www.fok.bequote:Op zondag 2 april 2006 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kunnen de mensen, die zich ergeren aan mensen die het steeds over Boonen hebben, even ophouden met het steeds over Boonen te hebben?
Laat die gasten de volgende keer thuis. Leuk voor ze dat ze mee mogen doen, maar na 40 km al de halve ploeg zien lossen schiet ook niemand wat mee op.quote:Op zondag 2 april 2006 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snapte wat je bedoelde, ik snap gewoon niet waarom ze die gasten mee laten doen.
Skil heeft een wildcard.
quote:Op zondag 2 april 2006 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kunnen de mensen, die zich ergeren aan mensen die het steeds over Boonen hebben, even ophouden met het steeds over Boonen te hebben?
Welke ploeg moeten ze dan wel laten meerijden? Vierhouten heeft tenminste kansen op een top 5 of zo.quote:Op zondag 2 april 2006 13:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Laat die gasten de volgende keer thuis. Leuk voor ze dat ze mee mogen doen, maar na 40 km al de halve ploeg zien lossen schiet ook niemand wat mee op.
nee, alleen maar minder clutter op de Koppenbergquote:Op zondag 2 april 2006 13:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Laat die gasten de volgende keer thuis. Leuk voor ze dat ze mee mogen doen, maar na 40 km al de halve ploeg zien lossen schiet ook niemand wat mee op.
Gewoon wat minder deelnemers, of laat twee van die ploegjes samen een ploeg formeren, zodat 'n kopman van 'n andere kleine ploeg mee kan doen in plaats van die Japanners die er al af waren terwijl het startschot nog na aan het galmen was.quote:Op zondag 2 april 2006 13:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Welke ploeg moeten ze dan wel laten meerijden? Vierhouten heeft tenminste kansen op een top 5 of zo.
Sporza heeft een breedbeelduitzending.quote:Op zondag 2 april 2006 13:55 schreef Frederic het volgende:
Waarom is het beeld op de NOS ingezoomd t.o.v. het originele beeld op andere zenders (o.a. vrt)?
Is in NL het breedbeeld nog niet uitgevonden dan? Resultaat is nu dat het minder scherp is op de NOS....quote:Op zondag 2 april 2006 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza heeft een breedbeelduitzending.
Oh okee, sorryquote:Op zondag 2 april 2006 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had het niet over Skil, maar over de Spaanse ploegen...
No probquote:
Klinkt als de Tour, waar ze Armstrong ook pas begonnen aan te vallen op de slotklim, wanneer het veel te laat was.quote:Op zondag 2 april 2006 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
Is wel te hopen, anders brengen ze Boonen met zn allen naar de sprint
Ja inderdaad, juist dat kijken naar Boonen breekt ze straks op.quote:Op zondag 2 april 2006 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Klinkt als de Tour, waar ze Armstrong ook pas begonnen aan te vallen op de slotklim, wanneer het veel te laat was.
Misschien ben ik een fokker ( 1/2quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn er nu maar 4 fokkers die de ronde volgen?
hahaha ja viel mij ook al opquote:
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand. Het is vragen om problemen als je over stoepjes gaat rijden of opeens snel moet invoegen omdat je op een fietspad aan het rijden was.quote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je maar geen koers over die KUTwegen gaan rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |