Hij lijkt wel een beetje op Kapitein Iglo niet?quote:Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef dolle_hond het volgende:
zit wel snor
Ik had ook wel verwacht dat je hem zo vlak na Anna Lindh zou raden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Tokay het volgende:
O, dat vind ik ontzettend erg, dat ik Palme niet heb herkend.
Nee, de uitvinder van His Masters Voicequote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef Tokay het volgende:
His Masters Voice...
De uitvinder van de grammofoon?
Het vreemde is: ik wíst ook 100% zeker dat ik meneer kende, maar Palme kwam gewoon niet in me op omdat de foto me zo recent leek.quote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had ook wel verwacht dat je hem zo vlak na Anna Lindh zou raden.
Niet te letterlijk nemenquote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef Tokay het volgende:
De uitvinder van His Masters Voice... hmmm, tsja...
En dan ook nog een vraagteken?quote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef pyl het volgende:
Pavlov?
Wahaahaa!quote:Op zondag 2 april 2006 14:53 schreef pyl het volgende:
Freek de Jonge had eens een conférence waarin hij zei dat hij, als hij overdag met zijn vrouw wilde gaan vrijen, zijn kinderen een snoepje gaf, zodat deze zich even rustig zouden houden en het ouderlijk echtpaar ongestoord zijn gang kon gaan.
Na verloop van tijd kreeg Freek echter last van een onvervalste Pavlov-reactie: als zijn kinderen om een snoepje vroegen, kreeg hij een erectie.![]()
Pas je op bij de 1e oosterparkstraat !quote:Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga de Wibautstraat maar weer eens oversteken om de zon in de Amstel te zien schijnen![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef fotoloog het volgende:
Voor de goede orde,Pyl is tweede van links...
In z'n gloriejaren...
Nope.quote:
Kom op Tong, je bent al een heel eind in de goede richting.....quote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Er staat me iets bij van Farmer John and the .........
Ik begrijp geen hout van je post!quote:Op zondag 2 april 2006 19:36 schreef pyl het volgende:
Nope.
De voorman werkte op het land, en zijn maten, dieren, staan niet bekend om hun welriekendheid (is dat een woord?).
Whoopee!quote:Op zondag 2 april 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
Country Joe and the Fish ik had hem al voor je laatste hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |