Tja, wat moet je dan 200 km hekken plaatsen? Op sommige plaatsen kan het wel wat meer, veiligheid boven alles.quote:Op zondag 2 april 2006 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
bijna die toeschouwers overhoop geredenwat een kut organisatie
en ook een helper die lang meekan.quote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Hammond weer.. Toch een outsider...
Je moet des te harder janken als zo'n idioot je hardstikke dood rijdt met tegen de 50 per uur, terwijl jij lekker naar een koers staat te kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die toeschouwers stonden gewoon langs de kant van de weg. Er waren renners die zo graag van de weg af wilden en op fietspaden wilden gaan rijden. Dan moet je weer terugwippen op het parcours en moet je ook niet janken als je op je muil gaat.
Doe de groeten aan Mike.quote:Op zondag 2 april 2006 14:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, de Engelse Eurosport zendt het uit. Maar wel met kutcommentaar natuurlijk.
Dat weet je als je aan zo'n vlucht begint.quote:Op zondag 2 april 2006 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
kopgroep helemaal naar de klote, hele dag voor niks op kop gereden
Ze moeten gewoon op de weg blijven rijden. Er staat wel 'n boete op, maar 50 Zwitserse franc maakt weinig indruk. Bij jeugdrenners misschien, maar bij deze gasten niet.quote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet des te harder janken als zo'n idioot je hardstikke dood rijdt met tegen de 50 per uur, terwijl jij lekker naar een koers staat te kijken
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2006 14:36 schreef Arcee het volgende:
Mooi dat 't beter weer is. Snertweer wil ik eigenlijk alleen in Parijs-Roubaix.
Geweldig al die zwarte gezichten..quote:Op zondag 2 april 2006 14:36 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, dat je geen Peet meer van een Boon kunt onderscheiden.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 14:36 schreef Arcee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |