en een fatsoenlijke coureur om het te laten zien ookquote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Youp het volgende:
[..]
kansloos ja
een degelijke sim was ze bij SBS te duur
Sloompiequote:Op zondag 2 april 2006 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
Lieve fokkers is nog steeds wat leeg sjoem![]()
Oké, wie kookt er dan?quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
+ een 4-5 keer avondeten en dan de rest buiten de deur?
De burger kingquote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, wie kookt er dan?
En wat is buiten de deur eten?
Ja óf niemand, óf iedereenquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Youp het volgende:
[..]
hey ik sta dr ook tussen!
en ik heb dr nieteens om gezeurd
* Googol wants piece of the actionquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waar is het wel legaal dan? Turkije zeker? Krijg ik een hele harem aan mijn zijde
no id daar in de USA toch ook ergens Utah volgens mij fijn tussen de mormonenquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waar is het wel legaal dan? Turkije zeker? Krijg ik een hele harem aan mijn zijde
Ja zoals een echte vrouw betaamd jij dus!quote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, wie kookt er dan?
En wat is buiten de deur eten?
quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zoals een echte vrouw betaamd jij dus!![]()
En buiten de deur kan zoveel zijn...
Oké, koken is niet ergquote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Koken rulez!quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, koken is niet erg
En noem eens een voorbeeldje dan!
quote:Lieve Fok!kers
# Googolplexian
quote:
laat dat power maar wegquote:
Dus je wilt zeggen dat ik niet kan koken?quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kook zelf wel! weet ik tenminste dat het lekker is en dat er de nodige hoeveelheden calorieën in zitten
daar snijden ze het zeker ook nog ter plekke van de koe af of niet?quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef BoJo het volgende:
niks kan tegen de vers gegrillde mega burgers op in Servie![]()
Kan je ook zelf je extra meuk beslissen uit 12 bakken ofzo![]()
- El Sombreroquote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Sjoem het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, koken is niet erg
neuh dat zeg ik niet, om dat de kunnen zeggen moet je eerst eens voor me gekookt hebben... dus...quote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat ik niet kan koken?
dat bedoelde ik zelf dus ook dat ik vaak liever zelf kookquote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kook zelf wel! weet ik tenminste dat het lekker is en dat er de nodige hoeveelheden calorieën in zitten
die je kort van te voren plat hebt gereden jaquote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef Youp het volgende:
[..]
daar snijden ze het zeker ook nog ter plekke van de koe af of niet?
Bij de Drive Inn hebben ze toch een apart circuit met koeien?quote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
die je kort van te voren plat hebt gereden ja![]()
BYOM.... bring your own meatquote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
die je kort van te voren plat hebt gereden ja![]()
Ik heb geen tijdquote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh dat zeg ik niet, om dat de kunnen zeggen moet je eerst eens voor me gekookt hebben... dus...
vanavond?
quote:
vooral als ie Gordon Ramsey heetquote:Op zondag 2 april 2006 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]kun jij koken dan?
![]()
in een keuken onder een chef werken lijkt me het kutste beroep wat er is trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |