk ik.
Je bent, op jouw manier, heel leuk bezig, hoor Tokay.quote:Op maandag 3 april 2006 11:44 schreef Tokay het volgende:
Afijn, dat was weer een van mijn schitterende bijdragen, dus.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef pyl het volgende:
Je bent, op jouw manier, heel leuk bezig, hoor Tokay.
![]()
Oeps, wat een interventie!quote:
Je bedoelingen zijn, als gezegd, goed, Tokay.quote:Op maandag 3 april 2006 12:00 schreef Tokay het volgende:
Maar stel nou hè pyl, je bent ooit ergens op een feestje met notoire Spanjegangers, van die all-inclusive vakantiegangers - je kent ze wel, dan kun jij wél even vertellen dat je weet wie er aan de bakermat stond van het stierenvechten!![]()
Ik bedoel maar!![]()
Hij is al geknald.quote:Op maandag 3 april 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
hij knalt bijna
Is dat een beschrijving van meneer, of zijn naam?quote:Op maandag 3 april 2006 12:21 schreef fotoloog het volgende:
Big Notorious
Echt, ik voel me de Moeder Theresa van RJPvD, pyl!quote:Op maandag 3 april 2006 12:17 schreef pyl het volgende:
Je bedoelingen zijn, als gezegd, goed, Tokay.
Oud nieuws pyl, oud nieuws.quote:Maar met "all-inclusive vakantiegangers - ik ken ze wel" geraak ik bij voorkeur niet op goede voet, dus als het jou om het even is, houd ik me op dergelijke feestjes op de vlakte en ga mijns weegs.
Zie je wel, ik wìst dat er iets niet aan klopte!quote:Overigens luidt de uitdrukking "aan de wieg staan" en niet: "aan de bakermat staan". Spanje is de bakermat van het stierenvechten - dat dan weer wel. Dat wist je natuurlijk allemaal wel, ik realiseer me dat. Het zal je enthousiasme zijn geweest, denk ik dan maar.![]()
Met zonder bril nog wel!quote:Op maandag 3 april 2006 12:31 schreef Tokay het volgende:
Lous Haasdijk.
Zo'n kapsel wil ik ook !!!quote:Op maandag 3 april 2006 12:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Met zonder bril nog wel!
Vergeef mij Foto, ik heb nog wat bloemenkinderen in de aanbieding:
[afbeelding]
quote:
En dan is het ook meteen zwart!quote:Op maandag 3 april 2006 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een stopcontact likken en je bent het mannetje![]()
Ben ik meteen van m'n grijze haren af !quote:
Precies!quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef fotoloog het volgende:
Ben ik meteen van m'n grijze haren af !
quote:Op maandag 3 april 2006 12:36 schreef fotoloog het volgende:
Zo'n kapsel wil ik ook !!!
Het was even zoeken, maar die meneer-met-het-kapsel ziet er tegenwoordig zo uit:quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef fotoloog het volgende:
Ben ik meteen van m'n grijze haren af !
Ja, da's op zichelf waar. Maar in die tijd was dat mode, Tokay.quote:Op maandag 3 april 2006 12:50 schreef Tokay het volgende:
Hopelijk leest meneer dit topic!
Zijn dit dan de jongens van Alquin? Daar zat toch ook zo'n Afro-kapsel bij?
Wow, helemaal te gek, Tokay, weet je wel!quote:Op maandag 3 april 2006 12:55 schreef Tokay het volgende:
En ik doe dan maar een gokje op Steppenwolf. Born to be wild.
Ja man, ergens heb ik dat opgeslagen. Wow, helemaal het einde! Weet je wel...quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 13:10 schreef pyl het volgende:
Ze lijkt op mrs Buckett (of "mrs Bouquet, the lady of the house speaking")... Het zal toch niet?
quote:Op maandag 3 april 2006 13:17 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me een klassieke held van Tong.
Verdraaid Scrut, hij lijkt er nog op ook!quote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:Gellius kennende zal het Baas B niet zijn
quote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef Z het volgende:
Is het ook niet gewoon Joe Strummer?
quote:Op maandag 3 april 2006 13:17 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me een klassieke held van Tong.
Is de milieu-politie al bij je aan de deur geweest voor al dat afval dat zo fijn bij jullie door de straat was verspreid?quote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Gellius het volgende:
Het was eerder een aansporing om terug te keren tot het rechte pad, lieve bloemenkinderen.
Nee. Een schrijver.quote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Uncle Sam?
Die van mij is dan ook een schrijver.quote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Gellius het volgende:
Het was eerder een aansporing om terug te keren tot het rechte pad, lieve bloemenkinderen. Want voor je het weet staan we hier ellenlange soli op electrisch versterkte zingende zagen en en en... kristallen schepen te bespreken. Weetjewel.
Natuurlijk. Maar het is een schrijver.quote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef NoSigar het volgende:
Jimmy Carter (met pruik en hoed natuurlijk)?
Ik heb er notie van genomen inderdaad. Schandelijk. Het tuig zou gewoon bij het andere schorriemorrie in de Transvaalbuurt moeten blijven wonen, waar ze thuishoren.quote:Op maandag 3 april 2006 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is de milieu-politie al bij je aan de deur geweest voor al dat afval dat zo fijn bij jullie door de straat was verspreid?
Ik heb een vraag. Mag dat even tussendoor?quote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee. Een schrijver.
[..]
Die van mij is dan ook een schrijver.
[..]
Natuurlijk. Maar het is een schrijver.
Maar vanzelfsprekend, Gellius! Vragen stellen behoort tot de wezenlijke onderdelen van dit geweldig leerzame spel.quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een vraag. Mag dat even tussendoor?
Misschien is het een Ex-zanger, Ex-minnaar en Ex-drummer. Of hij bestelt gewoon nog een Jupiler via de microfoon.quote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Gellius het volgende:
Wat doet die schrijver van jou met een microfoon in zijn hand en een gekke pruikhoed op zijn test?
In dat geval zeg ik Robert Pirsig.quote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef NoSigar het volgende:
Om even bij de bloemenkinderen te blijven.
Ja!quote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef NoSigar het volgende:
Ken Casey Kesey Keesie?
Om even bij de bloemenkinderen te blijven.
Nee, ze had wel 'iets' met een andere president.quote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hillary Rodham?
Ah, zo eentje had Gerald Ford toch?quote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef fotoloog het volgende:
Aan het formaat van de foto te zien,betrof het hier een instamatic camera...
quote:Op maandag 3 april 2006 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, zo eentje had Gerald Ford toch?
Zekerquote:Op maandag 3 april 2006 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, zo eentje had Gerald Ford toch?
Tiens!quote:Op maandag 3 april 2006 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij één van de twee vrouwen die geprobeerd hebben hem te vermoorden? Eentje was van de Manson-sekte.
Wat voor boeken zijn wel okay om mee in een café te zitten, volgens de NC-norm? *seborikaward*.quote:Op maandag 3 april 2006 15:00 schreef NoSigar het volgende:
Je bent toch eigenlijk een vreselijk mens als je met zo'n boek in eeen café gaat zitten.
Een seborikaward is een prijs die uitgereikt wordt bij een hele flauwe woordspeling, meestal door de maker zelf. Ik dacht dat ik dat toch net uitgelegd had.quote:Op maandag 3 april 2006 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet ook niet wat een seborikaward is maar ik weet dan ook niets van filosofie, laat staan van aluminium.
quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef Gellius het volgende:
De seborikaward wordt - bij voorkeur aan zichzelf - uitgereikt bij gelegenheid van een uiterst melige woordspeling.
Het lijkt mij dat ik bij deze de seborikaward wel verdiend heb.quote:Op maandag 3 april 2006 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet ook niet wat een seborikaward is maar ik weet dan ook niets van filosofie, laat staan van aluminium.
quote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt mij dat ik bij deze de seborikaward wel verdiend heb.
De NS voorziet in openbare wachtgelegeheden, speciaal voor dit doel.quote:Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef Gellius het volgende:
Maar als je nu net de trein mist, en je een uurtje tijd hebt te doden, mag het dan wel?
Hoe weet je dat? En als je dat weet ga dan gewoon een uurtje later. En bovendien ga je niet met een boek bij mensen op bezoek. Wil je een potje gaan lezen bij de kennis of zo?quote:Of je wil een kennis bezoeken, die toevallig een uurtje niet thuis is?
Weet ik niet, ik kom nooit op boekmarkten.quote:Of indien je net van de boekenmarkt komt, en je even wilt uitblazen in een nabijgelegen lokaal? Mag je de oogst dan niet even bekijken?
Hmnee, mijnheer was niet een bijzonder innoverend boer. Vermoed ik. Mijn bronnen maken er in ieder geval geen melding van.quote:Op maandag 3 april 2006 17:43 schreef pyl het volgende:
Afijn, die meneer is de vader, grondlegger, bedenker van iets wat velen bij het ontbijt eten dan wel drinken?
Ik wilde slechts zeker weten dat meneer geen eierboer was. Dergelijke misverstanden kunnen niet snel genoeg de wereld uit.quote:Op maandag 3 april 2006 17:43 schreef Gellius het volgende:
Maar je impliceert het wel. En waarom doe je dat eigenlijk?.
Bij tijd en wijle lichtelijk paranoïde, meer niet.quote:Vind je me soms niet aardig?
Hm, jij ook al. Er zijn er steeds meer.quote:Op maandag 3 april 2006 17:53 schreef pyl het volgende:
Bij tijd en wijle lichtelijk paranoïde, meer niet.
Hmmmm......daar ga ik eens over nadenken terwijl ik "mijn" - spreekwoordelijke - Wibautstraat oversteek.quote:Op maandag 3 april 2006 17:55 schreef Gellius het volgende:
Enfin, m'neer. Hij had eenmaal een wel heel bijzondere oogst op de velden. Daar is m'neer bekend van.
New Mexicoquote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Gellius het volgende:
Waar ligt Roswell zo ongeveer?
Goed te doen vandaagquote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef Gellius het volgende:
Zeg, ik ga es even de èchte Wibautstraat oversteken.
R.I.P.....quote:
Evenzo een schrijver behoort te schrijven, behoort een kroegganger kansloos te slempen...en niets anders !quote:Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef Gellius het volgende:
Maar als je nu net de trein mist, en je een uurtje tijd hebt te doden, mag het dan wel? Of je wil een kennis bezoeken, die toevallig een uurtje niet thuis is? Of indien je net van de boekenmarkt komt, en je even wilt uitblazen in een nabijgelegen lokaal? Mag je de oogst dan niet even bekijken? Of stel: iets anders. Ik bedoel maar! De mogelijkheden!
Wie was de mol...quote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
Het journaal opende er mee. Raar straks kijk je naar de Mol en weet je dat ze er niet meer is
De overgrootvader van Sasha Cohen!!quote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef Z het volgende:
Die van Gellius is de boer die zijn land verhuurde voor Woodstock, heette hij niet Cohen van achteren?
Ware het niet dat de boer die z'n land verhuurde aan het Woodstock-festival Max Yasgur heette.quote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
De overgrootvader van Sasha Cohen!!Lotsbestemming; het kan niet anders...
![]()
Wat zeg je nu? Die eierboer???quote:Op maandag 3 april 2006 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ware het niet dat de boer die z'n land verhuurde aan het Woodstock-festival Max Yasgur heette.
Sasha Cohen heet eigenlijk Sasha Yasgur ?quote:Op maandag 3 april 2006 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ware het niet dat de boer die z'n land verhuurde aan het Woodstock-festival Max Yasgur heette.
Nee, die heet eigenlijk Borat Sagdiyevquote:Op maandag 3 april 2006 19:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sasha Cohen heet eigenlijk Sasha Yasgur ? [afbeelding]
Da's mooi voer voor een onvervalste koude oorlog spionagethriller...quote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, die heet eigenlijk Borat Sagdiyev
Dat is zekerquote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Gellius het volgende:
Da's zeker Hillary Rodham?
Dat is Sasha zeker?quote:Op maandag 3 april 2006 19:39 schreef Gellius het volgende:
Dit mag ter compensatie van al die jaren 60 en 70 ellende wel even tussendoor, hè?
[afbeelding]..
Dat treft. Het is Jim Hensonquote:Op maandag 3 april 2006 19:40 schreef Tokay het volgende:
Hij lijkt wel wat op Jim Henson.
Hier zijn er nog tweequote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Gellius het volgende:
Kom mensen, nog even stevig doorposten en we zijn weer van de bloemenkinderen af.
Hulde!quote:Op maandag 3 april 2006 19:53 schreef Tokay het volgende:
Ben en Jerry?
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef pyl het volgende:
Allen Ginsberg en Mathilde Santing, bien étonnées de se trouver ensemble.
Die wel natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Germaine Greer?
Heel goed, dolle!quote:Op maandag 3 april 2006 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
ashley judd
Dat dacht Bill Clinton ook.quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef Gellius het volgende:
Nee.
Ja!quote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Jennifer Flowers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |